Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin lapsettoman miehen?

Vierailija
17.02.2024 |

Seksikumppaneita olisi kyllä tarjolla, mutta etsin parisuhdetta. Irtosuhteet eivät ikinä ole olleet minun juttuni, vaan olen siinä suhteessa aika perinteinen. Tai ehkä enemmänkin herkkä ja romantiikkaa kaipaava. En halua seksiä, jos siihen ei liity tunteita.

Olen 36-vuotias ja luonteeltani iloinen. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta miesten suhteen olen ujo. Koronavuotena kertyi paljon ylimääräisiä kiloja, joita en ole saanut karistettua, joten olen huomattavan ylipainoinen ja mahani on kuin roikkuvaa pullataikinaa.

En ole miesten makuun noin niin kuin yleensä, mutta minullepa riittäisi se yksikin mukava mies. Olen jo vanha, mutta ehkä vielä ehtisi yhden lapsen hankkia, jos sopiva kumppani vaan sattuisi kohdalle. Mielelläni vanhenisin yhdessä jonkun ihanan miehen kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli peppureikää. T. Lapseton n.30v mies.

Vierailija
2/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, en etsi irtoseksiä, vaan parisuhdetta. Juuri kaltaistasi ehdottelijaa en halua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton ja tulen olemaan. Parisuhde kiinnostaa minua Naisen kanssa joka on savuton ainakin ja tykkää liikkua ja veneillä vaikka.

T Mies48

Vierailija
4/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tai sitten muualta. Olen tosin aivan eri ikäryhmää ja minullakin on vaatimuksia, mutta ei kai ne nyt mihinkään naisen vatsanseutuun tms kohdistu. Lähinnä kolme pointtia: asenne, halu sekä kyky kehittyä ja mennä eteenpäin ynnä kolmantena yleinen harrastuneisuus. Nuo kolme jos on kohdallan, niin eipä puntti tutise ja diili syntyy, koska kaikenlaista on tullut nähtyä. Yleensä se kaatuu tuossa asenteessa, koska naisilla on jos jonkinlaisia pelkotiloja lähteä yöksi metsään treffeille paistamaan makkaraa ja juttelemaan henkeviä. Tai sitten olen vain liian rämäpäinen, vaikka todellisuudessa olen itsekin ujo, erakko ja hissukka.

Vierailija
5/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainosta pääsee eroon kun alkaa liikkumaan joka päivä pari tunnin lenkki. Veljeni laihtui kävelemällä 25 kg. Jethrokin laihtui 40 kg kävelemällä. 36v ei ole vielä vanha vaan hyvässä iässä jolloin kannattaa se parisuhde etsiä.

Vierailija
6/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyhän palstan kiltiltä mieheltä. Jos teillä vaikka synkkais :)

Vierailija
7/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä

Vierailija
8/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton ja tulen olemaan. Parisuhde kiinnostaa minua Naisen kanssa joka on savuton ainakin ja tykkää liikkua ja veneillä vaikka.

T Mies48

Toivottavasti löydät jonkun sinulle sopivan.

ap

Vierailija
9/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä tai sitten muualta. Olen tosin aivan eri ikäryhmää ja minullakin on vaatimuksia, mutta ei kai ne nyt mihinkään naisen vatsanseutuun tms kohdistu. Lähinnä kolme pointtia: asenne, halu sekä kyky kehittyä ja mennä eteenpäin ynnä kolmantena yleinen harrastuneisuus. Nuo kolme jos on kohdallan, niin eipä puntti tutise ja diili syntyy, koska kaikenlaista on tullut nähtyä. Yleensä se kaatuu tuossa asenteessa, koska naisilla on jos jonkinlaisia pelkotiloja lähteä yöksi metsään treffeille paistamaan makkaraa ja juttelemaan henkeviä. Tai sitten olen vain liian rämäpäinen, vaikka todellisuudessa olen itsekin ujo, erakko ja hissukka.

Tulilla istuminen, metsässä yöpyminen ja jutustelu kuulostaa ihanalta, mutta myönnän, että en uskalla liikkua metsässä yksin. On ollut ikäviä kokemuksia. Van ehkäpä joskus eräretkilläsi törmäät johonkin kauniiseen metsänneitoon.

ap

Vierailija
10/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voikin olla todella haastavaa, koska suurin osa miehistä on lapsellisia

Vierailija
11/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainosta pääsee eroon kun alkaa liikkumaan joka päivä pari tunnin lenkki. Veljeni laihtui kävelemällä 25 kg. Jethrokin laihtui 40 kg kävelemällä. 36v ei ole vielä vanha vaan hyvässä iässä jolloin kannattaa se parisuhde etsiä.

Kiitos neuvosta, vaikka en sitä pyytänytkään. Käytän paljon jalkojani ja liikun joka päivä, mutta laihtuminen kestää vuosia, jos siitä haluaa pysyvän elämäntavan. Jonain päivänä olen taas normaalipainoinen, mutta ajattelin tässä samalla etsiä miestä, jonka tukemana jatkaa matkaa siihen pisteeseen.

ap

Vierailija
12/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voikin olla todella haastavaa, koska suurin osa miehistä on lapsellisia

Heh, tämä oli hauska. Pidän sanaleikeistä. Sen verran lapsellinen olen minäkin.

Ap

Vierailija
13/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä

Niin, vaan missä? Olen etsinyt joka paikasta seurakuntatilaisuuksista baareihin. Erilaisilla kursseillakin olen käynyr, mutta aina törmään vain naisiin, itseäni paljon vanhempiin miehiin tai irtosuhteita etsiviin.

ap

Vierailija
14/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvosta, vaikka en sitä pyytänytkään. Käytän paljon jalkojani ja liikun joka päivä, mutta laihtuminen kestää vuosia, jos siitä haluaa pysyvän elämäntavan. Jonain päivänä olen taas normaalipainoinen, mutta ajattelin tässä samalla etsiä miestä, jonka tukemana jatkaa matkaa siihen pisteeseen.

ap

Laihtuminen kestää 6 kuukautta jos oikeesti haluaa laihtua. Laiskalla kestää vuosia laihtua. Joka aamu pitää lähteä lenkillle ja illalla niin se on ja muuten ei laihdu.

Vierailija
15/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Laihtuminen kestää 6 kuukautta jos oikeesti haluaa laihtua. Laiskalla kestää vuosia laihtua. Joka aamu pitää lähteä lenkillle ja illalla niin se on ja muuten ei laihdu.

Riippuu täysin siitä, kuinka paljon ylimääräistä painoa on kertynyt. Minulla on sitä niin paljon, että puoli vuotta ei ole realistinen tavoite.

ap

Vierailija
16/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku mies, joka mielellään sitä antaa.

Vierailija
17/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaaliterapeutti Kake

Bar Hercules ja DTM ovat oikeita ympäristöjä Sinulle ja ne ovat reviiriäsi ja niissä on etsintäsi kohderyhmää - ainakin näin äkkiseltään nämä tulevat mieleeni mutta toki niitä on varmasti paljon muitakin.

Ei Sinulla ole naiselle mitään annettavaa eikä naisella Sinulle.

Vierailija
18/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

30 kg laihtuu kyllä 6 kuukaudessa helposti jos haluaa. Olen itse laihtunut siinä ajassa 34 kg.

Vierailija
19/19 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko, että nainen lähtee ensitreffeille metsäretkelle? Huh, juu ei. Tilastollisesti olen paremmassa turvassa yksin erämaassa kuin tuntemattoman kanssa lähimetsässä. Arvaat varmaan, kumman valitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä