Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korpi näyttää nykyään ihan Maria Veitolalta

Vierailija
29.09.2023 |

Oma mielipiteeni. Lähde: molempien instagramit

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lesbo sai ainakin äsken vauvan, siis se sisko

Vierailija
22/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lola Odusoga ei ole enää Miss Universum kolmosen kunnossa, so? Maailma muuttuu, ihmiset vaihtuu, naiset aikuistuu.

Mikä on ongelma?

Kiiran nykyinen käytös muistuttaa kyllä enempi jotain teinien sekoilua, kaukana aikuistumisesta, päinvastoin, alaspäin mennyt.

Suomen valtiojohtoainesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta samaa kuin lyhyet hiukset. 

Vierailija
24/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän näyttää ihan Tuure Boeliukselta.

On ollut samalla tavalla vanhojen patujen pumpattavana ja dumpattavana

Vierailija
25/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kiira seurustellut koskaan naisen kanssa tai etsiikö seuraa naisista?

No mistäpä me sen voisimme tietää, mitä etsii :D

Vierailija
26/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi avioero mullistaa Kiiran elämän täysin.

Tai sitten kiira mullistaa sen avioliiton.

Vierailija
27/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on muuttunut. Oli sellainen kaunis prinsessa kun luisteli.

Joo, nykyään on yököttävän näköinen.

Vierailija
28/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et on vähän sama ongelma ku muillaki urheilutähdillä.

Elämä on lapsesta asti vahvasti strukturoitua ja kovaa työntekoa ja kurinalaista. Joku aina sanoo "tee näin" ja "älä tee näin". Kyllä se itsenäistymisprosessi siitä varmasti kärsii ja jää

normaalit kehitysaskeleet jollain tavalla vajaaksi.

Sitten kun ura loppuu, se on hirveä pudotus johonkin uuteen ja ihmeelliseen maailmaan, jossa ei ole ilmeisesti kummoisia tukiverkostoja.

Tuskin on sattumaa, että niin monella urheilijalla alkaa aikamoinen alamäki ja elämä heittää häränpyllyä

Vierailija
29/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muuten ole lesboja, vaan bi-ja panseksuaaleja.Tarkoittaa yleensä sitä, että julkisuudessa he vouhottavat omasta sateenkaarevuudesta, mutta käytännössä sitoudutaan, kihlaudutaan ja mennään naimisiin miesten kanssa. Heteronormatiivisuus, sen helppous ja asema yhteiskunnassa, tietää etuoikeuksia. Binaiset ovat lähes heteroita mitä tulee heidän romanttisiin ja sitoutumiseensa parisuhdetasolla. Saattavat kyllä hetken ja nuorena pane*kella naisia ja muusuja. Mutta miehet ovat se juttu uhoamisesta ja huomionhausta huolimatta. Tietäjät tietää.

Vierailija
30/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on lapsesta asti vahvasti strukturoitua ja kovaa työntekoa ja kurinalaista. Joku aina sanoo "tee näin" ja "älä tee näin". Kyllä se itsenäistymisprosessi siitä varmasti kärsii ja jää

Sitten kun ura loppuu, se on hirveä pudotus johonkin uuteen ja ihmeelliseen maailmaan, jossa ei ole ilmeisesti kummoisia tukiverkostoja.

Tuskin on sattumaa, että niin monella urheilijalla alkaa aikamoinen alamäki ja elämä heittää häränpyllyä

Ei kai Kiiralla mikään alamäki ole alkanut? Se nyt ei vielä pahaa kenellekään tee, että leikkaa hiukset lyhyeksi. 

Vierailija
31/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten hiukset muokkaavat ulkonäköä. Kiiralle oli ennen kaunis. Nyt ...no.

Vierailija
32/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten hiukset muokkaavat ulkonäköä. Kiiralle oli ennen kaunis. Nyt ...no.

Tottumuskysymys. Osalla ihmisistä on fakkiintunut käsitys, että nainen voi olla kaunis vain pitkähiuksisena. 

Vierailija
33/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on lesbo siis jos ? Niin miksi naiset muuttuu ulkonäöltä ? 

Vierailija
34/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ja Kiira ovat kumpikin erittäin tyylikkäitä, kauniita ja itsevarmoja aikuisia.

Vierailija
35/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria ja Kiira ovat kumpikin erittäin tyylikkäitä, kauniita ja itsevarmoja aikuisia.

Tämä. Ovat rohkeasti jotain muuta kuin nättejä prinsessoja pitkine hiuksineen. 

Vierailija
36/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kiiralla mikään alamäki ole alkanut? Se nyt ei vielä pahaa kenellekään tee, että leikkaa hiukset lyhyeksi. 

Selvästi hapuilee joka suuntaan, ei tiedä yhtään mitä tekis, parisuhteet hajoilee ja seksuaalisuus meni uusiks... ei tuo nyt ihan täysillä käy.

Vierailija
37/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira rikkoo muotteja ilmoittamalla olevansa joku huuhaaseksuaali ja vaihtamalla tyylinsä standardihuuhaaseksuaalityyliksi.

So last season, tätä tehtiin jo ajat sitten, ketä kiinnostaa enää.

Vierailija
38/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi hapuilee joka suuntaan, ei tiedä yhtään mitä tekis, parisuhteet hajoilee ja seksuaalisuus meni uusiks... ei tuo nyt ihan täysillä käy.

Voihan sen noinkin nähdä. Itse ajattelen, että uskaltaa vihdoin olla oma itsensä kun ei enää tarvitse olla taitoluistelijaprinsessan roolissa. 

Vierailija
39/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on lesbo siis jos ? Niin miksi naiset muuttuu ulkonäöltä ? 

Jos se on se miespuolinen ja haluaa nuolla tus..ua

Vierailija
40/99 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, jos itse tykkää niin mikäs siinä. Mutta totuuden nimessä näyttää nykyään kyllä aivan karmealta. Ennen oli kaunis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi