Mitä te muut yskinäiset ja sinkut teette näin perjantai iltana sekä viikonloppuna?
Minä lämmitin juuri saunan ja kohta menen saunaan. Sen jälkeen otan limonadin jäillä ja syön herkkuja viikonlopun kunniaksi. Saatan myös pelata ps5 konsolilla illalla.
Maanantaina vasta töihin pitää mennä ja huomenna saatan käydä kaupassa sekä lenkillä.
Muuten olen yksin ja puhun maanantaina vasta töissä toiselle ihmisille.
M33
Kommentit (63)
Tänään juon, huomenna juon ja pesen pyykin ja sunnuntaina kirkkoon (katumaan).
Kävin kaupassa ja siellä oli lasten mopomiitinki ja osa oli autoilla liikenteessä. Hetkisen kaipasin sitä ihanaa jännitystä kun oltiin liikenteessä teineinä. Sitten totesin miten ihanaa on mennä kotiin ilman humalaisia heppuleita, juoda teetä ja viettää rauhallinen koti-ilta.
Maalasin seinän eteisestä ja nyt mietin maalaisinko myös olohuoneesta. Maalia täytyy huomenna hakea jokatapauksessa lisää.
Kohta saunaan ja sitten iltapalaa. Huomenna maalaukset jatkuu ja sunnuntaina voisi mennä sienimetsään ellei sada kaatamalla.
Tänään olen vaan ja katso leffaa, kun töissä ollut kiire ja monta viikonloppua putkeen ollut juhlia, kavereiden tapaamisia, leffafestaria ym. Huomenna luontoon. Vaikka olen sinkku, en ole yksinäinen ja yleensä joka viikonloppu jotain sovittua ohjelmaa.
Minä taas aion itkeskellä itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuolemanväsynyt.
Menen nukkumaan ajoissa tänään koska varhain pitää taas herätä auttamaan vanhaa äitiäni joka juoksuttaa mua ties millä syyllä.
Nyt hänellä on sydänlääkkeet loppu ja paniikki päällä. En jaksanut tänään lähteä apteekkiin vaan menen aamulla.
Olin eilenkin auttamassa mutta ei voinut silloin sanoa että käy apteekissa.
Kipulääkkeitä tarvitsee kun Panadol ei auta mutta ei voi varata lääkäriaikaa.
Minun pitäisi hoitaa kaikki.
Roolit on kääntyneet: äitini on kuin typerä lapsi ja minä hänen huoltajansa.
Niin kauan juoksuttaa kun juokset. Muutaman vuoden jaksoin ja sitten otin tilanteen järjellä haltuun. Tein selväksi, että en enää juokse. Käyn riittävän usein, mutta en lähde ajamaan 40km kun tumma suklaa on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään juon, huomenna juon ja pesen pyykin ja sunnuntaina kirkkoon (katumaan).
Tuo viimeinen olikin hyvä idea. En ole käynyt kirkossa lapseni hautajaisten jälkeen ja siitä on 16 vuotta.
Selaan palstaa/nettiä ja surffaan kanavalta toiselle koska telkkarista ei oikeasti tule mitään katsottavaa edes näin pe-iltana.
Kohta menen nukkumaan. Huomenna taitaa olla sadepäivä eli taitaa mennä sitten makoiluksi ja netin selailuksi, koska mitään pitkää lenkkiä (3h->) ei huvita sateessa tehdä ja lyhyestä ei tule kuin vihaiseksi. Olisi tuossa langatkin odottamassa, mutta kun niistä voisi tehdä joko mallin a tai sitten mallin b niin olkoon aloitus sitten niin kauan, että tulee selkeästi fiilis kumpi on kivempi.
Aika super-ankealta tuntuu tätä nykyä tämä yksinäisyys ja ikisinkkuus vaikka muutama vuosi sitten oli vielä ihan ok olo. Kai sitä alkaa nyt kunnolla sisäistää sen ettei tämä tästä enää muuksi tule koskaan muuttumaan ja se ajatus ahdistaa sekä masentaa ja tympii.
Vietän viikonlopun yksin, mutta en ole itsenäinen. Tänään on lepopäivä, syön herkkuja ja katson sarjoja. Huomenna salille, siivousta, ruuanlaittoa ja illalla saunaan. Sunnuntaina varmaan opiskelen, että saan pari tenttiä alta pois. Illalla varmaan käsitöitä, päivällä vois käydä juoksemassa, että jaksaa istua nenä kiinni kirjassa. Ehkä voisin leipoa jotain herkkua palkkioksi opiskelusta.
Semmoista normaalia olemista.
Siis en ole yksinäinen siitä huolimatta, että olen yksin.
Kävin lenkillä ja yhtäkkiä vaan purskahdin itkuun eikä surkea fiilis edes korjaantunut itkemällä vaan oikeastaan on vaan pahempi olla.
Ja ei ole mitään suunnitelmia. Eikä ollut tuo itkeminenkään ja lenkillekin sitä lähti enemmänkin vaan automaattiohjauksella, koska ulkona ja liikkuessa on yleensä parempi olla kuin sisällä istuessa mutta enää sekään ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies juo holittomia ja nysvää kotona, miehet vetää alkoholia ja on baarissa.
Ne peräkammarin surkimukset vetää alkoholia jotka ei uskalla mitään selvin päin...
Kerään viikon tindermatchit ja nussin halki Suomen maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin vähän aikaa sitten päiväunet.
Hirveästi tekisi mieli juustonaksuja, kokista ja kebua.
En tiedä joutuuko tästä vielä lähtemään niitä hakemaan. 🤪Viikonlopun ohjelmassa ainakin palstailua, telkkaria/netflixiä, jumppaa, kirppistelyä/leffateatteri, kirjan lukemista.
Siivotakin pitäis, mut ei kyllä kiinnosta yhtään.
Ha ha oot varmaan joku mun klooni. Just söin juustonaksuja ja join kolaa. Mutta mun tekis mieli suklaata enkä jaksa lähteä kauppaan. Ja huomenna minäkin oon menossa kirpparille. Hyvää viikonloppua!
Hyvää viikonloppua. 😊
Eilen katselin tvtä, laitoin ruokaa, join yhden alkoholittoman oluen, lämmitin saunan, leikin kissan kanssa, sitten nukkumaan. Tänään vähän pihatöitä, puiden pilkkomista, kissan kanssa touhuillaan ja varmaan vähän taas tvtä ja kirjan lukemista. Illempana lenkki ja taas saunaan. Varmaan soittelen äidilleni ja jutellaan tovi. Ehkä soittelen kavereille kanssa.
M35
Juon valkoviiniä, luen kirjoja, hengailen netissä. Käyn pitkällä kävelyllä ja ehkä ostan itselleni jotakin hauskaa. Itsetyydytän ja syön hyvää ruokaa. Huomenna käyn siskon kanssa iltapäiväoluella.
Sinkkuelämää en vaihtaisi mihinkään, tämä on parhautta. N41
Olen sinkku mutta en yksinäinen.
Eilen tapasin rakastajaani seksin merkeissä. Kävin saunassa ja katsoin yhtä uutta sarjaa.
Tänään lähden kaverin kanssa yön yli reissulle, loppuviikonloppu meneekin siinä.
Viime viikonloppuna kävin leffassa, keikalla, salilla ja toinen kaveri oli minun luona kylässä. Siivosin vähän perusteellisemmin.
Ensi viikonlopuna lähden mökkeilemään isolla porukalla.
Ei ole yskää.