Miksi Haukilahdessa (Espoo) tapahtuu nyt niin paljon nuorten ryöstöjä?
Varakas, rauhallinen, idyllinen alue. Ei missään nimessä pitäisi olla tuollaista. Metroko noita ryöstäjiä tuo?
Kommentit (148)
Nyt oli kyse ryöstöistä,ei tappeluista ja jedalaisista ei ole ikinä ollu tappelijoiksi
Siellä oli lukioiden nasujaiset. Humalaiset teinit kaiketikin houkuttavat paikalle rikollisia helpon saaliin toivossa.
Eli kuten tämä ketju todistaa, miesjoukot tulevat joka vuosi sinne "saalistamaan" espoolaisteinejä
Siellä on Tapiolan alueen lukioiden nuoria, perinteiset nasujaiset, joihin kokoontuu lukiolaisia, ja heidän kavereitaan. Yleensä, kuten myös viime perjantaina poliisi käy tyhjentää rannan, kun tulee pimeää.
Kävin itse siellä hakemassa pari nuorta 23 jälkeen, poliisi ohjasi nuoria ja kaikki olivat menossa kotiin. Sinällään ihan perusirrottelua, mutta ehkä ulkopuolisia tullut kuokkimaan? Muuten meno näytti ihan rauhalliselta.
Muina viikonloppuina rannalla on hiljaista.
Miksi joku persu poisti kommenttini. Kävelen haukilahdessa joka päivä koska asun lähellä sitä. Koskaan en ole yhtäkään mamua nähnyt alueella. Onko tämä palsta joku persujen juttu
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Haukilahdessa ja ihmettelin sitä, kuinka hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita nuoria poikia siellä oli. Joten eivät ne kaikki ole mitään huligaaneja. Vaikka mistä tuon tietää, olivatko paikallisia varmasti.
Eivät ole paikallisia.
Mielestäni on myönteistä, että rikollisuusongelman Suomeen äänestäneet joutuvat kantamaan osan politiikkansa seurauksista. Tämä on siis parempi kuin että kaikki Espoon ongelmat olisivat esimerkiksi Leppävaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku persu poisti kommenttini. Kävelen haukilahdessa joka päivä koska asun lähellä sitä. Koskaan en ole yhtäkään mamua nähnyt alueella. Onko tämä palsta joku persujen juttu
Itse en uskalla enää liikkua Haukilahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista on joidenkin nuorten elämä. Pitää brassailla kalliilla asioilla.
Jotkut on kiiltävän perään kuin ei olisi ennen nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä muuttunut sellaiseksi ihan hiljan. Vissiin ei enää riitä, että öhöttää äksässä.
Itsekin käyn kävelemässä, vaikka asun kauempana.
Persutko viestejä poistaa.on ne kovia 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Metro tapahtui.
Totta, jokainen hyväkin alue menee nopeasti pilalle jos sinne tulee vaikka metro- tai juna-asema kun outoa kieltä puhuvat saapuvat lieveilmiöineen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli lukioiden nasujaiset. Humalaiset teinit kaiketikin houkuttavat paikalle rikollisia helpon saaliin toivossa.
Eiköhän toi ollut yläkoululaisten back to school -ilta? Nasujaiset on vasta ensi ja sitä seuraavana viikonloppuna mun tietääkseni. Nämä kaikki pidetään toki Jedan rannassa. Ja noihin ensiksi mainittuihin tulee porukkaa ihan koko pk-seudulta, ympäryskunnistakin. Nasujaisiin ei niinkään.
Tästä kehityksestä on varoitettu jo vuosikymmeniä, mutta varoittajat ollaan leimattu ja haukuttu rasisteiksi.
Suurin osa suomalaisista äänestäjistä ovat itse sallineet tämän tapahtuvan maalleen.
Aika harva äänestäjä käyttää yhtään aikaansa ja päätänsä miettimällä t urvapaikkasopimusten järkevyyttä nykypäivänä äänestyspäätöstä tehdessään tai muutenkaan.
Demokratia siis toteutuu ja Suomi väkivaltaistuu, ei siinä sen kummempaa.
Kokoontumispaikka vaan. Venesataman viereen, kallioille ja rannalle kun koulut alkaa tai loppuu yleensä. Sitten joku Einstein haluaa linnaan.
Kyllä. Eiks metro olekin kiva juttu kun nyt sinne pääsee kätevästi vuosaaresta asti. Ihan samaa settiä kuin lauttasaaressa metron tulon jälkeen... Muista että nämä kaikki LIEVEILMIÖT on vain yksittäistapauksia. 🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi ollut yläkoululaisten back to school -ilta? Nasujaiset on vasta ensi ja sitä seuraavana viikonloppuna mun tietääkseni. Nämä kaikki pidetään toki Jedan rannassa. Ja noihin ensiksi mainittuihin tulee porukkaa ihan koko pk-seudulta, ympäryskunnistakin. Nasujaisiin ei niinkään.
Siis nasujaiset oli. Kävin ihan itse hakemassa lukiolaisia kotiin. Ja eri viikonloppuina on eri lukioiden, eivät kaikki mahdu samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Metro tapahtui.
Ei Haukilahdessa ole metroa.
Olet päästäs vialla. Hakeudu holhoukseen.