Poliisi epäilee taas uutta teiniryöstöä: Uhrilta vietiin takki päältä Espoossa
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009889406.html
Tekijöiden tuntomerkit: Yhdellä epäillyllä oli tapahtumahetkellään yllään tummansininen toppatakki, toisella harmaa huppari ja kolmannella punainen paita.
Kommentit (27)
Ne pitäisi eristää toisistaan. Hajottaa lauma. Väkivalta johtuu juuri laumasta. Yksin ne ei ole mitään.
Tämä on sitä sosiaalidemokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkareillekin alkaa varmasti pikkuhiljaa valjeta, ettei heitä ehkä olisi kannattanut päästää tänne.
Kokkarit on niin paukapäistä porukkaa, etteivät tajua enne kuin joutuvat itse katuryöstön kohteeksi.
Yleisradio uutisoi juuri, että alle puolet suomalaisista uskoo, että hallitus pysyy pystyssä kauden loppuun asti.
Minä veikkaan, että jouluun mennessä Petteri Orpon katastrofihallitus on paha muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tuli telkkarissa, että Helsingin ryöstöt johtuvat lapsiperheköyhyydestä ja sitä ollaan nyt lisäämässä.
Aha, tällainen vihervasemmistolainen hyyzäysselitys...
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tuli telkkarissa, että Helsingin ryöstöt johtuvat lapsiperheköyhyydestä ja sitä ollaan nyt lisäämässä.
Ruotsissa on ilmeisesti toistaiseksi vieläkin enemmän lapsiperheköyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille hän annetaan samat Kela-tuet juuri siksi, ettei tarvi ryöstellä.
Mutta selitä tämä vähä-älyiselle.Niille maksetaan kaikki tuet kertoimella 1,6 kantiksiin verrattuna.
Miksi alapeukku? Tieto on tosi ja varmistettu sosiaalialan yrittäjältä.
Tukien lisäksi maksetaan ajokortti. Auton hankintaan 8000 €.
Olenkin miettinyt kuinka kaikilla Wolt-kuskeilla on varaa investoida autoon. Yariksella useimmiten ovat matkassa
Just samaa olen kans miettinyt. Tai alkavat ryöstellä rikkaiden lintukotoja.