Olen Mensan jäsen eli osa Suomen intelligentsiaa - Miks ottaa päähän?
Kommentit (32)
Ei vakuuta jos pitää joka päivä tehdä sama aloitus.
No mitäpä olet saanut aikaan ylivertaisella älylläsi, oi nero? Muuta kuin tämän väitetyn jäsenyyden.
Jos korkeaa älykkyyttä ei käytä mihinkään hyödylliseen, se on aivan yhtä turha kuin iso muna incelillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä harmittaa oman kokemukseni mukaan enemmän kuin naisia. T. toinen mensanero
Ei pidä oman kokemukseni mukaan paikkaansa! Olen IT-alalla ja ehkä siellä kaikki miehetkin sitten ovat jo sen verran älykkäitä, että älykäs, nopeasti hoksaava ja asiakokonaisuudet ymmärtävä nainen on aina ja poikkeuksetta pelkästään positiivinen juttu. En huutele älykkyydestäni (ja entisestä Mensan jäsenyydestäni) mitään, mutta poikkeuksetta kyllä koira koiran tunnistaa.
Mä olen myös, mutta eipä se ole onnea tuonut, kun matemaattis-looginen älykkyys minun tapauksessa yhdistyy autismiin, jonka takia olen joka paikassa kiusattu tai vältelty.
Mikä sua siis ottaa päähän?
Sekö, että kaikki olikin vain unelmaa?
Mensan testi mittaa pelkästään loogista päättelykykyä. Ei sivistystä, ei tunneälyä, ei käytöstapoja. Eli mensan jäsen voi käytökseltään olla aivan tumpelo tai törkimys. Siksi en tekisi pelkästään mensan jäsenyydestä kovin laaloja päätelmiä henkilöstä.
Onneksi olkoon! Kiva havaita täällä älykköjä. Saanko esittää kysymyksen: miten optimoisit Fourier-muunnosta?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Kiva havaita täällä älykköjä. Saanko esittää kysymyksen: miten optimoisit Fourier-muunnosta?
Nostaisin sen seuraavalle tasolle Fivier- tai jopa Sixier-muunnokseksi. Problem solved! High five!
-eri
Harmi, ettei äly sittenkään riittänyt muuhun kuin riitelyyn.
Puolisoni kävi Mensan testeissä, olisi päässyt heittämällä sisään.
Ei halunnut maksaa turhasta kuulemma.
Itseäni mietityttäisi kuulua millekään tuollaiselle listalle, koska esim. sota-aikaan tieto korkeasta kapasiteetista (monia asioita koskien) voi olla hengenvaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaisin sen seuraavalle tasolle Fivier- tai jopa Sixier-muunnokseksi. Problem solved! High five!
-eri
Wooow, toihan toimii. Aloin käyttämään koodissani diskreettiä Fivier- ja Sixier-muunnosta. Toimii selvästi nopeammin. Kiitos!
Minäkin olisin päässyt Mensan jäseneksi, mutta olin sen verran fiksu, etten liittynyt. Sinä et ollut.