Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?

Vierailija
29.09.2023 |

Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa robinson-rekisteri ja aktivoi puhelinmarkkinointikielto. Tarvitsee vain soittaa tiettyyn numeroon ja sanoa nauhoitteen perään sana kyllä.

Taitaa vaan sallia noi myyntipuhelut.

Vierailija
82/155 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tulee. En ole vastannut kun en tunne numeroa ja ei kiinnosta myyntipuheet.

Mulle tulee teksti "häiriösoittaja". Fonectan palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinson ei toimi kun puhelinmyyntifirmojen pitää ajaa listansa sen läpi. Pitää vaan estää numero yhä uudelleen kun niitä riittää

Vierailija
84/155 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriösoittaja ilmoitus niin en vastaa ja estän. Oma vaivansa mutta kannattaa tehdä

Vierailija
85/155 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää numero, kolme neljä eri loppuista soittaa kuutena päivänä viikossa. En tiedä mitä myy mutta puhelinmyyjä kyseessä ilmoittaa Kilpi sovellus. Rasittavaa 

Vierailija
86/155 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan puhelinmyyntiä! Myyvät kaikkea turhaa m553itä saa itse hommattua jos tarvii

Vierailija
87/155 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan vihreää luuria eli vastaan ja sen jälkeen saman tien punaista luuria eli lopetan puhelun. 

Vierailija
88/155 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu poikki heti, mitä turhaa kuunnella myyntipuheita

Vierailija
89/155 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekis aloitteen puhelinmyynnin kieltämiseksi? Firmat voi lähestyä tarjouksineen sähköpostiin tai perinteisesti kirjeellä ilmaisjakelun kautta. Kuluttaja voi itse valita mitä tilaa vai onko tilaamatta

Vierailija
90/155 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Puhelinmyynnin saa mun puolesta lopettaa vaikka heti. Sitä ei kukaan jää kaipaamaan,kuka tykkää puhelinmyyjistä?

Vierailija
91/155 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä numero kiusaa, mitä ne oikeen kauppaa kun pitää joka päivä soittaa? Hermot menee ja sanon kohta pahasti kun tähän asti en ole vastannut

Vierailija
92/155 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita numero estoon. Tulee lisää,mutta kaikki estoon,niin loppuu.

Vierailija
93/155 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin outoihin numeroihin lähtee kolmannen soittoyrityksen jälkeen "?" tekstiviesti. Jos ei kerro asiaansa, niin numero menee estoon.

Vierailija
94/155 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät on tylyjä. Kova tarve saada kauppaa että saa palkkaa. Väkisin koitetaan saada myytyä lehtiä ja sukkia. Tietysti kiva että on töissä mutta tyyli on tyly

Vierailija
95/155 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät soittaa netin kautta, turha laitella viestejä ei ne mene perille, estoon vaan se on helpointa

Vierailija
96/155 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee väliin senkin että hälyyttää kerran ja katkesi. Sai häirittyä kuitenkin. On aika kuopata puhelinmyynti

Vierailija
97/155 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden puhelinmyynti on samantapainen numero. Voi olla et joku telemarkkinointifirma myy ihan kaikkee 

Vierailija
98/155 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli soitto Turusta. Soi vaan kerran ja katkaisi. 

Vierailija
99/155 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy taas miksi en hanki älypuhelinta. Hyvin pärjään vanhalla nokia puhelin.Johon ei saa nettiä,ei siinä eds kameraa. jatkuva viesti ja puhelin rauha. Joku valitti puhelin soi öisin. Mikä estää kun nukuu laittaa puhelin äänetön tai letotilaan.Odotatteko joku ihana mies tai nainen soitaa yksinänne nukuessa ja eläessänne,päivystäen viellä tämä sivusto?Ps. Herätyskelloja myydän yhä halvalla,Joten puhelin yökisi kiini.

Vierailija
100/155 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimeen saa ladattua eston puhelinmyynnille.