Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?
Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Juu, tulee. En ole vastannut kun en tunne numeroa ja ei kiinnosta myyntipuheet.
Mulle tulee teksti "häiriösoittaja". Fonectan palvelu.
Robinson ei toimi kun puhelinmyyntifirmojen pitää ajaa listansa sen läpi. Pitää vaan estää numero yhä uudelleen kun niitä riittää
Häiriösoittaja ilmoitus niin en vastaa ja estän. Oma vaivansa mutta kannattaa tehdä
Tää numero, kolme neljä eri loppuista soittaa kuutena päivänä viikossa. En tiedä mitä myy mutta puhelinmyyjä kyseessä ilmoittaa Kilpi sovellus. Rasittavaa
Vihaan puhelinmyyntiä! Myyvät kaikkea turhaa m553itä saa itse hommattua jos tarvii
painan vihreää luuria eli vastaan ja sen jälkeen saman tien punaista luuria eli lopetan puhelun.
Puhelu poikki heti, mitä turhaa kuunnella myyntipuheita
Kuka tekis aloitteen puhelinmyynnin kieltämiseksi? Firmat voi lähestyä tarjouksineen sähköpostiin tai perinteisesti kirjeellä ilmaisjakelun kautta. Kuluttaja voi itse valita mitä tilaa vai onko tilaamatta
Hyvä idea! Puhelinmyynnin saa mun puolesta lopettaa vaikka heti. Sitä ei kukaan jää kaipaamaan,kuka tykkää puhelinmyyjistä?
Tämä numero kiusaa, mitä ne oikeen kauppaa kun pitää joka päivä soittaa? Hermot menee ja sanon kohta pahasti kun tähän asti en ole vastannut
Laita numero estoon. Tulee lisää,mutta kaikki estoon,niin loppuu.
Kaikkiin outoihin numeroihin lähtee kolmannen soittoyrityksen jälkeen "?" tekstiviesti. Jos ei kerro asiaansa, niin numero menee estoon.
Puhelinmyyjät on tylyjä. Kova tarve saada kauppaa että saa palkkaa. Väkisin koitetaan saada myytyä lehtiä ja sukkia. Tietysti kiva että on töissä mutta tyyli on tyly
Puhelinmyyjät soittaa netin kautta, turha laitella viestejä ei ne mene perille, estoon vaan se on helpointa
Tekee väliin senkin että hälyyttää kerran ja katkesi. Sai häirittyä kuitenkin. On aika kuopata puhelinmyynti
Aamulehden puhelinmyynti on samantapainen numero. Voi olla et joku telemarkkinointifirma myy ihan kaikkee
Tänään tuli soitto Turusta. Soi vaan kerran ja katkaisi.
Yksi syy taas miksi en hanki älypuhelinta. Hyvin pärjään vanhalla nokia puhelin.Johon ei saa nettiä,ei siinä eds kameraa. jatkuva viesti ja puhelin rauha. Joku valitti puhelin soi öisin. Mikä estää kun nukuu laittaa puhelin äänetön tai letotilaan.Odotatteko joku ihana mies tai nainen soitaa yksinänne nukuessa ja eläessänne,päivystäen viellä tämä sivusto?Ps. Herätyskelloja myydän yhä halvalla,Joten puhelin yökisi kiini.
Älypuhelimeen saa ladattua eston puhelinmyynnille.
Taitaa vaan sallia noi myyntipuhelut.