Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?

Vierailija
29.09.2023 |

Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös tulee soittoja tästä numerosta, loppu numerot vaihtelee mutta puhelinmyyjä aina. Oon niin kypsä näihin kaupusteluihin

Vierailija
102/155 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten soitot saa loppumaan? Estää jonkun numeron niin taas soitto siitä huolimatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin soitoista valituksen mutta minne? Olen pyytänyt että poistavat soittolistalta ja luvattukin mutta aina vaan jatkuu...

Vierailija
104/155 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on syvältä. En vastaa kun ilmoittaa häiriöpuhelusta, estoon numero. Loputon suo

Vierailija
105/155 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa mitään puhelimessa sanon kaikille puhelinmyyjille silti tuputetaan. Se ärsyttää

Vierailija
106/155 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerran viikossa samana päivänä tulee monta soittoo näistä samantapasista numeroista, kaikille samat sanat:en tilaa 

Vierailija
107/155 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin tekemistä kun kuunnella samat myyntilätinät mo een kertaan. Nyt laitan estot ja jos vielä soittavat ei hyvä heilu

Vierailija
108/155 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla salainen numero ja joka v-tun viikko soittelevat! En tiedä mistä ovat numeron saaneet, kun en ole sitä minnekään jakanut. Pidän puhelinta 24/7 äänettömällä näiden takia, aina soittavat uudesta kun yhden estät tai jätät vastaamatta 

Vierailija
109/155 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ihan joka arkipäivä. Enkä ikinä vastaa. Kerran jouduin vastaamaan koska odotin lääkärin soittoa. Ja se oli joku puhelinmyyjä. Mulla oli silloin tuo Kilpi käytössä ja en tiedä johtuiko siitä, mutta puhelu katkesi. Mikä oli ihan hyvä koska itse olen liian kiltti lyömään luuri korvaan, että sen takia jätän mieluummin vastaamatta outoihin numeroihin. 

Mutta tosiaan jos odottaa soittoa esimerkiksi lääkäriltä, silloin joutuu vastaamaan outoihin numeroihin.

Vierailija
110/155 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niin paljon. Pidän puhelinta aina äänillä ja päällä kun iäkäs äiti voi tarvita apua tai muu tilanne äkkiseltään hällä. Pelästyy joka kerta kun soi ja ketuttaa kun puhelinmyyjä soittaa. Millä hitolla saa rauhan tältä salilta...

Vierailija
111/155 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää niin paljon. Pidän puhelinta aina äänillä ja päällä kun iäkäs äiti voi tarvita apua tai muu tilanne äkkiseltään hällä. Pelästyy joka kerta kun soi ja ketuttaa kun puhelinmyyjä soittaa. Millä hitolla saa rauhan tältä salilta...

Jos puhelimesi on Android-puhelin, saat Älä häiritse -tilan asetuksista päälle valinnan, jolla puhelimesi hälyttää äänillä vain silloin, kun kontakteissasi oleva henkilö soittaa. Eli voit jättää puhelimen äänelliselle + Älä häiritse -tilan päälle, jolloin puhelinmyyjän puhelu vastaanotetaan äänettömänä, mutta äitisi puhelu hälyttää normaalisti.

Vierailija
112/155 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee puheluita kyseisistä numeroista. Keräävät rahaa jollekin toiminnalle joka on tärkeää ja tarjoavat lehteä, jonka maksamisella tuetaan toimintaa. Jos joku tarjoaa jotakin ostettavaksi, niin tietää, että maksu ei edes mene täysimääräisenä, jos ollenkaan tuettavaan kohteeseen. Jotka pyytävät oikeasti pelkästään rahaa, niin heillä on rahan keräyslupa, heidän ei tarvitse valehdella ja raha ei mene heille itselleen. 

Vierailija
113/155 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android on, kiitos vinkistä, miten en ole tajunnut tämmöstä. 

Vierailija
114/155 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee! 

Vierailija
115/155 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla salainen numero ja joka v-tun viikko soittelevat! En tiedä mistä ovat numeron saaneet, kun en ole sitä minnekään jakanut. Pidän puhelinta 24/7 äänettömällä näiden takia, aina soittavat uudesta kun yhden estät tai jätät vastaamatta 

Mikset KYSY niiltä. Niiden on se tietolähde kerrottava.

näin minä toimin silloin HARVOIN kun mainospuhelu tulee.

1) mistä olette saaneet yhteystietoni.

--kiitos.

-käytän gdpr:n suomaa oikeuttani tulla unohdetuksi joten poistatteko kaikki tietoni.

2) Sinne OSOITELÄHTEESEEN kiellot päälle tai käsky poistaa kaikki minun tietoni.

Toimii yllättävän hyvin. enää tosiaan max 1-2 markkinointipuhelua vuodessa.

Vierailija
116/155 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

040923 ja 040924 alkuisista on itselleni myyty Helsingin Sanomia. Olin tilaaja joskus vuosia sitten. Nyt on muutamana päivänä soitettu täsmälleen samasta numerosta, mutta sen olin jo aiemmin estänyt. Saa nähdä kuinka monta kertaa jaksaa kokeilla?

Vierailija
117/155 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää puhelinmyyntiä tekevä firma soittaa monesta samantapaisesta numerosta. Estän joka kerta mutta aina soitetaan uudelleen. Joka hiton päivä

Vierailija
118/155 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnin saa mun puolesta kokonaan kieltää. Nykyään tulee näitä huijausyrityksiä liikaakin niin puhelinmyynti siihen vielä niin mitta alkaa olla täynnä. Pelastuu samalla työntekijät paskasta duunista

Vierailija
119/155 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vaan sai olla rauhassa ja taas soi puhelin. Sitkeästi puhelinmyyjät pommittaa

Vierailija
120/155 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin Kilpi toimii ainoastaan Elisa pääse lopulta läpi kun on monesta eri numerosta yrittänyt soittaa. Pistän estoon kaikki numerot. Ärsyttävää häiriköintiä!