Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?
Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?
Kommentit (155)
Lataa Kilpi niin kyllä loppuu. Kukaan puhelinmyyjä ei enää saa sua langan päähän. Se on niin tehokas sovellus että estää huijarien viestitkin,kokeiles niin huomaat
Tänään kahdesti, onneksi esto toimii ja puhelin ei edes soi,näen puhelutiedoista mistä numerosta on yritetty tavoittaa. Uskon että on joku puhelinmyyntifirma
Mitä ne yrittää myydä, lehtiäkö vai jotain palvelua? Varmaan on puhelinmyyntiyritys kyseessä
Hammasharjakysely oli tänään tuollaisesta numerosta. En jäänyt kuuntelemaan, on kai robotti. Edellisellä kerralla kun vastasin vastaavaan, niin vastasi, että hyvä, kun sanoin ei kysymykseen voitko antaa minuutin aikaa tutkimukseemme, nyt en jäänyt edes tuota kuuntelemaan. Puhelin varoitti mahdollisesta häirikkösoittajasta.
Vierailija wrote:
Jos sulla on salainen numero, kysy miten voi olla mahdollista, että ovat saaneet sellaisen käyttöönsä? Heidän pitää kertoa mitä rekisteriä hyödyntävät soitoissaan.
Lyövät luurin korvaan kun jotain tuollaista kysyy. Kerran kysyin montako kertaa aikovat vielä tänään soittaa niin TUUT TUUT kuului.
Tulee vaikka on suoramarkkinointi kielto. En vastaa, mutta tänäänkin puhelin soinut jo 4 kertaa.
Markkinointikielto toimii aika hyvin. Hevosurheilulehdestä soitetaan vähintään kerran viikossa. Ihme kun puhelinmyyjä pääsee läpi?
Tulee. Ja tulee muistakin sellaiset 10 joka päivä.
Tulee, en ole vastannut puheluihin, mutta googletin numeron ja näyttäisi olevan joku vakuutusmyyjä, joka ilmeisesti kaupittelee syöpävakuutusta. Jos on ikean hei-kortti, niin ilmeisesti saavat sieltä rekisteristä tietonsa. Liittyy jotenkin siihen firmaan, joka kortin on aikoinaan myöntänyt.
Vakuutusta tämä puhelinmyyjä tyrkytti ,nyt on tämäkin numero estetty, kohta soittaa tietty vähän eri numerosta uudelleen. Mahtaa olla raskas duuni kun kaikki vihaa
Hevosurheilu lehden puhelinmyyjät soittaa muuten saman tyylisestä numerosta joka toinen viikko. Sata kertaa on tullut sanottua että meiltä on hevoset laitettu pois jo 8v sitten, ei enää tarkkaan seurata, naapurilta kyllä kuulee tärkeimmät jutut. Mukava muija tää joka soittaa,jutellaan tovi vaikka tietää ettei tilata. Myyjiä on monenmoisia
Tulee, vaikka suoramarkkinointikielto. En ole vastannut.
Tulee, mutta antaa vaan soida. En koskaan vastaa. Jos on oikeasti asiaa, osaa kyllä laittaa viestiä tai sähköpostia. Harvinaisen ärsyttävää toimintaa.
Tulee, ja tiedän tuosta 923-alusta, että ei kannata vastata.
Laittakaa heti esto päälle. Olen laittanut kaikkiin ns myyntipuheluihin heti eston ja lopettanut puhelun heti kun kuulen mistä on kyse.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa robinson-rekisteri ja aktivoi puhelinmarkkinointikielto. Tarvitsee vain soittaa tiettyyn numeroon ja sanoa nauhoitteen perään sana kyllä.
Ei auta mitään noihin numeroihin.
Mulla on auttanut jo monta vuotta. Joskus on tullut jokin sähkönmyyntipuhelu, mutta olen kait niin hankala että ovat jättäneet mut rauhaan.
Vierailija wrote:
Tulee, vaikka suoramarkkinointikielto. En ole vastannut.
Minulla on suoramarkkinointikielto, mutta soitot tulevat sen jälkeen kun olen netissä vastannut joihinkin kilpailuihin. Niihin jää puhelinnumero. Vastaan aika paljon erinäisiin kilpailuihin netissä. Mutta katkaisen puhelut heti alussa.
Tänään tuli sanottua puhelinmyyjälle että soita seuraavalle ja puhelu poikki. Ärsyynnyin kun odotin toista puhelua ja tää kundi ei meinannut lopettaa mantraansa. Miten puhelinmyyntiä ei saada kuriin? Mikään numeroidoiden esto ei auta