Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "lihavampi", kuin koskaan 170cm/70kg.

Vierailija
29.09.2023 |

Minulle tämä on paljon sillä olen aina ollut hoikka ja siro nainen.
Paino vaihdellut n. 55-60kg välillä.
Haluaisin pudottaa painoa, mutta en surkastuttaa lihaksiani.

Eli proteiinia, kasviksia ja hiilarit mimimiin?
Ei ole ihan tuttu aihe minulle, kun en näitä ole joutunut miettimään.
Haluaisin pudottaa n. 5-7kg.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on todella pieni paino.

Oot tosi hoikka jo nyt. Ei tarvi laihduttaa yhtään.

N 170 cm/ 115kg.

Vierailija
2/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liho äläkä laihdu

T. 173cm 108kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko nyt jo mitään aerobista liikuntaa? Itselläni on tehonnut kaikista parhaiten juoksu (etenkin erilaiset intervallitreenit), kun olen laihduttanut normaalipainon sisällä.

Vierailija
4/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket mikä on 55kg päivän energiatarve ja syöt niin. Paino laskee siihen sitten aikanaan ilman dieettejäkin.

Vierailija
5/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit nolliin niin paino laskee. Eli ravinnoksi lihaa ja eläinrasvaa!

Vierailija
6/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen normaalipainoinen. Tutkimukset osoittavat, että normaalipainon sisällä laihdutustulokset ovat erittäin huonoja, ja usein paino palaa lähtöpistettä korkeammalle. Oma aineenvaihduntasi ikään kuin vastustaa sinua.

Tietenkään tämä ei tarkoita, ettetkö voisi onnistua. Mutta kannattaa tiedostaa asia ja miettiä tavoitteitaan. Itse olen jo keski-ikäisenä ihmisenä valinnut taistelukseni liikunnallisen elämäntavan ylläpidon.

T. Normaalipainon ylärajoilla minäkin.

Vierailija
7/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ajatuksesi, koska mulla on ollut täysin sama tilanne pituutta ja painoa myöten. Sitten tajusin, että 70 kg on tämän pituiselle paljon normaalimpi paino kuin 55 kg. Ei kannata yrittää väkisin laihduttaa, pari kiloa voi tippua, kun liikkuu ja syö terveellisesti, mutta vähän pienempiä annoksia. Kun ikää karttuu, ei oo niin kivan näköistäkään enää jos on laiha luikku.

Vierailija
8/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin läski? Voi ei!

Vierailija
9/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mallia fitness ja kiristän kuntoa aina kesäksi pari kolme kiloa. Olen 171 pitkä ja painan talvisin noin 58-60 ja kesäksi tiputan 55-56 kiloon. Itselläni toimii tosi hyvin hiilarisyklitys. Se pitää kropan aineenvaihdunnan hyvin päällä mutta energiavaje tehoaa tosi nopeasti aina hiilaritankkauksen jälkeen. Ajatuksena on siis se että hiilareiden määrää säädellään, proteiinin ja rasvan määrä on aika lailla vakio. Googlella lisätietoja jos kiinnostaa. Carb cycling.

Vierailija
10/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksemaan ja syö 1000 kaloria päivässä.

Ihme jos ei lähde.

Vierailija
11/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks 170/71 pötkylä. Lihasmassaa ei kauheasti ole. Jalat on paksut tukit ja pötsiäkin löytyy jonkun verran. Isot reidet on kyllä aina ollut, silloinkin kun 23v ikäisenä painoin vain 53kg. Tosin silloin ei ollut rintoja juurikaan, niin en toisaalta kaipaa enää alle 60kg painoa. Paitsi jalkojen puolesta, koska vain silloin ne olivat vielä siedettävät.

Olen muuttanut ruokavaliota terveellisempään päin ja koittanut liikkua vähän enemmän, mutta paino ei kyllä oikein millään lähde putoamaan, ei sitten kilon kiloa..

Vierailija
12/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mallia fitness ja kiristän kuntoa aina kesäksi pari kolme kiloa. Olen 171 pitkä ja painan talvisin noin 58-60 ja kesäksi tiputan 55-56 kiloon. Itselläni toimii tosi hyvin hiilarisyklitys. Se pitää kropan aineenvaihdunnan hyvin päällä mutta energiavaje tehoaa tosi nopeasti aina hiilaritankkauksen jälkeen. Ajatuksena on siis se että hiilareiden määrää säädellään, proteiinin ja rasvan määrä on aika lailla vakio. Googlella lisätietoja jos kiinnostaa. Carb cycling.

Unohdin mainita että ikää mulla on lähemmäs 50. Toimii siis keski-ikäisellekin :)

Vierailija
14/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin tänä kesänä normaalipainon sisällä 10kg. Kalorit 1000 ja paljon liikuntaa. 

Vierailija
15/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jos ei lähde.

Takuuvarma resepti lihasten kadottamiseen 👍. Ja just sitähän AP haki.

Vierailija
16/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin tänä kesänä normaalipainon sisällä 10kg. Kalorit 1000 ja paljon liikuntaa. 

Eipä laihdutusta voi enää typerämmin tehdä. Onneksi olkoon vaan!

Vierailija
17/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on todella pieni paino.

Oot tosi hoikka jo nyt. Ei tarvi laihduttaa yhtään.

N 170 cm/ 115kg.

No ei ole. Se että sinä painat kahden ihmisen verran ei tarkoita etteikö AP:llä olisi varaa pudottaa.

Vierailija
18/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jos ei lähde.

No, ei todellakaan ole. 1000 Kcal ja juoksu on erinomainen resepti painonpudotukseen ihmiselle joka on suunnilleen normaalipainoinen.

Vierailija
19/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mä olen 175 cm ja 62 kg ja tässäkin painossa on selluliittiä ja mahaa. En halua edes kuvitella millainen olisin 10 kg painavampana vaikka olisin vielä normaalipainossa silloinkin.

Vierailija
20/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jos ei lähde.

No, ei todellakaan ole. 1000 Kcal ja juoksu on erinomainen resepti painonpudotukseen ihmiselle joka on suunnilleen normaalipainoinen.

Erinomainen resepti ihmiselle, joka haluaa löytää itsensä ahmimasta voita suoraan paketista aamuyön tunteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän