Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "lihavampi", kuin koskaan 170cm/70kg.

Vierailija
29.09.2023 |

Minulle tämä on paljon sillä olen aina ollut hoikka ja siro nainen.
Paino vaihdellut n. 55-60kg välillä.
Haluaisin pudottaa painoa, mutta en surkastuttaa lihaksiani.

Eli proteiinia, kasviksia ja hiilarit mimimiin?
Ei ole ihan tuttu aihe minulle, kun en näitä ole joutunut miettimään.
Haluaisin pudottaa n. 5-7kg.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin-konjunktion yhteydessä pilkkua tarvitaan varsin harvoin. Eli kirjoitetaan "Olen lihavampi kuin koskaan".

Vierailija
22/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lihaskatojuttuja kuulee ylipainoisilta, jotka eivät koskaan ole treenanneet kovaa ja kunnolla. Kehonrakentajat, painijat ja monet muut eri lajien harrastajat ja kilpailijat pudottavat ajoittain painoaan nopeasti. Bulkataan ja poltetaan rasvaa kausittain.

Lihaskadon pelkääminen kuulostaa lähinnä tekosyyltä syödä enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täysin normaalipaino on, ennen psyykenlääkkeitä painoin juuri tuon verran +/-3 kg ja paino pysyi siinä (olen 170 cm). Olen roteva luustoltani, leveät hartiat, vahvat ranteet naiseksi, isot kädet ja jalat jne. Ikinä ei kukaan sanonut mua lihavaksi, toki laiha en ollut. Psyykenlääkkeet ovat turvottaneet valitettavasti.

Vierailija
24/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 kiloa voisit kyllä hyvinkin laihduttaa. 

Vierailija
25/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks 170/71 pötkylä. Lihasmassaa ei kauheasti ole. Jalat on paksut tukit ja pötsiäkin löytyy jonkun verran. Isot reidet on kyllä aina ollut, silloinkin kun 23v ikäisenä painoin vain 53kg. Tosin silloin ei ollut rintoja juurikaan, niin en toisaalta kaipaa enää alle 60kg painoa. Paitsi jalkojen puolesta, koska vain silloin ne olivat vielä siedettävät.

Olen muuttanut ruokavaliota terveellisempään päin ja koittanut liikkua vähän enemmän, mutta paino ei kyllä oikein millään lähde putoamaan, ei sitten kilon kiloa..

Sulla ei kyllä ole varsinaisesti tarvetta pudottaa painoa, vaan ennemminkin lisätä liikuntaa niin, että saat muokattua vartaloasi haluamaasi suuntaan. Eli älä tee jalkatreeniä millään isoilla painoilla kun haluat kiinteytyä etkä kasvattaa valtavia lihaksia. Ja muista treenata yläkroppaa niin, että sen koko on oikeassa suhteessa alakroppaan. Liikkeitä, jotka auttaa ryhtiin ja kasvattaa rintalihaksia ja kiinteyttää käsivarsia. Lisäksi panosta syviin vatsalihaksiin. Pari kertaa viikossa salille ja kun vielä lisäät airobista liikuntaa edes puoli tuntia joka päivään, on sun kroppa ensi kesänä ihan eri näköinen, vaikka paino olisikin ennallaan.

Vierailija
26/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein lihaskatojuttuja kuulee ylipainoisilta, jotka eivät koskaan ole treenanneet kovaa ja kunnolla. Kehonrakentajat, painijat ja monet muut eri lajien harrastajat ja kilpailijat pudottavat ajoittain painoaan nopeasti. Bulkataan ja poltetaan rasvaa kausittain.

Lihaskadon pelkääminen kuulostaa lähinnä tekosyyltä syödä enemmän. 

Useimmat painonpudotusta tavoittelevat keski-ikäiset eivät pysty eivätkä halua elää kilpaurheilijan elämäntyylillä, ja aika harvat kilpaurheilijatkaan haluavat enää sitten, kun ura on takana.

Vierailija
27/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on erittäin sopiva paino pituutesi nähden. On liikaa joko hirveän lihavia tai liian laihoja. Kiva ettei nainen ole kuin luuta ja nahkaa tai liian lihaksikas jossa ei mitään naisellista. T. Isä42

Vierailija
28/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on erittäin sopiva paino pituutesi nähden. On liikaa joko hirveän lihavia tai liian laihoja. Kiva ettei nainen ole kuin luuta ja nahkaa tai liian lihaksikas jossa ei mitään naisellista. T. Isä42

Opettele kehumaan niin, ettet hauku samalla muita.

Vierailija
29/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on todella pieni paino.

Oot tosi hoikka jo nyt. Ei tarvi laihduttaa yhtään.

N 170 cm/ 115kg.

Huutonaurua :D

70kg ei oo naiselle todella pieni paino, ei edes 180cm naiselle. Ja ap on 170cm

Vierailija
30/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet ja harrastatko mitään liikuntaa?

Voin kirjoittaa sulle ohjeita, jos saan noi tiedot.

Vierailija
31/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis muuten tyytyväinen kroppaasi mutta haluaisit painosi alkavan pienemmällä numerolla? 

Heitä vaaka mäkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi