Mitä jos ei löydy sopivaa työpaitaa? Olen nykyään rintavanlainen ja maha turpoaa HERKÄSTI, joten haluan paidan olevan löysä
Vihaan paikkoja, joissa joutuu käyttämään erillisiä työvaatteita.
Kommentit (35)
Siis haluatko meidän nyt sanovan: "joo, älä mene töihin kun ei niillä kuitenkaan ole sulle sopivaa työpaitaa"
Kyllä sä kokos tiedät. Kun ne kysyy minkä kokonen paita, niin älä vastaa M, kun oikea vastaus on 2XL. Sillä tavalla saat oikean kokoisen paidan. Jos heidän varastossa ei ole oikeaa kokoa, niin käytät omaa kunnes löytävät oikean koon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mitenkään poikkeuksellisen lihava, löydät varmasti väljän paidan. Rintojen takia joudut ottamaan koon, joka peittää turpoavan mahasi.
En ole missään vaiheessa sanonut olevani LIHAVA. Mahan turpoaminen ja rintavuus ei tarkoita lihavuutta, huoh.
Ei se haittaa jos on tullut vähän painoa vatsaan ja rintoihin. Työpaikoilla on varauduttu monenkokoisiin työntekijöihin.
Jos varastosta ovat sinulle sopivat, isokokoisemmalle tarkoitetut paidat päässeet loppumaan, voit KYSYÄ työnantajalta, saisitko sinulle sopivan, rintasi ja mahasi peittävän tarpeeksi ison paidan.
https://ai jaa.com/dT40F3
Ovatko he lihavia, koska heidän mahansa ovat turvonneita??? Eivät ole. Minunkin mahani turpoaa joskus PAHASTI. Olenko yhtäkkiä lihava, kun mahani on täynnä ilmaa, no enpä ole. Onko ilma läskiä?????? Mielestäni ei ole. Huoh.
https://aij aa.com/dT40F3
Ovatko he lihavia, koska heidän mahansa ovat turvonneita??? No eivätpä ole. Onko ilma läskiä?? Ei taida olla. Milloin se menee ymmärrykseen, että TURVOTUS EI OLE LIHAVUUTTA.
Ai nyt tuli kaksi kertaa. V....ttaa tuo iänikuinen jankutus, vaikka olen sanonut selkeästi, että MAHANI TURPOAA. T U R P O A A .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mitenkään poikkeuksellisen lihava, löydät varmasti väljän paidan. Rintojen takia joudut ottamaan koon, joka peittää turpoavan mahasi.
En ole missään vaiheessa sanonut olevani LIHAVA. Mahan turpoaminen ja rintavuus ei tarkoita lihavuutta, huoh.
Ei se haittaa jos on tullut vähän painoa vatsaan ja rintoihin. Työpaikoilla on varauduttu monenkokoisiin työntekijöihin.
Jos varastosta ovat sinulle sopivat, isokokoisemmalle tarkoitetut paidat päässeet loppumaan, voit KYSYÄ työnantajalta, saisitko sinulle sopivan, rintasi ja mahasi peittävän tarpeeksi ison paidan.
Mikä siinä on niin h e m m e t i n vaikeaa ymmärtää, että turvotus ei ole isokokoisuutta? MIKÄ siinä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
https://ai jaa.com/dT40F3
Ovatko he lihavia, koska heidän mahansa ovat turvonneita??? Eivät ole. Minunkin mahani turpoaa joskus PAHASTI. Olenko yhtäkkiä lihava, kun mahani on täynnä ilmaa, no enpä ole. Onko ilma läskiä?????? Mielestäni ei ole. Huoh.
Mitä luulet, kiinnostaako sitä paitaa, mikä sitä mahasi suurentaa?
- Haluan M-kokoisen paidan, jonka täytyy peittää XL-kokoiseksi turvonnut vatsani, koska se on ilmaa enkä ole läski! Kuulitteko?!
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko meidän nyt sanovan: "joo, älä mene töihin kun ei niillä kuitenkaan ole sulle sopivaa työpaitaa"
Kyllä sä kokos tiedät. Kun ne kysyy minkä kokonen paita, niin älä vastaa M, kun oikea vastaus on 2XL. Sillä tavalla saat oikean kokoisen paidan. Jos heidän varastossa ei ole oikeaa kokoa, niin käytät omaa kunnes löytävät oikean koon.
Enpä ole sanonut, että kokoni on 2XL. Minä käytän kyllä isoja paitoja, mutta ei se tarkoita, että ne ovat minun kokoani. Kun paita on löysä, se on liian iso. Minä käytän tarkoituksella liian isoja yläosia. En silti ole missään vaiheessa sanonut että kokoni olisi XXL.
Ottaisin henkilöstöpuolelle yhteyttä, jos sopivaa kokoa ei löydy. IBS on tosi tavallista ja rintaville löytyy todella huonosti sopivia vaatteita. Minullekaan ei koskaan sovi "valmisvaatteet" vaan joudun niitä aina muokkaamaan. Olen siitä onnekas, etten joudu käyttämään virallisia työvaatteita. 2000-luvun alussa pelkäsin, että joudun teettämään kaikki työvatteet, mutta muoti on onneksi muuttunut rennommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sanonut, että kokoni on 2XL. Minä käytän kyllä isoja paitoja, mutta ei se tarkoita, että ne ovat minun kokoani. Kun paita on löysä, se on liian iso. Minä käytän tarkoituksella liian isoja yläosia. En silti ole missään vaiheessa sanonut että kokoni olisi XXL.
Siis käytät sinulle sopivaa isoa paitaa, mutta se ei missään nimessä ole oikea kokosi, koska sinä et ole mikään läski, niinkö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käytät sinulle sopivaa isoa paitaa, mutta se ei missään nimessä ole oikea kokosi, koska sinä et ole mikään läski, niinkö :D
Ööö. Jos paitani on päälläni mallia teltta, niin ei, se ei ole minun kokoni. Se on liian iso, voitko kuvitella? :O minä käytän liian isoja paitoja aivan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiselle stressi ei ole hyväksi. Yritä korjata tilanne pian
Voi kun luulet olevasi oikein nokkela. En tosin tiedä kenelle tämä lapsellinen viestisi on tarkoitettu. Minähän olen jo kymmeneen kertaan kertonut, että mahani turpoaa herkästi enkä ole lihava. Silti et jotenkin näytä sitä ymmärtävän. Oletko jotenkin vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Jos paitani on päälläni mallia teltta, niin ei, se ei ole minun kokoni. Se on liian iso, voitko kuvitella? :O minä käytän liian isoja paitoja aivan tarkoituksella.
Ja jos haluat töihinkin samalla tavalla telttamallisen paidan, otat siellä TARKOITUKSELLA sieltä varastosta sen ISOMMAN KOON, jotta RINTASI ja MAHASI mahtuvat siihen paitaan.
Jos varastossa ei ole kokoa, KYSYT työnantajalta, voivatko he tilata isomman, sinulle sopivan.
Minulla on itselläni J-kupin rinnat ja tilaan tietyt vaatteet erikoisliikkeistä, kun aina ei kiinnosta pukeutua telttaan.
Mikä sun ongelma on? Pyydä varastosta sopiva koko, jos ei löydy, pyydä tilaamaan sopiva. Jos ei vieläkään istu, kuten haluat, muokkaa paitaa sopivaksi.
Oletko päihtynyt?