Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuntoilee myöhään illalla ja väittää ettei se vaikuta yöuneen!

Vierailija
29.09.2023 |

Miehellä on vaikeuksia nukkua läpi yön. Toki vuorotyötkin sotkevat rytmiä mutta mutta. Mies käy salilla 3-5 kertaa viikossa ja juo treenamisen takia kaikenmaailman juomia joissa on piristäviä aineita. Lopettaa kuntoilun vasta ysin jälkeen. Ja sitten valittaa kun ei saa unta ja kun herää aamuyöllä jne. Väittää ettei myöhäisellä kuntoilulla ole mitään merkitystä?! Täysin naurettavaa kiukuttelua asiasta.

Miehellä olisi mahdollisuus mennä päivälläkin mutta eipä vaan mene. Ja muutenkin koko perhe kärsii tästä uppiniskaisuudesta kun meidänkin nukahtaminen ja unenlaatu kärsii miehen ruokailuista yöaikaan ja liikkumisesta asunnossa. Mitenkä miehen saisi tajuamaan ja edes vähentämään noita myöhäisiä iltoja?! Alkaa loppua kärsivällisyys.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Keksitty juttu

Vierailija
22/23 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin lopettamaan kamppailulajiharrastuksen, kun treenit oli 2 kertaa viikossa klo: 19-19:30. Kukuin vielä kahen aikaan yöllä ja kuitenkin aamulla noustava töihin. En todellakaan juonut mitään piristäviä juomia. Harmitti ihan sikana. Mut siis yksilöllistä tämäkin jos ei siis juo piristäviä treenijuomia.

Itsekin olen joutunut lopettamaan sellaiset kamppailutreenit jotka päättyivät liian myöhään. Raskaat treenit sopivat alkuiltaan, myöhemmin alkavat siirsivät ainakin minulla nukkumaanmenoaikaa puolenyön jälkeen. Ja tämä ilman mitään piristeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin lopettamaan kamppailulajiharrastuksen, kun treenit oli 2 kertaa viikossa klo: 19-19:30. Kukuin vielä kahen aikaan yöllä ja kuitenkin aamulla noustava töihin. En todellakaan juonut mitään piristäviä juomia. Harmitti ihan sikana. Mut siis yksilöllistä tämäkin jos ei siis juo piristäviä treenijuomia.

Itsekin olen joutunut lopettamaan sellaiset kamppailutreenit jotka päättyivät liian myöhään. Raskaat treenit sopivat alkuiltaan, myöhemmin alkavat siirsivät ainakin minulla nukkumaanmenoaikaa puolenyön jälkeen. Ja tämä ilman mitään piristeitä.

Joo, tämä harmitti tosi paljon, kun ei ainakaan täällä ollut muihin aikoihin mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi