Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelmallinen + spontaani, miten teidän parisuhteissa hoidetaan esim. matkasuunnitelmat?

Vierailija
29.09.2023 |

Mulla menee hermot puolisoon kun haluaisin suunnitella jotain reissua jo puoli vuotta etukäteen (alhaisemmat hinnat, fiilistely, odotus, kohteeseen tutustuminen etukäteen), mutta hänelle se on ehdottomasti aivan liian aikaisin. No, olen tullut häntä asiassa vastaan ja ottanut n. kuukautta aiemmin suunnitelmani esille (toki olen mielessäni jo suunnitellut moniakin juttuja), mutta ei kun ei. Varmaan edellisenä päivänä olisi hänelle sopiva. Kertokaa nyt mulle kokemuksianne ja varsinkin spontaanit ihmiset, miksi mitään ei saa suunnitella?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, enkä kyllä tiedä mitä sanoa, turhauttavaa. Paljon menen sitten ystävien kanssa, mies ei saa sanottua milloin ja mihin haluaa. Vaikea homma erityisesti kun lomia suunnittelee.

Vierailija
2/2 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, enkä kyllä tiedä mitä sanoa, turhauttavaa. Paljon menen sitten ystävien kanssa, mies ei saa sanottua milloin ja mihin haluaa. Vaikea homma erityisesti kun lomia suunnittelee.

Totta, äärimmäisen turhauttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi