Onko kenenkään mies suostunut imemään maidosta pakkautunutta rintaa tyhjäksi?
Mulla on nimittäin kohta sellanen juttu että keinot aika vähissä. Olen kaikkeni yrittänyt että saisin rinnan tyhjenemään. Vauva ei saa tyhjenemään. Tää on viides lapsi mut muiden aikana olen saanut tyhjenemään samoilla keinoilla mitä nyt olen yrittänyt.
Kommentit (7)
anna lapsen imeä sitä pakkautunutta rintaa, vaihtele imetysasentoa että tyhjenee eripuolilta paremmin. mene kuumaan suihkuun ja hiero siellä pakkautunutta kohtaa ja lypsä rintaa niin että tukos lähtee liikkeelle.
Se on ihan fysiikkaan perustuva juttu, että vaan imeväisikäiset saa kielensä sellaiseen asentoon rinnan pään ympärille että rinta oikeasti tyhjenee. Voihan se mies tissiä lutkuttaa ja pelkällä imuvoimalla sieltä vähän maitoakin saada, mutta pakkautumiseen se ei auta. Pahenee vaan.. siellä miehen housuissa nimittäin.. ehkä..
vaiko onko näin pitkään ollut rintaruokinnassa ja taidot siis edelleen hallussa?
lypsän tissin tyhjäksi vieraille kaffemaidoksi.
Olimme mökillä ja minulle alkoi nousta kuume. Rinta oli kamalan kipeä. Minä sanoin että nyt ei ole vaihtoehtoja koska venematka autolle olisi ollut ihan tuskaa. Ei se mies juonut kyllä maitoa...
kaikkia pervoja on liikkeellä ja heistä tuo tosi kiihottavaa. Et jos seksi-palstalle tuollaiset, kiitos
mutta koska on provo niin ehdotan että pistä talosi eteen sellainen "maitoa euro per rinta" -myyntikoju.