Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syöttekö joka päivä jotakin herkkua?(esim. pulla, piirakka, keksi, jäätelö...)

Vierailija
01.09.2008 |

Kun mulla tahtoo tulla syötyä joka päivä jotain herkkua ja myös karkkia ja suklaata syön aika paljon...Kun paino ei ole ongelma, niin voi rauhassa mussutella..;)

Niin mites muilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole hoikka.

Vierailija
2/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hoikka että on vara syödä vaikka enemmänkin herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän terveellisesti ja aion jatkaa elämistä terveellisesti.

Vierailija
4/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mua.

Minulla on kaksi lasta ja painan 58 kg.

Vierailija
5/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaisia ja karkkia en mussuta, koskaan.

Vierailija
6/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä leivoksista enkä karkeista enkä muustakaan makeasta.

Syön omia herkkujani päivittäin, mutta vähän. Näillä tarkoitan lähinnä juustoja ja hapankorppuja.

Vierailija
7/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön periaatteessa superterveellisesti, MUTTA aamiaisen päätän aina keksiin ja illalla syömme miehen kanssa säännöllisesti jotain pientä hyvää -- jäätelöä, pienen suklaapatukan, marjarahkaa tai vaikka bataattilastuja. Paino ei ole koskaan ollut ongelma (harrastuksena maratonjuoksu) mutta nyt nelikymppisenä huomaan, että hiljalleen sitä kertyy rasvaa minunkin vyötärölleni. paino on hiljalleen kivunnut 52 kilosta 55 kiloon lasten ja sitä kautta treenitaukojen myötä. Eikä pienten lasten kanssa juosta yhtä usein eikä yhtä pitkiä lenkkejä muutenkaan... Entinen 30-70 km viikossa on nyt noin 20-30 km. Pitää kai pikkuhiljaa ruveta karsimaan noita iltaherkkuja...

Vierailija
8/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein silti (muutamana päivänä viikossa). Olen normaalipainoinen, mutta mulle on jäänyt pari ärsyttävää raskauskiloa jäljelle, joista haluan eroon. Muutenkin tykkään syödä terveellisesti, pysyn skarpimpana ja virkeämpänä niin.

Karkit ja suklaat on jääneet tosi harvinaisiksi herkuiksi, ehkä kerran kuussa tulee nautittua. Mutta pullaa, keksiä ja jätskiä tulee syötyä useammin. :)

Vierailija
9/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullia tms en koskaan, en koe niihin mitään himoa. Salmiakkia ilman taas ei voi olla, ja pelkkä salmiakki yksin on liian tylsää, joten hedelmäkarkkeja uppoaa myös...

Vierailija
10/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita syödään vain maun takia. En mäkään niin makeasta välitä, mutta ne mun herkut ovat yhtä lailla epäterveellisiä, enemmän sitä rasva- ja suolaosastoa. Ja olutta.

Mulla on ihan tarpeeksi rajoitteita elämässäni muutenkin, joten olen vetänyt saman linjan kuin ap, eli että jos ylipaino ei ole ongelma niin annan itselleni tässä asiassa periksi.

En ole laiha, mutta en lihavakaan, joten päätän olla tavoittelematta mallivartaloa ja upotan veitseni herkulliseen juustoon. Jihuu.

Vierailija
11/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön jotain pullaa, piirakkaa, jädeä tms. ehkä pari kertaa vuodessa, ei vaan maistu! Suklaata syön kyllä viikottain, ja salmiakkia.

Vierailija
12/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus enemmänkin =)

pitäis varmaan vähentää, semmoisen 3-5 kg haluaisin raskauden jäljiltä vielä tiputtaa.

Vierailija
13/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis varmaan vähentää, semmoisen 3-5 kg haluaisin raskauden jäljiltä vielä tiputtaa.

Mulla tulee liian helposti kompensoitua yövalvomisia kahden pikkuisen kanssa makean syönnillä. Jokunen kilo pitäisi ottaa asiakseen saada pois. Edellisen kanssa lähti enemmänkin kuin jokunen, kun imetysdieetti meni tosi jyrkäksi loppuvaiheessa. Nyt riittäisi vähempikin pudotus, mutta pakotta on vaikea saada onnistumaan, juuri väsymykseen vedoten...

Vierailija
14/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni terveeseen elämään ja ruokavalioon mahtuu pieni pulla tai rivi pari suklaata ip-kahveilla ...Tai lasi valkoviiniä illalla elokuvaa katsellessa.

Syön terveellisesti, säännöllisesti ja sopivasti. Olen hoikka ja terve ja liikun. Elämän pieniä iloja ovat kuitenkin musta kahvi, herkkupala, kylmä siideri tms. "epäterveellinen" miltei joka päivä. Kyse on siitä, että ottaa sen yhden rivin ei levyllistä suklaata tai yhden lasin ei pullollista punkkua silloin kun "paheelle" antautuu.

Vierailija
15/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia makianhimo iskenyt eikä sille mitään voi. Näin lasten päivunten aikaan kun istun koneella vähän kirjoittamassa, tulee syötyä suklaata. Samoin joskus illalla sohvalla tulee herkuteltua jollain makealla.

Mutta tämä onkin vaan tilapäistä, olen rv26 ja kuuluu raskauteen ainakin mulla. Normitilassa en edes syö suklaata ja muuten syödäänkin tosi terveellistä peruskotiruokaa.

T vauvamaha rv26

Vierailija
16/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua alkanut huolettamaan, että miten tälläinen vaikuttaa myöhemmin elämässä, eli diabetes, verenpainetauti yms.. Vai huolehdinko ihan turhaan??

-ap

Vierailija
17/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkujen rajoittamisella laihtunut 9 kiloa viime vuoden marraskuusta. Eli herkuilla tarkoitan nimenomaan päivittäisiä keksejä, pullaa, suklaata, karkkia yms. Lisäksi olen vähentänyt huonoja hiilareita ja panostanut kasviksiin ja hedelmiin.

Punaviiniä juon lasillisen kerran viikossa. Tummaa suklaata syön ehkä joka toinen ilta muutaman palan. Kerran-pari viikossa sallin myös itselleni pullan tai keksejä.

Jätskiä ja sipsejä tulee syötyä toooosi harvoin. En osta koskaan kotiin jätskiä. Voi lapsiparat!

Täysin ilman herkkuja eläminen on aika tylsää. Toisaalta jos herkkuja syö päivittäin, niin niihinkin kyllästyy. Pari kertaa viikossa jos jotain syö, niin ne maistuu kaikkein parhaimmilta!!

Vierailija
18/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen pari viikkoa tehnyt niin, etten viikolla herkuttele ollenkaan. Viikonloppuisi sallin itselleni herkkuja, mutta en enää illalla telkkua katsellessa.

Herkut syödään päivällä, koska iltasyöpöttelystä tulee niin paha olo. On ollut paljon parempi olo, kun ei syö mitään enää klo: 20 jälkeen.

Vierailija
19/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en paljon...eli esim. 4-5 karkkia päivällä (tai 4-5 palaa suklaata) ja ehkä illalla tv:n ääressä toinen samanlainen satsi tai sitten ehkä jäätelö tms. mutta siis summa summarum: yleensä syön sekä päivällä että illalla vähän jotain makeaa, tosi harvoin syön paljon makeaa samana päivänä. Ja paino ei ole ongelma....

Vierailija
20/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päätän et nyt pidän taukoa ja sit huonon päivän tullen rupean taas musssuttamaan kaikkea epäterveellistä.

Hoikka olen, mut kyllä hoikallekin voi tulla sairauksia liiasta rasvasta ja makean syömisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi