Kirja Pertun alkoholikuolemasta - turha kuolema
https://www.is.fi/viihde/art-2000009880887.html
Onko sen kummempaa kuin muutkaan alkoholistit
Kommentit (29)
Samanlaista hypeä ja vastuuttomuuden sokerointia minikoossa kuin prinsessa Dianan kuolemassa. Diana meni tietoisesti kännissä olevan, kovaa ylinopeutta ajaneen kuskinsa kyytiin. Tässäkin ihan itse ajettu kännissä, kypärättä ja huonolla pyörällä. Ei mikään vuoden isä.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista hypeä ja vastuuttomuuden sokerointia minikoossa kuin prinsessa Dianan kuolemassa. Diana meni tietoisesti kännissä olevan, kovaa ylinopeutta ajaneen kuskinsa kyytiin. Tässäkin ihan itse ajettu kännissä, kypärättä ja huonolla pyörällä. Ei mikään vuoden isä.
Ollut keikka isoilla musiikki festivaaleilla, kyllä siinä on kesälauantaina syytäkin vähän juhlia. Silti totteli vaimon käskyä tulla kotiin. Sitäpaitsi tuo 1,2 promille ei ole paljon kello 3 yöllä tuollaisen päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo puomin laittaja tuomittu, käsittämätöntä että tuollaisia puomeja edessä ihmisten kulkuuralla.
Kuvasta päätellen tuon puomin merkitys onnettomuuteen on hyvin vähäinen. Pyöräilijän on syytä himmailla tuossa muutenkin koska heti puomin takana on T-risteys, jossa voi tulla kulman takaa muita kulkijoita ja pitää joka tapauksessa kääntyä jollei halua ajaa aidan läpi mereen. En kyllä usko että fillaristit päästelisivät tuossa kolmea - neljääkymppiä jos ei olisi puomia.
Vierailija kirjoitti:
Ajeliko Bilteman Yosemitella??
Mahdollisesti, ikivanhalla sellaisella. Tai sitten jollakin vanhalla mummiksella, kuten vasemmistohipstereillä on tapana.
Kohtalo on meillä kaikilla ja hänen kohdallaan oli aika lähteä nyt.
Traagista, traagista, traagista, hokee toimittaja tankojuopon typeryydestä johtuneesta kuolemasta.
Jos se olisi ollut joku vanha rapajuoppo niin olisiko se yhtä traagista? Tai jos tämä sama tyyppi olisi vetänyt viinaa kotona, sammunut ja tukehtunut omaan oksennukseen?
Miksi joidenkin alkoholikuolema on ihan kirjan arvoinen asia, Suomessa aika monta henkilö joka vuosi kuolee alkoholin takia.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on
Tämä muistetaan kun oli nuori isä
Yleensä menevät vanhempana
Kyllä hänet muistetaan pääasiassa työstään ja ohjelmistaan. Olin suuri fani ja järkytys valtaisa kun kuulin hänen kuolleen.
Taitat olla juoppo tai narkki jos triggeröidyt jo itse kuvittelemastasi päihteiden vastustamisesta. -eri