Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, menin vatsavaivojen vuoksi lääkäriin ja

Vierailija
27.09.2023 |

todettiin keliakia.
Tässä on nyt opettelemista sitten..
Ikää 45v. miksköhän se nyt mulle puhkes

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään on jo paljon gluteenittomia tuotteita. Löytyy pastaa ja leipää ja muuta. Nyt vaan tuoteselosteita lukemaan.

Siihen tottuu, vaikka se ei lohduttaisikaan nyt. Sen kanssa pärjää kyllä.

Vierailija
2/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan asennoitua niinkin, että terveytesi kannalta on aivan loistava juttu, että sairaus löydettiin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakialiiton sivuilta löytyy hurjasti tietoa www.keliakialiitto.fi/kuluttajat/

Vierailija
4/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuta elämää, tutustu tarkemmin mitä saa syödä ja mitä ei, viljoille korvaavia tuotteita on runsaasti tarjolla

https://www.schaer.com/fi-fi/a/gluteeniton-elama?utm_source=google&utm_…

Vierailija
5/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meemisairaus, syöt jatkossakin mitä haluat, niin.

Vierailija
6/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä todettiin keliakia 4 vuotiaana. Tässä jo toiset 4 vuotta olen lueskellut tuoteselosteita. Ei ole lopulta homma eikä mikään. Gluteeniton ohut kauranäkkäri on meidän muidenkin herkkua. Leipää on vaikka millä mitalla tarjolla, tai esim perunarieskaa helppo tehdä itse. Kaikenlaisia valmiita jauhiseoksia on lättyihin ja pulliin ja pitsaan. Meillä ei leivota enää kuin pelkästään gluteenitonta vaikka vain yksi keliaakikko perheessä.

Vierailija
7/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta kun selvisi sairaus. Ois varmaan parempi olla ollu tietämättä ja kärsiä vaan. Urpå.

Vierailija
8/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ruuat on tosi helppo tehdä gluteenittomana. Ainut mikä täytyy tarkistaa on mausteet. NS halpismausteissa lukee saattaa sisältää vehnää tms, ja Maggin lihaliemikuutiossa ainakin on vehnäjauhoja. Fazerin suklaatuotteista joutuu luopua kaikesta, onneksi on panda. Pääsiäinen tuottaa vaikeuksia ruohomunien osalta.

Vierailija
9/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakialiittoon vaan liittymään ja sopeutumisvalmennus kurssille, muutamaksi päiväksi täyshoitoon pikkurahalla! Kaikki hyvät puolet esiin vaan.

Vierailija
10/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, ehdin jo luulla että ap sai tietää olevansa raskaana. Mutta se olikin vain sitten pelkkä keliakia. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
11/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Pirjo Heikkilältä ohjeita ja sympatiaa. Hänellä on hieno katsantokanta suolistosairauksiin.

Vierailija
12/12 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen sairaus ja vaaraton, jos sitä hoidetaan oikein. Se hoito tosiaan on gluteeniton ruokavalio, jos joku jäi miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi