Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmelapsisia perheitä, joilla menee hyvin?

Vierailija
26.12.2006 |

Meillä lapset 4v, 2v1kk ja 2kk. Pienet ikäerot teidän mielestä? Hoidan lapsia kotona. Vanhin käy kerhossa kaksi kertaa viikossa. Lisäksi leikitään ystävien lasten kanssa. Ihan nää ekat kuukaudet ovat kuitenkin olleet rauhoitetut uudelle tulokkaallemme. Nyt joulun jälkeen on tarkoitus kutsua lapsikavereita taas meille. Vauva on onneksi helppohoitoinen, joten saan nukuttua kohtuulliset yöunet perhepetissä. Meillä ei vaan ole sukulaisia 600km säteellä. Onneksi miehen kanssa sujuu hyvin. Tehdään kotityöt puoliksi. Minä hoidan päivisin lapsia ja teen välillä ruokaa. Ruokaa tehdään myös iltaisin. Valmisruoatkin maistuvat. Tärkeintä on leikki ja yhdessäolo. Siivotaan sen verran, että viihdytään itse kotona.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee =)

Minä luonnollisestikin olen kotiäiti, MLL:n perhekerhossa käydään koko porukka+vanhin lapsista on puistotädillä 2-3 aamupäivää viikossa jos sää sallii. Mieheni on paljon pois kotoa, koska opiskelee ja tekee töitä, mutta äitini auttaa tarvittaessa lasten kanssa (=ottaa isoimman heille muutamaksi tunniksi). Esikoinen nukkuu omassa huoneessaan, mies makuuhuoneessa vierassängyssä ja minä kahden nuorimmaisen kanssa parivuoteessa, koska imetän vielä kumpaakin.

Vierailija
2/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-, 8- ja 3-vuotiaat. Olemme mieheni kanssa molemmat töissä ja usein on aika rankkaa ja stressaavaa, varsinkin kun on koko kodin kattava remontti meneillään - ollut jo todella pitkään. Vanhin lapsemme on aika paljon tukea vaativa erityislapsi ja hänellä on koulunkäynti aika pahassa kriisissä. Näistä stressiä aiheuttavista asioista huolimatta meillä menee kivasti. Meidän voimavaramme on yhteinen huumori (joskus aika mustaakin kun oikein paha paikka tulee) ja sillä on ainakin tähän asti päästy eteenpäin.

Vaikeistakin asioista huolimatta onnellisia ollaan ja eteenpäin mennään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi