Lue keskustelun säännöt.
APUA! Onko kellään ollut kihomatoja? Miten niistä pääsee eroon?
26.12.2006 |
Onko kokemusta, lähteekö ne helposti vai pitääkö tosiaan kuurata koko koti lattiasta kattoon?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pyrviniä apteekista koko porukalle ja koko kämpän suursiivous. ja kahden viikon päästä uudestaan lääkitys koko porukalle ja siivous. googleta kihomato niin löydät netistä paljon tietoa. voimia!