*-*-*-*TOUKOTOIVEET VKO 36*-*-*-*
Aloitanpa uuden viikkopinon...
Meneeköhän tää nyt ihan yksinpuheluks, kun tuntuu että kaikki toukotoiveilijat on jo siirtyny joko odotuspuolelle tai tippunu kesäkuisiin. Onko ketään toukokuumeilijoita vielä mukana? Pahoittelut muuten kaikille tädin kohdanneille:( Paljon tsempityksiä uuteen kiertoon!!!
ON: edelleen ovista ootellessa. Tikuttelin taas tänään ja negaa näytti:( Limoja kuiteski selkeesti on ja myöskin nippailua alavatsassa. Tikkuja on yks jäljellä enkä aio toistaseks hankkia lisää. Jotenki stressaa noi negatiiviset tulokset.
Hurjaa plussatuulta kaikille!!(jos täällä muita enää on:))
Neppe kp11/24-29, yk4
Kommentit (53)
Äskeinen viesti lähti liikkeelle ennen aikojaan :p
Niin siis haaveissa olisi viides lapsonen. Oviksen tikutin tänään, joten nyt on toiminta-aika käsillä. Toivottavasti tuo toivotun tuloksen. Laskeskelin että toukovauva ois just ja just, jos nyt tärppi kävis. Ketju pysyy siis munki puolesta vielä reilu pari viikkoa pystyssä...
Kp 15/30 (luultavasti)
Voi iso harmi CelesteSebastianille ja muille pettyneille! CS:n oireet kuulosti niin oikeilta.
Muumimammakin kuulostaa tutulta. Onko sulla toukokuun toivo 2005?
Voi, että aika menee nopeasti. Keväällä vielä uskoin, että eiköhän tässä tärppää niin, että alkuvuoden vauva olisi tulossa, mutta huonolta näyttää. Vaikka varsinaisesti ei ole väliä milloin vauva syntyisi, kunhan vain terveen vauvan saisi, mutta kuitenkin toivoin alkuvuoden vauvaa.
Onko muuten muita, joilla toukokuun lapsi? Meidän 05/05 syntynyt tyttö on varsinainen härkäpää ja ajattelin, että onko sillä syntymäajalla kuitenkin jotain perää. Mielellään silti ottaisin toisenkin härkäpään :)
Ärsyttää, kun oviksesta ei ikinä mitään tietoa. Kuinka tässä voi sitten edes olla toivoa, kun ei kerran oviksia näy.
T. Pötkö kp 15/25-37 yritystä 02/08 alkaen
Täälläkin vielä yksi kuumeilija. :)
Oon toista viikkoa töissä niin ei ole paljoa jaksanut koneelle iltaisin. Nyt meneillään kp 16/32-33, viikonloppuna muistaakseni laskurin mukaan ovis. Sitä odotellessa. :)
-Bejpi-
Monta uutta toukotoiveilijaa on liittynyt joukkoon:) Tervetuloa kaikille!!! Kivaa, että meitä täällä riittää. Vaikkakin tietysti toivon, että mahdollisimman moni siirtyisi odotuspuolelle:) Mutta monella meistä siis vielä kierto jatkuu muutamia viikkoja...
Ja minunkin puolesta pahoittelut CelesteSebastianille:(:(
ON: luulen, että ovis ois voinu olla tänään. Tää nyt on ihan mutu-tuntumaa ja ovikseen viittaavat oireet voi olla ihan jotain muuta...Ovistikut käytin eilen loppuun ja lisää en aio hankkia ainakaan toistaseks. Ja toivottavasti niille ei enää ois ees käyttöä:)
Neppe kp13/24-29, yk4
Pahoittelut vielä täältäkin CelesteSebastianille, ei muuta kuin päätä pystyyn ja uuteen kiertoon!! :)
Itelle ei kuulu mitään erikoista, odottamisen odottelua.. eilen illalla oli vähän lämpöä ja pari päivää ollu kurkku kipeä, jotain syysflunssaa siis meinaa puskea päälle. Kävi tietysti mielessä että VOISKO olla oire raskautumisesta, mutta sitten tulin järkiini ja tajusin että ihan liian aikaista.. nyt siis kp 19/27-29 menossa. Ja oon aikasemmissakin kierroissa kuvitellu näitä oireita ja yhdistäny kaiken erilaisen mahdolliseen raskautumiseen, mitä ei oo sitte kuitenkaan tapahtunu.. Sitä vaan toivoo niin paljon tapahtuvaksi, että sitten etsii näitä "varmoja" oireita itsestään... Luulosairautta siis. :)
Nyt pitää alkaa lähteen töihin. Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Ja tsemppiä jännittäviin piinailuihin!
myym kp19/27-29
Täällä ilmeisesti just nyt ovis käsillä, tai sitte on loppumaisillaan. Nyt alkaa sitten se piinaava pariviikkoinen...
Mukavaa torstaita kaikille.
kp 17/30, y3
Niin siis tänään on kp 16/29-30. Laitoin nyt kierron pituudeksi saman kuin se oli ennen edellistä raskautta.
Monella tuntuu olevan ovis käsillä tai juuri ohitettuna. Peukut teille.
Minulla on jännät paikat. Ja huomenna testaan. Tänään oli jo ihan raskautunut olo, mutta välillä taas tuntuu aivan päinvastaiselta. Raskausolo on välillä niin vahva, että pelkään tippuvani tosi korkealta millä tahansa vessakäynnillä. OIkeastaan melkein pelottaa.
Yritän nyt kuitenkin iloita siitä, että kierto on venynyt näinkin pitkäksi. Ovulaatiokin oli. Siinä jo pari hyvää puolta. Ja ei voi mitään, olo kyllä viittaa jopa raskauteen. Olisipa huomenna kaksi viivaa *toivoo tosi tosi kovasti*
Muita tainnut olla testitunnelmissa, vai muistinko väärin? Ilmoittautukaapa :)
MammaMia kp 32 / n. 28, yk 2
MammaMia: Tsemppiä testailuun, mie jännään täällä myöskin sinun puolestasi, toivottavasti saat kaksi viivaa! Tulehan sitten heti kertomaan kuinkas kävi.
Itselleni ei mitään ihmeellistä. Ovis oli siis viime viikonloppuna ja täällä vain edelleen odotellaan. Kyllä voi välillä olla odottavan aika pitkä!!! Mitään oireitakaan ei vielä ole ilmaantunut, paitsi valkovuotoa on ollut oviksesta lähtien koko ajan. Eikos sen pitäis vähentyä oviksen jälkeen...? En tosin oireettomuutta panikoi vielä mitenkään onhan tuosta viikonlopusta vasta niin lyhyt aika.
Voimia meille kaikille kaikkeen :)
Tinzu kp23/28-30?
MammaMia: Täältä myös kovasti tsemppausta testaukseen! =) ++++ !
ON).( : kovasti on menkkajomotuksia ollut muutaman päivän ajan, että on ihan pitänyt ottaa särkylääkettä. Jakohdun nipukka tullut tosi alas. Luulenpa, että täti saapuu viikonlopun aikana... :( Ihme on jos ei näillä kivuilla tulisi. Olen koko viikonlopun reissussa, joten enpää se koneelle kun vasta maanantaina (tai su iltana). Tulen sitten kertomaan miten kävi.
Hyvää viikonloppua! +++onnea!! :))
kp 27/26.30, yk 13
Eli täällä ois yks toukotoiveilija.
Olin sitä viimekin vuonna ja meillä on nyt poika, joka syntyi toukokuun lopussa -08. Aluks piti vuoden verran ootella, ennenkun ruvetaan pikkukakkosta hommaileen, mut mun vauvakuume alko jo laitoksella ja nyt kun on mieskin mukana hommassa, niin ei kun yritystä vaan.
Imetin vain kolme viikkoo, josta johtuen ilmeisesti menkat alko 2 kk synnytyksen jälkeen. Tuolloin käytettiin vielä ehkäsyä. Elokuun puolessa välissä lopetettiin ehkäsy ja yhet menkat alko kohta sen jälkeen. Eli periaatteessa eka yrityskerta on ja nyt on 14/28-29, joten peiton alla pitäs viikonloppua viettää:)
Viime kesänä pillerien lopetuksen jälkeen tuli yhet menkat ja sit tärppäs. Mitään paniikkia ei oo, kun esikoinenkin on niin pikkunen vielä, mut kyl kivasti jännittää ja toiveet on korkeella. Ootan innolla raskautta ja niitä kaikkia vaivoja ja sitä ihanaa mahaa ja kauheeta synnytystä:) On ihminen erikoinen..
Semmosta, jos huolitte mut vielä matkaanne. Meinasin liittyä mukaan vasta tuolla odotuspuolella, sitten kun on tärpänny joskus, mut sit keksin, et tukee ja samassa tilanteessa olevia on täällä. Viime vuoden toukotuhisijoissa kirjoittelen vauvapuolella.
Onnea jokaiselle matkaan, toivottavasti mahdollisimman monella tärppää!
Jos nyt tuun raskaaks, laskettuaika on menkkojen mukaan samoihin aikoihin, kun esikoinen täyttää vuoden. Huh!
Norppis, poitsu 3 kk ja viikko+toukotoive
Tervetuloa mukaan norpanpoikanen!
Mammamia: joko testasit? Toivottavasti hyviä uutisia+++++
ON: no nyt luulenki et ovis onki vasta tänään. Ota tästä nyt sit selvää. Ihan samanlaisia ovikseen viittaavia tuntemuksia on tänään kun oli keskiviikkonaki eli nippailua oikeella alavatsassa, limoja on jne. Täytyy vaan jatkaa viikon loppuun pupuilua ahkeraan niin ku oli tarkotuski:);)
Mut ei kai muuta tällä kertaa kun navakasti puhaltavia plussatuulia kaikille!
Neppe kp15/24-29, yk4
Miten voikin tuntua koko ajan, että kohta lirahtaa? Hermothan tässä menee. Ikinä ei oo ollu menkat myöhässä päivää enempää, olis siis pitäny alkaa VIIMEISTÄÄN tiistaiaamuna. Testasin hätäpäissäni keskiviikkona negan (Clearbluella kesken päivän) ja sain vähän jäitä hattuun. Mut maha on ollu ihan omituisen tuntunen yli viikon ja tällä viikolla lähes jatkuvaa turvotusta/vihlontaa/menkkaoloja. Kuin olis syöny kattilallisen hernekeittoa, mut vähemmillä ilmavaivoilla : )
Kun nyt vois antaa tuon Predictorin oottaa kaapissa ainakin sunnuntaihin!!!
Joko MammaMia kerkesit testaamaan? Peukut pystyssä täällä jännityksestä kihisee Piki kp32/27-28, yk1
Moikka!
Olen muutaman kuukauden seuraillut tiiviisti näitä keskusteluja, mutta nyt vasta uskaltauduin itse joukkoon mukaan! :)
Olen 20 vuotias ja mieheni 24.Vauvakuume iskenyt kumpaankin toden teolla ja nyt on menossa ensimmäinen yrityskierto. Toivomme niin kovasti toukovauvaa että tää odottelu on kyllä aivan kauheeta! Oikeen paljon tzemppiä teille kaikille ja toivon kaikille niitä plussia!!
Suvih kp 9/28-31 yk1
Terolut toista kiertoa ja ovis olisi pitänyt olla viime vkolla, yritystä ainakin oli siemenen istutukseen... eEsi tiistaina ehkä aikaisintaan selviää miten käy...
Saako liittyä?
Tilanne tämä. Yritystä ei ole ollut, mutta nyt luulen olevani raskaana. Meillä nuo kumit olleet käytössä, koska mies ei ole syttynyt pikkukolmosen tekoon. Tässä kierrossa se kumi kuitenkin sitten pari kertaa jäi yöpöydänlaatikkoon.
Noh, sen verran asiasta puhuttu, että jos nyt "paloi puurot kiinni" niin ok, vauva saa toki tulla. Mutta jos ei, niin menen ensi kuussa neuvolaan puhumaan ehkäisykapseleiden laitosta.
Mulla on kierto aika epäsäännöällinen. Menkat pitäs alkaa joskus 10-15pvän tienoilla. Testasin kuitenkin hätäpäissäni tänäaamuna testillä joka oli tilattu sieltä mammaksi.fi:stä. Oli se herkin niistä. Onko kellään niistä kokemuksia? Sain ruutuun haalean punertavan viivan (jonka mieskin näkee), tosin huomasin sen vasta puolituntia testin teon jälkeen ja nyt en tiedä voiko siihen luottaa. Noh.. jos ei menkkoja kuulu niin testailen 10pvä.
Oireitakin on ollut, mutta en tiedä, että kuvittelenko ne vai onko ne oikeita. Rintoja särkee, väsyttää ja huono olo tulee aaltoina niinkuin edellisissäkin raskauksissa. Voihan se olla olla alkava flunssakin josta nää oireet tulee.
Luulisi, että kahden lapsen äitinä jo tietäis nää asiat, mutta ihan pihalla olen kyllä.. Ihan puulla päähän lyöty olo vaan. Kun ei tiedä onko vaiko eikö! :D
Noh.. on se kuinka vaan niin kyllä se viikon sisällä selviää. ?:|
Terveisin pähkäilevä -sitruuna-
Niin ja tsemppiä kaikille piinailijoille!
Tervetuloa mukaan vaan kaikille uusille!!!
ON: hirmuinen harmitus päällä:( Sairastuin aivan järkyttävään vatsatautiin pe-la välisenä yönä. La-iltaan asti ei mikään pysyny sisällä ja olo oli sen mukanen. Pyörrytti makuulla ollessaki. Onneks noi vatsataudit menee yleensä nopeesti ohi ja tänään onki jo suht normaali olo taas. Mutta harmittaa siis sen takia et luulemani otolliset päivät pupuiluun meni sivu suun. Siis jos ovis oli mulla viime pe, niin ei olla kyllä kunnolla päästy sitä hyödyntämään. Ainoa toive on viime viikon alun pupuilut...Voihan ne simpat tietty pysyä elossa useita päiviäki, mutta epäilen että ois tärpänny tästä kierrostakaan:( No tulipas negatiivista tekstiä...
Onkos kukaan päässy testailemaan viime päivinä?
Tsemppiä piinailijoille ja plussasäteitä koko joukolle!!
Neppe kp17/24-29, yk4
Ihan karsea olo jo toista päivää putkeen. Tuntuu, että oksennusta saa pidätellä tai toisaalta se ei tule vaikka haluaisikin. Olin eilen iltavuorossa kaupan kassalla ja kylläpä oli rattoisa ilta, sai arpoa et juokseeko vessaan vai ottaako viel seuraavan asiakkaan. Taidan hätäisenä tehdä huomenna jo uuden testin. Jomotusta löytyy selästä ja alavatsasta, ihan jyrän alle jäänyt olo.
Taidan ottaa kuuman suihkun ja painua sohvanpohjalle!
Missä kaikki muuten on? Kumman hiljaista.
anteeksi muuten valitus..
-sitruuna- :(
Täti saapui taas ihan ajallaan. :( No, eipä auta kun siirtyä kesäkuisiin. Yk 14 alkakoon.
Joku kirjoitti täällä, että tyttärensä oli aika härkäpää... kun oli siis toukokuussa syntynyt. Minä olen syntynyt toukokuussa ja myönnän olevani aika jääräpäinen. :)
Hyvää jatkoa kaikille ja onnea yritykseen!! =)++++
Tässä kans uusi kuumeilija näillä sivuilla.