Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*TOUKOTOIVEET VKO 36*-*-*-*

01.09.2008 |

Aloitanpa uuden viikkopinon...

Meneeköhän tää nyt ihan yksinpuheluks, kun tuntuu että kaikki toukotoiveilijat on jo siirtyny joko odotuspuolelle tai tippunu kesäkuisiin. Onko ketään toukokuumeilijoita vielä mukana? Pahoittelut muuten kaikille tädin kohdanneille:( Paljon tsempityksiä uuteen kiertoon!!!

ON: edelleen ovista ootellessa. Tikuttelin taas tänään ja negaa näytti:( Limoja kuiteski selkeesti on ja myöskin nippailua alavatsassa. Tikkuja on yks jäljellä enkä aio toistaseks hankkia lisää. Jotenki stressaa noi negatiiviset tulokset.

Hurjaa plussatuulta kaikille!!(jos täällä muita enää on:))

Neppe kp11/24-29, yk4

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lupaavista oireista huolimatta kp 2 menossa, edellinen kierto 32 päivää ja ennen niin tasainen ( 27pv) kierto...

Löysi ne pms-oireet näköjään tännekin ja rankemman kautta, kun tosiaan reilun viikon koski ja vihloi vatsaa yms. joka pistää kuvittelemaan kaikenlaista.

Parempaa onnea muille toukolaisille toivoo

Piki80

Vierailija
42/53 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Piki, pahoittelut. Mäkin varmaan "pääsen" kesäkuisiin

).( Kp 42/28-32, mut testit näyttää negaa. Mullakin on vähän menkkajomotuksia taas, alaselkää johmii.

Mun kierrot muuttui heti epäsäännöllisiksi kun päätettiin alkaa yrittää pikkukolmosta... Onko kellään muulla käynyt vastaavasti?

Terkuin Ramona (Yk3 ehkä alkamassa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken verran voin nimittäin vielä jännittää, josko laskettu aikamme olisikin 27.5. Nyt on menossa kp 19/25, yrityskierto on kuudes. Esikoista yritämme, ikää minulla 26, miehellä 25. Hieman on jo alkanut ahdistaakin, kun raskaus ei ole kovasta yrityksestä huolimatta alkanut. Olen varautunut pettymään tälläkin kertaa... Onneksi elämässä on meneillään paljon muutakin, eikä kaikki aika kulu tätä asiaa ajatellessa. Muuten olisin varmasti melko rikki.

Viime kierrossa ehdimme jo hetken ajatella, että olisi tärpännyt. Yleensä hyvin säännölliset kuukautiseni olivat myöhässä peräti viisi päivää! Testailin tosin kaksikin negaa matkan varrella, mutta taisin toivoa loppuun asti. Olin tuntevinani jopa epämääräisiä oireita ihan loppukierrossa. Mutta alkoivathan ne kuukautiset, lopulta. Katsotaan, miten tässä kierrossa käy.

Onnea matkaan muillekin!

Vierailija
44/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Pahoitteluni kaikille tädin saapumisesta! Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen!

Ja tervetuloa kaikille uusille!

ON: Täällä vielä saa piinailla muutaman päivän. Tänään menossa kp 26/28-30?

Masu on ollut ihan turvoksissa oviksesta lähtien ja eilen illalla ilmestyi kuvotus olo (liekö vatsatautia liikkeellä), joka jatkui tänään aamullakin ja tisuja kihelmöi :)

Voi olla, että kuvittelen oireeni ja lisävauhtia ne taisivat saada eilen kun oltiin ristiäisissä ja sai pidellä sitä iiiiihanaaaaa vaavia sylissä. Oli niin hellyttävää katsoa, kun meidän neiti (2v3kk) hoiteli sitä kuin mikäkin vanha tekijä :)

Yritän kovasti pysytellä maan pinnalla, mutta vaikeata se välillä tuntuu olevan....

-Tinzu-

Vierailija
45/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa tälle puolelle kanssa piipahtamaan, enemmän vaikutan siis tuolla ensikoissa kun ensimmäistä lasta sitä koitetaan saattaa alulle ja ei kyllä vielä ole ollut menestystä..

Hmm. Mä oon jossain ihme hormoonihuuruissa. Mulla on ollut mielestäni niin "jännä" olo että olen melkein varma että nyt olis tärpännyt. Mutta niin vain negan testasin tänään kotitestit.fi:n testeillä. KP 25 nyt menossa ja huomenna / ylihuomenna menkkojen pitäisi alkaa. Ja itse asiassa eilen illalla / tänään aamulla ekat PMS oireetki ilmaantui vaikka normaalisti ne on alkaneet jo AINAKIN viikon ennen menkkoja. No sinällään eikös se ole hyvä asia jos ei ole niin kovia PMS kipuja niin hormoonitoimintakin ois tasasempaa. Kait.

Mun oireita on kämmenet / jalkapohjat särkee, limakalvot tuntuu kuivilta / särkeviltä esim huulissa, kohdunnipukkaa aristaa / se supistelee. Ärsyttää kaikki. Tissit on kipeet..

Kiinnitin huomiota että kaikilla muilla on paaaaaljon pitempi kierto ku mulla täällä, mulla on ollu siis tän vuoden puolella 25-26 pv paitsi eka yk oli 27 pv.. Ärsyttää toisaalta lyhyt kierto (=menkat useammin) mutta toisaalta hyvä niin pääsee yrittämään ja jännäämään äkemmin.

AA

Vierailija
46/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, jotka kesäkuisiin siirtyi, onnea matkaan ja sitkeää yritystä!

Meillä nyt pupuilua harrastettu viikonloppu. Otollisin aika oli torstai-perjantai, silloin oireetkin pahimmillaan. Jännästi nyt tietää, koska on ovulaatio. Ennen synnytystä siitä ei ollu minkäänlaisia oireita, mut nyt on. Alamaha on kipee ja tissit semmoset jännät.

Nyt vaan kovaa jännitystä parisen viikkoo ja joka oiretta ja tunnetta mietti, et onko tää nyt sitä, vai eikö oo. Ja mun piti ottaa rauhallisesti:)

Semmosia täältä, oottelua..

Norppis

Vierailija
47/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä purkaa nyt vaan omaa napaa...

Tänään on siis kp43 ja oon TOSI väsynyt.

Aamupäivällä sit päätin tehdä kaapista viimeisen raskaustestin pois, että vois kauppareissulla ostaa vaikka ovistestejä.

(Ajattelin että kun tää kierto vaan venyy ja venyy niin on mahdoton ilman testejä tietää koska on seuraava ovis.)

Haluutteko tietää mitä ihmettä se testi sitten näytti?

*

*

*

*

*

!neniviitisoP :D

Siis pikkukolmonen onkin sittenkin jo tulossa yk2.

Ihmeiden aika ei ole siis ohi.

Terkuin onnesta sekaisin Ramona kp43/28-32

Ps. Neuvolaan jo soitin kun niin kummastuttaa, meen sinne ekan kerran lokakuun alussa ja ultraankin että saadaan raskauden kesto selville...

Vierailija
48/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis laskurien mukaan laskettu aika olis 4.5. eli meneillään 7. raskausviikko.

Terkuin Ramona

Vierailija
49/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei heeeetkonen... Onko se niin, että uusi kierto alkaa menkkojen alkamispäivästä? Eli kp 1 on se päivä kun menkat alkaa?? Olen luullu et ku menkat loppuu ni sit alkaa laskeminen :D Oon koko ajan luullut että nyt menis niinkun mulla kp 12 mut se onkin jo 18..vai? Viime menkat alkoi 22.8. hitsi, oon näköjää ihan pihal vieläki kaikesta vaikka luulinki jo tietäväni paljon :D valaiskaas mua... ;)

Vierailija
50/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Aydin Tekayn raskauskalenterin mukaan Rv 5+5.

Eikä 7.raskausviikko kuten neuvolantäti sanoi puhelimessa!!?

Terkuin Ramona

Vierailija
51/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eka kiertopäivä!

Hih! Joka päivä voi oppia jotain uutta+++++ :x

Vierailija
52/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiva, kiitos paljon!! :D nyt oon taas astetta viisaampi.. heh.. onhan aika ero jos luulee että on kp 12 vaikka on 18.. :) jes hyvä hyvä!

Vierailija
53/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun edes jollain on hyviä uutisia :)

Kuun_vene: Sama täällä, viimeiseen asti toivoin edellisessä kierrossa että olisikin tärpänny kun ihme oireita oli ja menkat 5 päivää myöhässä, ennen olleet siis tasaisin väliajoin. Mutta nythän sitä vasta tietääkin, miten kovasti sitä pikkuista oikeen toivoo...

Piki kp3/27-32, yk 2