Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*TOUKOTOIVEET VKO 36*-*-*-*

01.09.2008 |

Aloitanpa uuden viikkopinon...

Meneeköhän tää nyt ihan yksinpuheluks, kun tuntuu että kaikki toukotoiveilijat on jo siirtyny joko odotuspuolelle tai tippunu kesäkuisiin. Onko ketään toukokuumeilijoita vielä mukana? Pahoittelut muuten kaikille tädin kohdanneille:( Paljon tsempityksiä uuteen kiertoon!!!

ON: edelleen ovista ootellessa. Tikuttelin taas tänään ja negaa näytti:( Limoja kuiteski selkeesti on ja myöskin nippailua alavatsassa. Tikkuja on yks jäljellä enkä aio toistaseks hankkia lisää. Jotenki stressaa noi negatiiviset tulokset.

Hurjaa plussatuulta kaikille!!(jos täällä muita enää on:))

Neppe kp11/24-29, yk4

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie putkahdin tänne jännittelemään teidän kanssa ja jos tää kierto loppuu tädin tuloon, jään taas taustailemaan (ihan hyvillä mielin kuitenkin.. jatkoa seuraa sitten, jos seuraa).

Elikkäs tilanne omassa navassa on se, että hetkittäin tulee huonon olon aaltoja.. mietin, kuvittelenko ne vai en :D Rinnat on hieman turvoksissa edelleen, ja masu kipuilee ajoittain ja ristiselkää jomottelee.

Mikäs CelesteSebastianin tilanne on ;)

-e-

Vierailija
2/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uudet kujeet!

Täällä vielä olen minäkin :) Ja piinaviikot on edessä päin. Ovis tuli ja meni viikonloppuna ja tilaisuus käytettiin hyväksi :p . Nyt jännäillään loppukierto kovasti...

Iloista viikon alkua kaikille!

Tinzu kp20/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...piti siis laittaa et kp19/28-30

Vierailija
4/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Neppe; ollaankin sitten vähintään yhtä kauan kun sinä ;) Viimesenä "toukokuun toivojana" -täällä varmaan roikunkin sillä menkoista laskiessa mahdollinen LA olisi 31.5.2009. Eli ketju jatkukoon ainakin vielä 3 viikkoa!

Meikäläinen siis odottelee ovista. Ja onhan tässä vielä odotettavaakin, ehkä loppuviikosta sitten täytyy alkaa kovemman luokan peuhajaiset petiosastolla ;) Nyt kun täti häippäs niin ollaan jo vähän treenattu. Eihän se koskaan pahitteeksi ole, hih!

t. Mannaryyni kp 9 / 30

Vierailija
5/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen edelleen mukana toukokuisissa, jäi tuo kirjoittelu vaan viime viikolla vähän vähäisemmäksi, enkä nyt muutenkaan oo niin kovasti kirjotellu.. seuraillu kyllä oon aina ehtimisen mukaan teidän kuulumisia!

Omaa: mulla ovis meni viikonloppuna, tai ainaki niin luulen kiertopäivien mukaan.. ei kyllä ollu oikeen mitään tuntemuksia (yleensä alavatsa kipee), että eihän sitä voi olla varma, pitänee siis vielä ahkerasti pupuilla.. :) mennyt muutenki koko viime viikko ihan muissa maailmoissa, kun lähipiirissä semmosta kriisiä, että ei oikeen pysty muuta ajatellakaan.. mainitsinki jo varmaan mun viimesimmässä kirjotuksessa, että sinänsä ihan hyvä kun en ehdi ajatella näitä omia juttuja ollenkaan.. jos siis toisten murheista jotain hyvää pitää keksiä. Noh, mutta nyt alkaa piinailu. Huoh, tulee taas pitkät pari viikkoa.

Paljon onnea vielä kaikille plussaneille, ja haamuillekin (toivottavasti ne sieltä vahvistuu)!! Ja kovasti tsemppiä jo kesäkuisiin tippuneille!

Pitkää pinnaa meille piinailijoille...

Syksyisin terveisin myym kp 16/27-29

Vierailija
6/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa pukkaa täällä päin. Minulla nyt kurkku kipeä ja nukuin päikkäritkin. Zzzz....

ON: Mulla varmaan täti kurvaa viikonloppuna paikalle. Kohdun nipukka on alhaalla ja ja auki. Ja menkkakipuja on. :/ Ja huippaa.....

Meni nyt vaan valitukseksi, mutta mutua en ehdi nyt.

Plussaonnea!!! :)

Kp 23/26-30, yk 13

Vierailija
7/53 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin meinaan jännitellä, että jos sitä kuitenkin olisi raskautunut, vaikka järki sanoo toista. Mahaa nippailee menkkatyyliin ja aamulla tein tyhmyyksissäni (tosi tyhmää, kun ovulaatiosta vasta 7 päivää) Aconin testin, joka oli nega.

Minulla toivottu la on 12.5 ja koska itse olen vielä jännittämässä niin eiköhän täällä pitäisi olla iso lista vielä loppukuun toivojia.

CelesteSebastianin puolesta minäkin jännitän. Rautainen itsekuri sinulla nainen, kun saat pidettyä näppisi irti testeistä :D

Mukavaa syksyistä viikkoa kaikille

MammaMia kp 28 / n. 28, yk 2

Vierailija
8/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan täällä vielä paljon toukotoiveilijoita mukana:) :)

CelesteSebastianin puolesta varmaan täällä kaikkia jännittää tällä hetkellä...Mikäs on tilanne?Ja tosiaan uskomatonta että oot pystyny olla testaamatta noinkin kauan ja noilla oireilla!

ON: no eipä lisäyksiä eiliseen. Toivottavasti se ovis jossain vaiheessa tällä viikolla on. Täytyy pupuilla koko viikko ahkeraan, kun ei tässä sen tarkempaa oviksen ajankohtaa varmaan saa tietää. Tänäänki on nippaillu oikeella alavatsassa lupaavan olosesti, mutta voihan se olla jotain muutakin kipuilua...

Plussaonnea meille kaikille!!!++++++++++

Neppe kp12/24-29, yk4

Vierailija
9/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin uskaltaudun ilmoittautua kuumeilijaksi. Meille oli tulossa yllärivauva viime keväänä, mutta meni kesken viikolla 9. Toipuminen on ottanut aikaa ja pelottaa, miten käy jos raskaudutaan... Mies alkoi puhua jo kesällä, että jokos me aletaan yrittämään uudelleen, mutta itselläni ajatukseen tottumiseen on mennyt hieman enemmän aikaa.

Meillä on ennestään neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, iältään 1v11kk-10v. Eli viides olisi toiveena. Hyvinhän meillä on siinä mielessä mennyt, että viime toukokuinen keskenmeno oli ensimmäinen!

Nyt on menossa kp 14/28 eli ovis on käsillä!! Pupuilua oli sunnuntai-iltana, joten hyvin pitäisi olla "pullat uunissa" :D Eilen olin muka tuntevani, että rinnat on arat ja alavatsa tuntuu vielä tänäänkin vähän hellältä. Heti sitä on muka oireita tuntemassa!

Toivotaan plussia, plussia++++

Vierailija
10/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on tällä suunnalla ollu. Tietoisesti oon yrittäny pysytellä taka-alalla. Juttuja oon käyny kyllä välillä lueskelemassa.

Isot onnittelut plussanneille ja tarrasukkia matkaan. Tsempit kesäkuulle tippuneille. Ja jännittäjille pitkää pinnaa...kyl se aika eteen päin menee vaikka siltä ei ehkä tunnukaan.

ON: mä siirryn kans tuonne odottajien puolelle. Haamun testasin viime perjantaina ja eilen tuli kunnon plussa. On kyl tosi hyvä fiilis. Toisaalta epätodellinenki olo et miten voi tärpätä näin nopeesti (yk2) ku esikoisessa meni reilu vuosi.

Toivon tähän ketjuun todellista plussapuhuria niin näkisin sit teitä kaikkia tuolla odotuspuolella!

++++++++++++++++

igloo

Vierailija
11/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti löysikin sitten kuin löysikin perille kp 34:( Voipi olla että on ollut km kun vuoto on nyt niin hurjaa ja hyytynyttä, yöks. Ja huono olo on edelleen.. mutta kyllä se taas tästä. Hyvä etten testiä tehnyt, sillä nyt olisi suru jos plussa olisi tullut ja vuoto silti alkanut.

Peukutuksia kaikille kiertoon!! Ja kiitos hengessä mukana olosta!

Katsotaan nyt liitynkö kesäkuisten seuraan vai vasta myöhemmin. Meillä kun ei virallista yritystä ole, mutta jos tärppää niin vauva on tervetullut.

CelesteSebastian Kp 2/~28

Vierailija
12/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille tasapuolisesti :)

Kävin viikonloppuna kurkkaan kuinka mukavasti toukoilijoita on jo odotuspuolelle ilmoittautunut... Aikas monta, voi kun pääsis itsekin ja me kaikki loput täällä vielä olevat.

CelesteSebastia: pahoittelut tädin saapumisesta, olin jo aivan varma että pääset odotuspuolelle.

).( Itse täällä vielä roikun...

Testasin siis viikonloppuna negan ja vieläkään ei tätiä kuulu, hiukan ihmetyttää;

kp 37/28-32 yk2. Ei niin minkäänlaisia menkkatuntemuksia, yleensä turvottaa ja paino siis nousee, nyt on päinvastoin hoikka olo ja paino norm. alhaisempi.

Terkuin Ramona

Vierailija
13/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätiä ei näy vieläkään, mutta eipä näissä oireissakaan ole tapahtunut mitään ihmeellistä käännöstä.

CelesteSebastian: Voi harmi, että tätsky tuli sittenkin :(

Elanor kp 36/31

Vierailija
14/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekin roikun täällä ja tuonne vika pinoon jo kirjoitinkin. eli meillä mennään kp32/30-35. Mitään menkka tuntemuksia ei vielä ole. Ja kun tän tänne kirjoitan niin alkaahan ne menkat tietysti sitten minun tuurilla.

Vierailija
15/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joka paikasta kipeä.. tissit, selkä ja pää :/ Palee ja väsyttää. Hohhoijaa. Tulis se täti, ettei tässä tarviis enää tuskailla! Torstaina ostan testin, sitten kp:t on 38.. eli testaan nyt kuitenkin aikaisemmin kuin oli tarkoitus.. siis siinä tapauksessa, että täti ei tule.

Plaah.

Ai niin, Igloo (muistanko oikein) oli plussannut! Onnea ja kaikkea hyvää odotus-puolelle, kerro terveisiä ;)

Elanor ja kaiken maailman kivut.

Vierailija
16/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se aina menee. Ja sitten jossain vaiheessa harmitkin voi muuttua iloksi.

Igloolle kovasti onnea plussasta, kunpa tulisin perässä. Ja CelesteSebastian... voi itku! Olin niin varma. Taisit kuitenkin itse olla aika reippaalla mielellä, hyvä niin.

Omaa napaa... Ei ole menkat alkaneet. Koko ajan pelkään, että hanat aukeaa. On ollut menkkaoireita ja se eilinen negakin. Jos tässä jotain oireita koettaa kehitellä niin edelleen se kurniva vatsa ja nyt kyllä myös lorisee. Aina olen varma, että on alkanut, kun tuntuu, että valuu. Anteeksi nyt vaan tällaiset ällöjutut. Huomenaamulla ajattelin (taas) testata. Olen ihan törkeän malttamaton. Päiviä silloin 30 eli voisi kyllä alkaa jo näkymään. Ovulaatiosta toisaalta vasta 9 päivää (tai illallahan se vasta oli eli 8,5) eli varmaan vielä huomisen negankin jälkeen olen toiveikas :)

MammaMia kp 29 / n. 28

Vierailija
17/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MammaMia: Mie olen lukenut, että raskaus ei näy testeissä ennen kuin hedelmöittymisestä on kulunut vähintään 10 päivää. Koska jo pelkkään kiinnittymiseen menee yllättävän monta päivää ja siihen vielä se, että raskaushormonia alkaa erittymään ja että sitä vielä olisi elimistössä niin paljon, että näkyy herkimmissäkään testeissä. Eli voi olla, että olet testannut liian aikaisin, jos ovulaatiostakaan ei ole vielä 10 päivää ollut, kun testasit.

Odota pari kolme päivää ennen kuin testaat uudelleen, jos vain maltat :) Plussa näkyy silloin jo paljon varmemmin! Plussasäteitä sulle piinailuystäväiseni!

Vierailija
18/53 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun aina aukaisee sen suuren suunsa ja menee vielä kehumaan ettei ole mitään menkka tuntemuksia. Niin alkohan ne menkat nyt sitten illalla . Että ei meille enään seitsämättä taida tulla vaikka kuikna pupuiltais. Eipä sitten ainakaan toukoaikaan jos kesäkuulla AIV:n teko aikaan. :p

Vierailija
19/53 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tuossa pientä palstataukoa, mutta jos taas hyppäisi mukaan =)

Esittelynä uusille tuttavuuksille, että meillä (minä 38v, mies 34v.) on kaksi lasta, tyttö 7v ja poika 5v. Kolmannen lapsen yritystä ollut reilut 2.5 vuotta (01/06 alkaen) , saldona yksi keskeytys 06/06 (paha vammaisuus, perintönä mieheltäni jolla kromosomivika, translokaatio) ja yksi keskenmeno 06/08. Kesäkuista raskautta tehtiin 23 kuukautta, ja kun vihdoin saatiin se odotettu plussa, ilo loppui lyhyeen kun rv 5+5 tuli keskenmeno. Onneksi sentään oli helppo keskenmeno, meni ihan itsellään, ei tarvittu lääkkeitä eikä kaapimisia. Jälkivuotoakin vain muutama päivä. Aloitettiin heti uudelleen yrittäminen, mutta nyt vasta palstaudun uudelleen, aikaisemmin en ole jaksanut, vaikka olenkin lueskellut teidän juttujanne.

Oviksen bongasin pari päivää sitten testeillä, ja ollaan taas yritetty pupuilla ahkerasti (pakkoseksiä kalenteri toisessa kädessä ja ovistikku toisessa..., ei todellakaan enää huvita mutta pakko yrittää...). Enää en jaksa uskoa että tärppäisi, mutta ainahan sitä kuitenkin toivoo. Ovis tuli taas aikas myöhään kp20) , joten ei tässä muuta kuin odotellaan pari viikkoa tätiä tai plussaa. La olis 22.5. jos sattuis onnistumaan.

Terveisin Nippara kp 22/28-36 yk3 km:n jälkeen

Vierailija
20/53 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aiemmin olen tyytynyt lueskelemaan palstaa ja pysytellyt taustalla. Ensimmäistä tässä toivotaan, en tosin nyt ole kuumeillut yhtä vahvasti kuin joskus kuusi vuotta sitten, jolloin oli eri mies ja ei edes yritetty raskautua. Kai ikä on jo tuonut jonkinlaista jalat maassa-asennetta : )

Toivon kaikille plussia ja muutenkin onnen hetkiä! Puolukat pysyköön metsässä : )

ON: Eka yrityskierto siis menossa, r-testin ostamista jo suunnittelen kun ei nuo menkat ookaan vielä alkanu. Yleensä viimeistään päivän viiveellä alkaneet. Menkkamaisia juilimisia ollu n. viikon ajan ja eilen kipeni toinen tissi : ) . Muuten olen vielä skeptinen, kun ollaan kuitenkin varauduttu myös siihen, että raskaaksi tuleminen ottaisi enemmänkin aikaa. Yritän oottaa testaamisen kanssa maanantaihin asti, jos siis tätiä ei kuulu.

Piki80 kp 30/27-28, yk1