Lue keskustelun säännöt.
Miten tätä odottelua jaksaa?
26.12.2006 |
Tässä odottelen, että onko keskenmeno vai muuta vuotoa. Päivästä toiseen kyttäämistä miltä nyt tuntuu ja alakerran tilanteen tarkistusta. Ärtynytkin olen, ajatukset lähinnä vain tässä asiassa. Kaikki pyörii tämän asian ympärillä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla