Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä äkkiä rahaa?

Vierailija
27.09.2023 |

Luottotietoja ei ole joten laina ei tule kyseeseen. Pienet tuet tuli ja meni, olin tyhmä ja unohdin tarkistaa verokortin veroprosentin :( meni sitten lisäprosentilla ja käteen ei jäänyt kulujen jälkeen mitään.

Apua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lähikaupan ilmoitus-seinälle lappu, jossa tarjoat apua kotitalouksille korvausta vastaan.

Esim. haravointia, siivousta, kaupassakäyntiapua, renkaanvaihtoa jne.

Maksaisin mielelläni tällaisesta työstä!!

Vierailija
22/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita lähikaupan ilmoitus-seinälle lappu, jossa tarjoat apua kotitalouksille korvausta vastaan.

Esim. haravointia, siivousta, kaupassakäyntiapua, renkaanvaihtoa jne.

Maksaisin mielelläni tällaisesta työstä!!

Paljonko suunnilleen maksaisit tommosista. Osaisin olla pyytämättä liian vähän tai liikaa, miettinyt että tuollaista voisi tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene röihin!!!!

Vierailija
24/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus on ihan oma valinta.

Vierailija
25/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä almuja kristityiltä. He ovat tunnetusti köyhälle armeliaita, kuten esim. Sari Essayah. 

Vierailija
26/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluais olla ilkeä, mutta mieti miten olet tuossa tilanteessa. Et käy töissä (ilmeisesti, jos tukia saat), olet menettänyt luottotietosi ja veroprosenttikin nyt jotenkin jäi hoitamatta.  Säästöt, ilmeisesti ihan tuntematon käsite.

Taloustaito pitäisi ottaa kouluaineeksi ekaluokalta lähtien, ettei tällaisia ihmiskohtaloita olisi.

Kaikille kyllä sattuu vastoinkäymisiä, kuten petollisia puolisoita, konkursseja, eroja, työttömyyttä korkojen nousua, mutta näitä notkahduksia saa kyllä vähemmän jyrkiksi omalla toiminnalla.

Jos olisi taloustaitoja, niin ymmärtäisi, että on pakko olla käynyt töissä, että menee lisäprosentilla veroja.

Vierailija
27/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tulee varmaan asuntotuki tilille. Käy jossain ruokajakelussa, ellet sitten käy töissä. Silloin tilanne on hankalampi.

Vierailija
28/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahattomuus on ihan oma valinta.

Totta!

Ainahan sitä voi jokainen tiukan paikan nostaa sijoituksistaan maltilliset 50000-60000 € vuodessa jolla pärjää vaatimattomasti eläen.

Vierailija
29/29 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin vähän nuorempana seksiä, siinä tienasi parikin tonnia ylimääräistä kuukaudessa.

Viestittelin ja soittelin jokaisen miehen kanssa ennen tapaamista yleisellä paikalla. Sain karsittua kaikki sekopäät pois.

Toki hupakkoilu ei sovi kaikille.

Itse olen hyvin seksuaalinen ja vapaamielinen.

Päällisin puolin hyvin tavallinen 42-vuotias nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä