Kun olet työpaikalla ja pierettää
Missä päästät pierun? Toisen ketjun perusteella vaatekauppojen työntekijöitä on ohjeistettu päästämään pierut pukukoppiin: https://www.vauva.fi/keskustelu/4415064/ketju/vaatekaupassa_viereisessa…
Kommentit (50)
Kirjaston lainaustiskillä istuessa, askartelumaiseen puuhaan uppoutuneena (kirjojen muovittaminen)
ja täten itseltäni hetkeksi unohtuneena päästän kunnon kaikupamauksen - sitten kiva havahtua että jaha, sitä ollaan illan pääesiintyjä!
Minulla on oma työhuone työpaikalla. Siellä voi piereskellä kaikessa rauhassa.
Tehdastyön etuja missä automaatio hoitaa hommat.
Aina voi kävellä jonnekin tarkastamaan jotakin tuotantoon liittyen ja paukuttaa menemään. Meteliäkin sen verta ja kaikilla korvatulpat tai kuulosuojaimet että ei voi kuulla.
Aina ollut hyvin äänekäs suolisto.
Töissä jo vuosikymmeniä sitten avokonttorissa päästelin änettömän hiipijän ilmaan - ja hitto että olikin myrkyllinen leija! Pienen matkan päässä toisessa looshissa ollut muija alkoi ihmettelemään ja hetken paikkoja haisteltuaan totesi sen tulevan suurehkosta huonekasvista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän salaisen agentin.
Ja kun olen päiväkodissa pienten ryhmässä töissä,sanon pokerina että "nyt on kyllä jollain kakat housussa!"Tota noin. Sun pieru haisee erilaiselta kuin lasten kakat. Ihan vaan vinkiksi.
Kuin usein olet tuon järjenjättläisideasi toteuttanut? Mietin vaan millainen maine sulla jo on- kakkahousuna.
Olet siis erikoistunut pierujen haisteluun,kun erotat tuleeko se lapsesta vai aikuisesta.
Täytyy sanoa,että itse en kyllä erottaisi.Minusta paska haisee aina paskalle.
Pieruhuumorin ystäville vähän lukuvinkkiä: https://www.booky.fi/tuote/suvi_rimpilainen/hiljaiset_hiihtajat_26_tari…
Hissit ovat hyviä paikkoja,jos on yksin. Tietysti hieman noloa,jos joku tulee hissiin.
Vierailija kirjoitti:
Hissit ovat hyviä paikkoja,jos on yksin. Tietysti hieman noloa,jos joku tulee hissiin.
Aina voi sanoa, että sinua edeltänyt hissin käyttäjä päästi prutkun ja sitä sitten yhdessä päivitellä.
Anna pierun paukkuva. Torstaina hernekeittova, pieru paukkuva.
Mulla on oma työhuone, joten piereskelen siellä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Menen jonkun pikkulapsen viereen paukuttamaan ja tämän jälkeen kuuluvalla äänellä torun lasta rumasta käytöksestä.
Oikein :DDDD
Päästän pierun. Ei mun vieressä kukaan istu isossa toimistossa
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalta ei minnekään ykskaks lähdetä joten yritän pidättää niin kauan kuin pystyn. Joskus onnistuu ja joskus ei.
Onks sulla vielä napakka nahkatuoli kaiuttimena? Vai nostatko pokkana toista kankkua ajatellen, että pieni hiljainen sieltä tulee, mutta yllättääkin sinut ja asiakkaat raikuvilla äänillään?
Sonja kirjoitti:
Minä en piereskele töissä, olen työtön.
Mit vettiä sit vastaat. Sulta ei kysytty. Ymmärrätkö.
Vierailija kirjoitti:
No, sano sille tulijalle, etten se minä ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Ap ja aivopieru...
Sä olet niitä joita ei ikinä pieretä eikä muutakaan inhimillistä.
Jos laktoosi-intoleranssia ja keliakiaa hoidetaan oikein, ei niiden pitäisi oireilla.