Epäilen ettei vaimoni enää rakasta minua
Ovelasti häipyi vähitellen nukkumaan ensin sohvalle vedoten työkiireisiin ja siiitä sitten vierashuoneeseen ja nyt ei olla nukuttu yhtään yötä yhdessä toukokuun 5. päivän jälkeen. Seksiä ei ole ei pussailua eikä halauksia ei yhtään mitään. Vaimo välttelee minua kun haluan puhua rauhallisesti niin siirtää asiasta keskustelut huomiseen jota ei koskaan tule. Meillä on kaksi yhteistä koiraa ja niitäkin nyt omii. Ei lähde ei pyydä lenkille koirien kanssa mukaan minua vaan sanoo että voi ihan hyvin yksin mennä että saan omaa aikaa. Pah mitä omaa aikaa parisuhteessa enempää tarvitsee?? Kysyttäessä mikä on niin naurahtaa ettei mikään ja kävelee huoneesta pois. Naiset auttakaa mitä tämä on? Vaimolta en saa vastausta edes kysymällä.
Kommentit (33)
Joko se on sulle niin järkyttävän vihainen, että ikiroutakin tuntuu siihen olotilaan verrattuna lämpimältä tai vaihtoehtoisesti sillä on ihastus toisaalla. Käyttäydyn täsmälleen noin, jos olen suuttunut mun miehelle. Sitten hänen pitää luonnollisestikin selvittää, mikä mua vaivaa:D
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit 4.5.?
Vaimo järjesti minulle ystävien avulla yllätyssynttärit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit 4.5.?
Tästä kannattaisi lähteä liikkeelle - venyikö ap:n vappu ikävästi?
Epäilen kanssa, ettei vaimoni rakasta minua. Sanoi lähtevänsä ystävättären kanssa shoppailemaan. Eipä ole kuulunut takaisin vielä, eikä vastaa puhelimeen tai viesteihin. Itse asiassa numerosta tulee nauhoite, että numero johon soititte, ei ole käytössä. Shoppailureissu alkoi 16.6.2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit 4.5.?
Vaimo järjesti minulle ystävien avulla yllätyssynttärit.
Ahaa, eli mokailit tosi raskaasti siellä yllätyssynttäreillä...
Ensin pitää ymmärtää, ettei vaimosi ole koskaan rakastanut sinua, koska nainen ei koskaan rakasta miestä.
Nyt on sitten tullut aika, että hän kokee saaneensa sinusta kaiken mitä sinusta voi saada ja on aika kokeilla mitä muuta voisi saada toiselta mieheltä.
lopun alkua. ala henkisesti valmistautua eroon että oot edes vähän vahvemmalla pohjalla kun muija lyö paperit eteen. ja ET ala juomaan!
No kuulostaa siltä, että on saanut selville jotain mitä olet tehnyt aiemmin suhteenne aikana. Itse varmaan tiedät kyllä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää ymmärtää, ettei vaimosi ole koskaan rakastanut sinua, koska nainen ei koskaan rakasta miestä.
Nyt on sitten tullut aika, että hän kokee saaneensa sinusta kaiken mitä sinusta voi saada ja on aika kokeilla mitä muuta voisi saada toiselta mieheltä.
Miksi te miehet menette aina halpaan, jos jokainen nainen on tuollainen? Oletteko te tyhmiä?
Sillä on toinen tai vähintäänkin on ihastunut toiseen ja nyt suunnittelee eroa. Laita vaan kova kovaa vastaan ja vaadi häntä kertomaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Toinen mies tai nainen. Vähintään ihastus ellei suhde.
Siltä kuulostaa. Siis eihän noin kohdella ketään kenen kanssa halutaan olla missään tekemisissä saati puolisoa.
Kysy suoraan että onko hänellä toinen, tai kos on ihminen joka ei oikein osaa puhua suoraan niin ainahan voit varjostaa / seurata ja saat siten tietää toden.
Oma exäni petti, tosin eri tavalla käyttäytyi mutta etäisyys oli yksi asia mikä oli silmiin pistävää .
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen tai vähintäänkin on ihastunut toiseen ja nyt suunnittelee eroa. Laita vaan kova kovaa vastaan ja vaadi häntä kertomaan totuus.
Voit aloittaa keskustelun vaikka klassisella "meidän täytyy puhua". Ja sitten kerrot, että olet huomannut muutoksen hänen käytöksessään, etkä suostu hyväksymään salailua ja välttelevää käytöstä. Eli parasta olisi kakistaa totuus ulos ja vähän äkkiä. Älä jätä häntä rauhaan. Kysy asiaa uudestaan joka päivä, jos et saa vastausta.
Siltä valitettavasti näyttää. Eristäytyminen toisesta on vahva merkki. Puhumalla asiat selvitetään... mutta jos se ei onnistu niin sitten ei kyllä teidänkään avioliitto muutu parempaan päin.
Olet ihan oikeassa, eilisen panon jälkeen sanoi jättävänsä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit aloittaa keskustelun vaikka klassisella "meidän täytyy puhua". Ja sitten kerrot, että olet huomannut muutoksen hänen käytöksessään, etkä suostu hyväksymään salailua ja välttelevää käytöstä. Eli parasta olisi kakistaa totuus ulos ja vähän äkkiä. Älä jätä häntä rauhaan. Kysy asiaa uudestaan joka päivä, jos et saa vastausta.
Ja sait vastauksen tai et, tee hänelle selväksi, että asioihin pitää tulla muutos. Anna vaikka joku aikaraja. Jos mitään ei tapahdu, eropaperit postiin.
Mene viikoksi jonnekkin kateisiin niin näet ottaako yhteyttä edes.
Toinen mies tai nainen. Vähintään ihastus ellei suhde.