Epäilen ettei vaimoni enää rakasta minua
Ovelasti häipyi vähitellen nukkumaan ensin sohvalle vedoten työkiireisiin ja siiitä sitten vierashuoneeseen ja nyt ei olla nukuttu yhtään yötä yhdessä toukokuun 5. päivän jälkeen. Seksiä ei ole ei pussailua eikä halauksia ei yhtään mitään. Vaimo välttelee minua kun haluan puhua rauhallisesti niin siirtää asiasta keskustelut huomiseen jota ei koskaan tule. Meillä on kaksi yhteistä koiraa ja niitäkin nyt omii. Ei lähde ei pyydä lenkille koirien kanssa mukaan minua vaan sanoo että voi ihan hyvin yksin mennä että saan omaa aikaa. Pah mitä omaa aikaa parisuhteessa enempää tarvitsee?? Kysyttäessä mikä on niin naurahtaa ettei mikään ja kävelee huoneesta pois. Naiset auttakaa mitä tämä on? Vaimolta en saa vastausta edes kysymällä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen tai vähintäänkin on ihastunut toiseen ja nyt suunnittelee eroa. Laita vaan kova kovaa vastaan ja vaadi häntä kertomaan totuus.
Voit aloittaa keskustelun vaikka klassisella "meidän täytyy puhua". Ja sitten kerrot, että olet huomannut muutoksen hänen käytöksessään, etkä suostu hyväksymään salailua ja välttelevää käytöstä. Eli parasta olisi kakistaa totuus ulos ja vähän äkkiä. Älä jätä häntä rauhaan. Kysy asiaa uudestaan joka päivä, jos et saa vastausta.
Ja kannattaa miettiä myös se ennen keskustelua , mitä sinä haluat?
Minulla on ystävä joka petti vaimoaan ja oli aivan vakuuttunut, että vaimo ei häntä rakasta , vaimo haluaa erota mutta ei vaan osaa . No asia ei ollut näin . Jos haluat vielä olla puolisosi elämässä ja pelastaa teidän rakkauden ja suhteen, se kannattaa kertoa ja selvästi .
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kanssa, ettei vaimoni rakasta minua. Sanoi lähtevänsä ystävättären kanssa shoppailemaan. Eipä ole kuulunut takaisin vielä, eikä vastaa puhelimeen tai viesteihin. Itse asiassa numerosta tulee nauhoite, että numero johon soititte, ei ole käytössä. Shoppailureissu alkoi 16.6.2021.
Turhaan epäilet ja hätäilet. Kannattaa odottaa vielä ihan rauhassa, kyllä se vaimo sieltä shoppailemasta kotiin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit 4.5.?
Vaimo järjesti minulle ystävien avulla yllätyssynttärit.
Ahaa, eli mokailit tosi raskaasti siellä yllätyssynttäreillä...
En mokaillut eikä ollut kuokkavieraita, vaikka täytin pyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen mies tai nainen. Vähintään ihastus ellei suhde.
Pettämistä en hyväksy.
Jos vaan pystyt niin ota etäisyyttä vaimoon, siinä kun on erossa niin usein vasta ymmärtää miten arvokas toinen ihminen on. Ja vietä paljon aikaa omien kavereidesi kanssa, tsemppiä :)
Lähde lenkille seuraavan kerran mukaan vaikka väkisin. Pipo päähän ja menoksi. Miksi muka jäisit pois? Omii koiria...... Katso meneekö sekaisin... siis jos käy jossain muualla kuin lenkillä koirien kanssa.
Ja tämähän on ihan keksitty juttu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen mies tai nainen. Vähintään ihastus ellei suhde.
Pettämistä en hyväksy.
Ei välttämättä fyysistä pettämistä. Voi olla tunteita toista kohtaan ja se on sata kertaa pahempaa oikeasti
Seksoa ei ainakaan halua. Mutta keskustelun välttely kertoo ettei kiinnosta. Ei halua nähdä vaivaa. Olisiko eroamassa? Väsymyskin voi olla illalla jo. Menetkö erikseen itse koirien kanssa ulos kävelylle. Tarpeeksi kiinnostunut haluaa jollain tavalla edes jutella. Hänen mielestä parisuhde ei toimi? Paitsi joku uraputkinainen jolla on autismipiirre ehkä ei juttele koskaan.
Pitäisi kysyä myös onko ollut kipeä. Tai harrastuksissa kiirettä.
Väitetään, että naiset olisivat muka kypsempiä tunne-elämältään mutta eipä siltä näytä. yhtä lapsellisia kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää ymmärtää, ettei vaimosi ole koskaan rakastanut sinua, koska nainen ei koskaan rakasta miestä.
Nyt on sitten tullut aika, että hän kokee saaneensa sinusta kaiken mitä sinusta voi saada ja on aika kokeilla mitä muuta voisi saada toiselta mieheltä.
Miksi te miehet menette aina halpaan, jos jokainen nainen on tuollainen? Oletteko te tyhmiä?
Se on hormonaalinen illuusio, jota tuetaan pienestä asti kulttuurisilla illuusioilla, kuten esimerkiksi Hollywoodin tyrkyttämällä romantiikalla. Sitä en kyllä aivan ymmärrä että miksi naiset katsovat romantiikkaa, koska he eivät oikeasti ole romanttisia vaan käytännöllisiä. Mies on se oikeasti romanttinen. Teoriani on, että pinnan alta katsottuna romantiikassa naista kiehtoo ajatus miehen täydellisestä omistautumisesta juuri hänelle, koska selviytymisen kannalta se takaa naisen turvallisuuden ja resurssit. Kaikelle on selviytymisbiologinen tausta.
Toisaalta illuusio naisen rakkaudesta on miehelle tärkeä motivaattori, koska ilman sitä me emme koskaan pysähtyisi yhden naisen kohdalla, vaan panisimme aina kun tulee tilaisuus. Osa miehistähän tekee tätä siltikin ja heistä varmasti iso osa on sellaisia, jotka ovat jossain kohtaa elämässä joutuneet kohtaamaan kipeällä tavalla totuuden siitä, mihin naisen toiminta perustuu. Illuusiot ovat karisseet ja sitä kautta on tultu pelimieheksi.
No voi hyvänen aika. Sanot sille vaimolle että nyt istutaan alas ja puhutaan.