Lavrov: Suomi on siirtymässä lännen Venäjää vastustavan kampanjan eturiviin
https://yle.fi/a/74-20052015
"Rouva Valtonen ei ole näköjään kokenut diplomaatti ja sanoi suoraan, että pakotteiden tarkoitus on tehdä kipeää tavallisille venäläisille."
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä Lavrovi, ollaan vastustettu Venäjää jo vuodesta 2014.
Kuka on vastustanut ja kuka ei.
Muut kuin Persut on vastustaneet. Persujen mielestä Venäjälle ei olisi saanut laittaa pakotteita.
Ei muut puolueet ole yhtään sen puhtaampia. Russan raha on kelvannut kaikille.
Pistähän googleen. Siitä löytyy uutiset ja tilastot kyllä että nimenomaan persujen mielestä olisi pitänyt ajatella vain Suomen omaa taloudellista etua ja myydä senkin edestä kaikkea Venäjälle kun toiset maat lakkasi myymästä. Erottuvat muista puolueista.
Mitens esimerkiksi Nordstream? Vai persutko sitä lobbasikin?
Se oli Lipponen, joka oli siinä vaiheessa jo ulkona politiikasta. Aivan täysin kyseenalainen projekti kyllä, jota itse ihmettelin ääneen jo silloin. Lipponen kuittasi siitä kyllä varmasti hyvät massit. Aivan ostettu jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Olishan Lavrov voinut kertoa malliksi, että miten se asia olisi pitänyt esittää.
Lavrov ei oikein tykkää suoraan sanomisesta, ymmärtää paremmin paskapuhetta koska on tottunut sitä viljelemään.
Vierailija kirjoitti:
Lavrovilta ja muilta Kremlin roistoilta voi todellakin kysyä, että miten meni noin niinkuin omasta mielestä.
Meni noin niinkuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vastustanut ja kuka ei.
Muut kuin Persut on vastustaneet. Persujen mielestä Venäjälle ei olisi saanut laittaa pakotteita.
Ei muut puolueet ole yhtään sen puhtaampia. Russan raha on kelvannut kaikille.
Pistähän googleen. Siitä löytyy uutiset ja tilastot kyllä että nimenomaan persujen mielestä olisi pitänyt ajatella vain Suomen omaa taloudellista etua ja myydä senkin edestä kaikkea Venäjälle kun toiset maat lakkasi myymästä. Erottuvat muista puolueista.
Mitens esimerkiksi Nordstream? Vai persutko sitä lobbasikin?
Se oli Lipponen, joka oli siinä vaiheessa jo ulkona politiikasta. Aivan täysin kyseenalainen projekti kyllä, jota itse ihmettelin ääneen jo silloin. Lipponen kuittasi siitä kyllä varmasti hyvät massit. Aivan ostettu jätkä.
Heinäluoma oli yksi kannattajista. Huomattava osa suomalaisista päättäjistä läpi puoluekentän on vielä 2000-luvullakin sotkeutunut Venäjään. Ei persut ole ainoa syyllinen siinä suhteessa.
Venäjän johtajilla ei taaskaan ole mitään tekemistä kansan ja sen hyvin(huonosti)voinnin kanssa. Voi kettu noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän itku pahenee mitä enemmän sodassa asiat menee pieleen. Ilo nähdä Lavrov Puttepossun kanssa hirressä lopuksi
Näyttäisköhän ne livenä, kun luukut lavalla aukeaa :DDD
Maksaisin siitä hyvästä että pääsisin katsomaan kun oikeus tapahtuu!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän itku pahenee mitä enemmän sodassa asiat menee pieleen. Ilo nähdä Lavrov Puttepossun kanssa hirressä lopuksi
Näyttäisköhän ne livenä, kun luukut lavalla aukeaa :DDD
Maksaisin siitä hyvästä että pääsisin katsomaan kun oikeus tapahtuu!!!!!!!!
Minä myös. Varaisin eturivin paikan ja ottaisin iiiison shampanjapullon mukaan. Taustalla soisi tietysti 'Shake baby shake!'.
Lavrov huutaa vähän joka suuntaan.Milloin mikäkin maa on taas tehnyt jotain.
Niin. Ei taida tavallinen ihminen voida asialle mitään, joku muu tekee päätökset? Ei kulje puukauppakaan. Mutta suomalaiset eivät halua sotia maapallolle. Olisi paljon korjattavia asioita noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ollaa vai? Minä en ole vastustanut venäjää ikinä, en myöskään kannata kyseistä maata vaan olen puolueeton. Jos venäjä olisi uhka suomelle niin sitten vastustaisin venäjää.
Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä suomeen joten puolueeton olen.
Uskotko myös keijuihin ja kasvatat takapihalla yksisarvista? Vai omistatko passin puolueettomuuttasi? Lue historiaa ja uutisia enemmän. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on alkanu jo 1939, ehkä pieniä harkitsemattomia suvantovaiheita lukuunottamatta.
Vai olisko sittenkin 1700-luvun alusta? 🤔
https://www.valtakunta.eu/suomi/suursuomi_isokartta.jpg
Tuhat vuotta sitten alkoi ensimmäiset invaasiot. Noin 20 kertaa on ryssänperkeleet torjuttu ja yhä täällä ollaan, vaikka nirhaisivat puolet pois. Pirun Voemoo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ollaa vai? Minä en ole vastustanut venäjää ikinä, en myöskään kannata kyseistä maata vaan olen puolueeton. Jos venäjä olisi uhka suomelle niin sitten vastustaisin venäjää.
Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä suomeen joten puolueeton olen.
Voi kulta pieni: Venäjä ON uhka Suomelle. Siksi liityimme Natoon. Etkö yhtään seuraa uutisia?
Ja eihän niillä ollut ensimmäistäkään syytä hyökätä Ukrainaan. Vaan siellä ovat ja tappavat viattomia ihmisiä kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni neuvottelut ydinaseiden tuomisesta Imatralle ovat jo pitkällä. Tarkoitus olisi, että tarpeen vaatiessa Pietari on tuhkana 5 minuutissa.
Joo, niitä ydinaseita pitäisi nimenomaan tuoda itärajan pintaan. Ja paljon.
Sillä se rzzzä pysyisi varmasti aisoissa kun Pietari ja Moskova olisi ohjuksien muutaman minuutin lentomatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjänmaa on maailman huonoin naapuri.
Kuinka niin on huono naapuri? Miten se venäjä eroaa nyt vaikka ruotsista naapurina?
Ruotsi ei nukyään hyökkää naapurimaihin ja tapa niiden lapsia, naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Lavrov on ymmärtänyt asian aivan oikein, niin me halutaankin.
Säger man inte "kuparinen puhki" på finska då den blinda hönan hittar sitt första korn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on alkanu jo 1939, ehkä pieniä harkitsemattomia suvantovaiheita lukuunottamatta.
Vai olisko sittenkin 1700-luvun alusta? 🤔
Tosiasiassa Ruotsin kunkut hyökkäsivät useammin Venäjälle kuin Venäjä Ruotsiin. Se, että uskotte toisin päin, on vuosikymmenisen disinformaation ansiota tai syytä. Kannattaa selvittää historialliset faktat.
Maailman suurin satusetä Lavrov,Uskomattomia satuja suustaan kuulee.
Valtonen uskaltaa vetää kovaa linjaa vihdoin. Selkeästi hän haluaa profiloitua asiaministeriksi, joka keskittyy työhön eikä pelkää sanoa mitä on mieltä vaikeista asioista. En ole häntä mitenkään ennen seurannut tarkemmin mutta nyt näyttää lupaavalta ministeriltä.
Alkoi varmasti jo 1800-luvulla. Tai itseasiassa paljon ennen sitä.