Lavrov: Suomi on siirtymässä lännen Venäjää vastustavan kampanjan eturiviin
https://yle.fi/a/74-20052015
"Rouva Valtonen ei ole näköjään kokenut diplomaatti ja sanoi suoraan, että pakotteiden tarkoitus on tehdä kipeää tavallisille venäläisille."
Kommentit (51)
24.2.2022 aamulla ymmärsin että esi-isämme olivat oikeassa. Idästä ei tule muuta hyvää kuin auringonnousu.
Tilanne ollut sama noin 1000 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä Lavrovi, ollaan vastustettu Venäjää jo vuodesta 2014.
Ai ollaa vai? Minä en ole vastustanut venäjää ikinä, en myöskään kannata kyseistä maata vaan olen puolueeton. Jos venäjä olisi uhka suomelle niin sitten vastustaisin venäjää.
Venäjällä ei ole mitään syytä hyökätä suomeen joten puolueeton olen.
Voi kulta pieni: Venäjä ON uhka Suomelle. Siksi liityimme Natoon. Etkö yhtään seuraa uutisia?
Ja eihän niillä ollut ensimmäistäkään syytä hyökätä Ukrainaan. Vaan siellä ovat ja tappavat viattomia ihmisiä kaiken aikaa.
Venäjä ei ole uhka suomelle. Ukrainaan heillä oli syy hyökätä ja syy liittyy vuoden 2014 tapahtumiin ukrainassa.
Väitätkö sä oikeasti että venäjä vaan hyökkäsi ukrainaan ilman mitään syytä?
No syyksihän tarjotaan Putinin hulluutta ja halua vallata koko Eurooppa. Kukaan ei suostu myöntämään, että Naton vuosikausien laajenemisella itään voisi olla jotain osuutta Venäjän hyökkäykseen. Minusta se on älyllistä epärehellisyyttä.
jokainen valtio päättää itse,ei jonkun putinin luvalla.
Nato saa laajentua ihan sinne mistä se löytää ehdot täyttäviä ja Venäjän laittomista hyökkäyksistä huolestuneita valtioita. Venäjän suvereenit edut on suojattu ydinaseilla, joten paskaa puhuvat. Ei lännessä haluta palaakaan Venäjän maata, mutta omaakaan ei kyllä anneta pois. Kauppaa voidaan taas käydä kun lakkaatte käyttäytymästä kuin apinat vieraan heimon mailla.
Try kirjoitti:
Nato saa laajentua ihan sinne mistä se löytää ehdot täyttäviä ja Venäjän laittomista hyökkäyksistä huolestuneita valtioita. Venäjän suvereenit edut on suojattu ydinaseilla, joten paskaa puhuvat. Ei lännessä haluta palaakaan Venäjän maata, mutta omaakaan ei kyllä anneta pois. Kauppaa voidaan taas käydä kun lakkaatte käyttäytymästä kuin apinat vieraan heimon mailla.
Pointti ok, mutta älä hauku apinoita.
Pitäisi tuokin paskahousupatu naamansa kiinni ja keskittyisi omiin asioihinsa. vit*u
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan vielä hyvin, kun rattijuoppo ajoi ylitseni autolla.
Olen nyt ollut reilut 3 vuotta tässä nykyisessä sijoituskohteessani kuolemani jälkeen.
Valkoinen aave ja talvisodan ihme.
Venäläiset hyväksyvät sodan. He ovat olleet hiljaa asiasta nyt 1,5 vuotta. He ovat vastuussa tästä järjettömästä sodasta. Tavalliset venäläiset mahdollistavat hallintonsa aloittaman laittoman hyökkäyssodan.
Venäjän on siirtynyt Lännen vastustajien eturiviin.
Lurppaposket taas lärpättivät tuulessa kun lierov posotti valheitaan.