Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko imetysaikana hankkia uudet silmälasit?

Vierailija
26.12.2006 |

alkaa korpeamaan nää kun ovat 10 vuotta vanhat ja en näe näistä enää läpi kun likaantuvat hetkessä ja toinen sanka rikki. vai pitääkö odottaa että imetys loppuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko tämä vaan joku kaupunkilegenda??

ap

Vierailija
2/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot äitiyslomalla vielä voi tehdä loven talouteen ja kannattaa odottaa töihin menoa, muuten ei kai estettä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan ja imetysajan hormonit voivat tosiaan muuttaa näöntarkkuutta, siis kyynelnestettä ja sen määriä ym.

Vierailija
4/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imetys kuulemma niin radikaalisti enää muuta kuin raskaus, mutta eroja voi olla.

Vierailija
5/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen elävä esimerkki.

3 lasta tein pienillä ikäeroilla ja keskimmäisen jälkeen oli näkö niin huono etten voinut ajaa ja hankin ekat lasit.

-1,0 ja -1.25

tuosta nyt aikaa 4v, nuorimman imetys loppui vuosi sitten ja kävin näöntarkastuksessa: molemmissa silmissä -0,5 !

Vierailija
6/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää oikein mennä noin vanhojen lasien kanssa optikolle, mutta vielä enemmän hävettää pitää niitä päässä. Olen vaan siirtänyt ja siirtänyt asiaa eteenpäin, koska en osaa valita itselleni sopivia laseja (siis ulkonäköön sopivia) ja tiedän, että kauhea morkkis iskee heti, kun olen ne maksanut. Mutta pakko on mennä nyt, kun näillä ei enää näekään ja enimmäkseen olen ilman laseja nykyään kotioloissa.

Vierailija
7/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys.

Vierailija
8/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja imetys (=hormonimuutokset) SAATTAVAT vaikuttaa näkemiseen. Lasit voi kyllä uusia, sillä varauksella etteivät välttämättä ole kovin pitkäikäiset. Suurimmalla osalla muutokset " normaaleja" eli eivät kovin suuria. Jos hävettää käyttää nykyisiä, käy ihmeessä uusimassa!

Vierailija
9/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit voi uusia, mutta muutokset tosiaan mahdollisia kuten optikko totesikin. Itse uusin lasini nyt raskaana ollessa. Tuskin radikaalisti näkö pomppaa takaisin synnytyksen myötä.