Lamotrigin/Lamictal kokemuksia?
Mulla todettiin vastikään kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja määrättiin aloitettavaksi Lamotrigin. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä (tai rinnakkaisvalmiste) lääkkeestä? Hyvät kokemukset ja myös tieto mahdollisista haittavaikutuksista kiinnostaa.. Olen todella herkkä lääkkeiden sivuvaikutuksille, ja suorastaan hirvittää uuden aloittaminen.
Kommentit (24)
Lamitrogiini on ollut käytössä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon 15 vuotta ja yksi vähäisistä lääkkeistä mistä ei tulee sivuvaikutuksia.
Erinomainen lääke. Käytössä 400mg/vrk.
Mikäli unohdan tulee paha aivosumua ja huimaus. Onneksi lääkepitoisuus nousee noin tunnissa ja oireet väistyy.
Olen pari kertaa ottanut vahingossa tuplaannokseen. Siitä tulee niin pahat oireet kuten tunne että ei pystyy liikkuu, sydämen
tykytyksiä ja siitä sitten sairaalan keikka.
Nyt on haaste estrogenikorvaushoito., estrogenin on todettu vaikuttavan lamitrogiinin imeytymiseen.
Mutta hyvä lääke on ja kannataa ehdottomasti kokeilla.
Se on oikeasti epilepsialääke, kuten täällä joku jo totesikin.
Kolme vuotta ollut. Toiminut erittäin hyvin. Ei sivuvaikutuksia. Mutta vaihdoin johtotehtävät vähemmän stressaaviin asiantuntijatöihin pahan jakson jälkeen, sain silloin myös tämän lääkkeen.
Tsemppiä.
567
Auttaako kolmoishermokipuum