Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lamotrigin/Lamictal kokemuksia?

Vierailija
26.09.2023 |

Mulla todettiin vastikään kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja määrättiin aloitettavaksi Lamotrigin. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä (tai rinnakkaisvalmiste) lääkkeestä? Hyvät kokemukset ja myös tieto mahdollisista haittavaikutuksista kiinnostaa.. Olen todella herkkä lääkkeiden sivuvaikutuksille, ja suorastaan hirvittää uuden aloittaminen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

567

Auttaako kolmoishermokipuum

Vierailija
22/24 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamitrogiini on ollut käytössä  kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon  15 vuotta ja yksi vähäisistä lääkkeistä mistä ei tulee sivuvaikutuksia. 
Erinomainen lääke. Käytössä 400mg/vrk. 

Mikäli unohdan tulee paha aivosumua ja huimaus. Onneksi lääkepitoisuus nousee noin tunnissa ja oireet väistyy. 

Olen pari kertaa ottanut vahingossa tuplaannokseen. Siitä tulee niin pahat oireet kuten tunne että ei pystyy liikkuu, sydämen

tykytyksiä ja siitä sitten sairaalan keikka. 

Nyt on haaste estrogenikorvaushoito., estrogenin on todettu vaikuttavan lamitrogiinin imeytymiseen. 

Mutta hyvä lääke on ja kannataa ehdottomasti kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti epilepsialääke, kuten täällä joku jo totesikin.

Vierailija
24/24 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollut. Toiminut erittäin hyvin. Ei sivuvaikutuksia. Mutta vaihdoin johtotehtävät vähemmän stressaaviin asiantuntijatöihin pahan jakson jälkeen, sain silloin  myös tämän lääkkeen. 

Tsemppiä.