Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä iskän kanssa miestenpuolelle uimahallissa?
Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä iskän kanssa miestenpuolelle uimahallissa? Itse en ole menossa uimaan, mutta tyttö haluaisi mennä. Saattaa sählätä avaimien kanssa.. =(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
En veisi minkään ikäistä lasta miesten puolelle. Kaikenlaista pedaria nykyään liikkeellä, niin ei voi tietää mitä käy jos lapsi jää hetkeksikään yksin.
En päästäisi kyllä poikiakaan miesten puolelle ennen kuin ovat niin vanhoja, että osaavat puolustaa itseään. Ainakin itse veimme aina naisten puolelle tai siis vaimo vei suunnilleen murrosikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin uimahalleissa ikäraja on 7v, joten juu 6v voi hyvin mennä isänsä kanssa jos se on lapselle ok.
Jos se on lapselle ok? Miksi ei olisi?
En ole tuo jolta kysyit, mutta meillä ainakin alkoi tytöllä juuri tuon ikäisenä vaihe, että oli hyvin tietoinen kropastaan eikä halunnut olla vieraiden edessä alasti. Ainakaan siis miesten. Nyt on 10-vuotias eikä oikein tykkää olla missään uimahalleissa, kylpylöissä yms. suihkutiloissa, vaikka toki ihan naisten puolella käy.
Veikkaisin, että jotkut on tarkempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä. Mä en laittaisi vielä 10-vuotiastakaan yksin, täytyy vaan mennä mukaan ihan itse.
Erityislapsi kyseessä?
Teinipoika, kehitysvammainen, ehkä noin 14, oli äitinsä kanssa naisten puolella.
Satuin huomsamaan miten poika kyllä tarkkaan tiiraili kaikki naiset.
Ihmettelen että.uimahallin kassa oli laskenut naisten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
En veisi minkään ikäistä lasta miesten puolelle. Kaikenlaista pedaria nykyään liikkeellä, niin ei voi tietää mitä käy jos lapsi jää hetkeksikään yksin.
Kunnon miesvihaa taas. Se ilmeisesti on sallitumpaa kuin naisviha. Juuri tänään taas uutisissa, kun nelikymppinen äiti oli vähän kosketellut lapsen kaveria:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34869198-17e1-4910-b958-f4c16f4ad6e7
Kyllä niitä sairaita ihmisiä löytyy sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä. Mä en laittaisi vielä 10-vuotiastakaan yksin, täytyy vaan mennä mukaan ihan itse.
Joillain voi olla ihan syy, ettei voi mennä uimahalliin.
No mulla ei ole. Jos jollain on, sit on. Hän sit varmaan keksii jotain tai sit laittaa sen lapsen selviämään yksin. Mä en, oliko vielä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityislapsi kyseessä?
Itse olet erityislapsi. Eipä tarvitse paljon maailmasta tietää että ei laita 10-vuotiasta yksin uimahalliin. Mini varmasti laittaa, heistä voimme lukea päivittäin lehdistä.
Ihme homma kun joku hoitaa vanhemmuutensa niin heti alkaa naputus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin uimahalleissa ikäraja on 7v, joten juu 6v voi hyvin mennä isänsä kanssa jos se on lapselle ok.
Jos se on lapselle ok? Miksi ei olisi?
En ole tuo jolta kysyit, mutta meillä ainakin alkoi tytöllä juuri tuon ikäisenä vaihe, että oli hyvin tietoinen kropastaan eikä halunnut olla vieraiden edessä alasti. Ainakaan siis miesten. Nyt on 10-vuotias eikä oikein tykkää olla missään uimahalleissa, kylpylöissä yms. suihkutiloissa, vaikka toki ihan naisten puolella käy.
Veikkaisin, että jotkut on tarkempia kuin toiset.
6-vuotiaana tietoinen kropastaan? Just.
Vierailija kirjoitti:
Omat lapset, kun paljon käytiin uimassa osasivat ja halusivat päästä "omalle puolelleen".
Lapsille tulee se luontainen tieto itselleen, pojat ei tahdo alastomien naisten keskelle.
Siis jos yksin naisena olin heidän kanssaan. Sama lastenlasten kanssa.
No niin tulee, mutta ton ikäinen vielä ei ajattele kroppaansa tai sukupuoltaan ongelmana ellei vanhemmat sitä hänen puolestaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityislapsi kyseessä?
Itse olet erityislapsi. Eipä tarvitse paljon maailmasta tietää että ei laita 10-vuotiasta yksin uimahalliin. Mini varmasti laittaa, heistä voimme lukea päivittäin lehdistä.
Pelon istuttaminen lapseen mahdollisimman varhain on tavoite!
Vierailija kirjoitti:
10 v jos tyttö niin naistenpuolelle ja vastaavasti poika miestenpuolelle.
Tottakai voi. Meidän uimahallissa ei ole mitään ikärajaa tälle, mutta itse ollaan toimittu niin, että kouluikäisenä on alkanut mennä itsenäisesti oman sukupuolen puolelle. Saattoi ekalla luokalla vielä pari kertaa käydä ns. väärällä puolella.
Joskus muistan nähneeni jonkun varmaan 8-vuotiaan pojan uimahallissa, jolla oli erektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityislapsi kyseessä?
Pelon istuttaminen lapseen mahdollisimman varhain on tavoite!
No ei kukaan lapselle sano että miksi äiti tai isä lähtee uimahalliin mukaan tai että et sä siellä pärjää. Sitä on katsos vanhemmuus että kun ne lapset on tehnyt, pitää niistä huolta.
Just olin viime viikolla kylpylässä ja siellä oli lapsi (arviolta 9-10-vuotias) itku kurkussa kun kaappinsa ei auennut. Hetken sitä siinä katselin että joskos äitinsä tulee paikalle mutta kun ei, menin auttamaan. Pari viikkoa sitten sisäleikkipuistossa lapsi satutti itsensä eikä vanhempia missään, taas pääsin auttamaan. Aina ei ole kyse edes kiusaamisesta. Ihmiset hylkää lapsensa nykyään oman onnensa nojaan heti kun kävellä osaavat kun ei vaan jaksa itse.
Nyt kun elämme tasa-arvon kulta aikaa niin miksi on erikseen miestenpuolet ja naistenpuolet uimahalleissa? Eikö tasa-arvon vuoksi sukupuolieroista haluta eroon ja sukupuolitetuista asioista pyritä myös eroon?
Vierailija kirjoitti:
Joskus muistan nähneeni jonkun varmaan 8-vuotiaan pojan uimahallissa, jolla oli erektio.
🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 v jos tyttö niin naistenpuolelle ja vastaavasti poika miestenpuolelle.
No daa! Niinhän tossa sanottiin.
Turvallisempaa olisi kun isä menisi tytön kanssa naisten puolelle, ei voi ikinä tietää millaisia hyypiöitä tuolla liikuskelee. Jos joku mulkoilee vihaisesti, niin kerro tunnistautuvasi juridisesti naiseksi, ei pitäisi olla sitten ongelmaa.