Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä iskän kanssa miestenpuolelle uimahallissa?
Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä iskän kanssa miestenpuolelle uimahallissa? Itse en ole menossa uimaan, mutta tyttö haluaisi mennä. Saattaa sählätä avaimien kanssa.. =(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olen minä nähnyt joskus ihan 10-vuotiaitakin miesten puolella. Oli jo kivat pikku tisut <3
Tällaisten munista hirtettävien pedareiden takia ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä nähnyt joskus ihan 10-vuotiaitakin miesten puolella. Oli jo kivat pikku tisut <3
Tällaisten munista hirtettävien pedareiden takia ei.
Meinaatko että pedarit kiinnostuu vain tytöistä?
Meillä 7v saa vielä mennä. Siitä eteenpäin itsenäisesti omalla puolella.
Saa mennä. Mä en laittaisi vielä 10-vuotiastakaan yksin, täytyy vaan mennä mukaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä. Mä en laittaisi vielä 10-vuotiastakaan yksin, täytyy vaan mennä mukaan ihan itse.
Sama
Meidän kaupungin uimahalleissa ikäraja on 7v, joten juu 6v voi hyvin mennä isänsä kanssa jos se on lapselle ok.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin uimahalleissa ikäraja on 7v, joten juu 6v voi hyvin mennä isänsä kanssa jos se on lapselle ok.
Jos se on lapselle ok? Miksi ei olisi?
Meidän kaupungin uimahalleissa naisten puolella on miessiivooja, niin vesittää vähän tämän siveellisyyskulttuurin. Mutta sääntöjen puitteissa 6v voi mennä miesten puolelle, ei se oikeasti ole niin tarkkaa; parempi ettei hukkaa avainta tai unohda peseytyä.
Vierailija kirjoitti:
Joillain voi olla ihan syy, ettei voi mennä uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on lapselle ok? Miksi ei olisi?
Jos lapsi ei jostain syystä halua niin en painostaisi. Oli se lapsen syy siihen mikä vaan.
En veisi minkään ikäistä lasta miesten puolelle. Kaikenlaista pedaria nykyään liikkeellä, niin ei voi tietää mitä käy jos lapsi jää hetkeksikään yksin.
Omat lapset, kun paljon käytiin uimassa osasivat ja halusivat päästä "omalle puolelleen".
Lapsille tulee se luontainen tieto itselleen, pojat ei tahdo alastomien naisten keskelle.
Siis jos yksin naisena olin heidän kanssaan. Sama lastenlasten kanssa.
ei