Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuisin kaverin lapsineen kylään mutta mitä jos ei sovikaan ja tarjoaa että pelkkä lapsi tulisi, miten kehtaan kieltäytyä?

Vierailija
26.12.2006 |

Lapsessa ei ole mitään vikaa, mielellään otan joskus meille itsekseen mutta mielummin menisin tällä kertaa asioille kuin katsoisin toisen lasta. Kehtaanko kiletäytyä jos tarjoaa pelkkää lasta kun olen kuitenkin itse kutsunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä kutsuu kylään niin lähettää lapsen hoitoon. ;-))

Kutsuin häntä joskus mökille viikonlopuksi, mutta lähetti vain lapsen. Kun oli tapahtunut muutaman kerran en enää kutsunut.

Vierailija
2/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi mukava, jos he molemmat tulisivat, ja jos kaverille ei käy, niin sitten ehdottaa, että joku toinen kerta sitten.

En kyllä tunne onneksi ketään, joka laittaisi vain lapsensa kyläilyksi naamioituna toiselle hoitoon...

Vierailija
4/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista ja minusta on hauskaa kun meillä on vipinää, muitakin kuin vain omia lapsia.

Toki aikuisiakin on ihan kiva nähdä, mutta eniten pidän kyllä lapsivieraista.

Vierailija
5/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meille voi kyllä tuoda pelkät lapset kyläilemään (=hoitoon). Pidän lapsista ja minusta on hauskaa kun meillä on vipinää, muitakin kuin vain omia lapsia.

Kyllä meilläkin oli minun lapsena ollessani minun kavereita kylässä ihan ilman vanhempiaan monesti ja äitini sanoi, että on hänellekin mukavampaa, kun minä ja sisko ei vinguta hänen helmoissaan, kun ei ole mitään tekemistä eikä ketään kaveria. Mutta jos aikuinen itse pyytää jotain kaveriaan kylään ja saakin vain hoitolapsen... Minusta se on aika eri asia tuoda lapsi hoitoon kuin kyläillä. Kuvittelepa puhelinkeskustelu:

AP: No minä tässä hei. Tulisitteko Lapsen kanssa kylään meille?

KAVERI: En mä ehdi, mutta Lapsi voisi tulla, niin mä pääsen itse kampaajalle siksi aikaa.

Ihan eri asia olisi kuin jos kaveri soittaisi ja kysyisi, että voiko ap ottaa Lapsen hoitoon hetkeksi, että hän pääsisi kampaajalle tms.

t. 5

Vierailija
6/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä meilläkin oli minun lapsena ollessani minun kavereita kylässä ihan ilman vanhempiaan monesti ja äitini sanoi, että on hänellekin mukavampaa, kun minä ja sisko ei vinguta hänen helmoissaan, kun ei ole mitään tekemistä eikä ketään kaveria. t. 5

Tarkennan tähän vielä, että tämä oli ala-asteaikaan, että ei tarvinneet mitään varsinaista hoitoa ne kaverit vaan osattiin leikkiä ihan keskenämme. Ei puhettakaan, että joskus alle kouluikäisenä joku lapsi olisi tullut ilman vanhempaansa.

Vierailija
7/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pidän lapsista ja minusta on hauskaa kun meillä on vipinää, muitakin kuin vain omia lapsia.

Toki aikuisiakin on ihan kiva nähdä, mutta eniten pidän kyllä lapsivieraista.

Vierailija
8/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihassa nähdessämme alkaa puhumaan kuinka poikansa haluaisi tulla taas meille kylään.

Sanon että kyllä se joku päivä sopii.

Siihen naapuri sitten kysyy että:" onko meillä huomenna jotain?" ja vastaan että: ei kai...

Naapuri sitten ilmoittaa että:" selvä, **** tulee sitten huomenna viidestä yhdeksään kun heillä on menoa"

Kyllä minustakin olisi reilua että kysyisi sitten suoraan hoitoa. Varsinkin kun olen pph ja viimeinen lapsi lähtee viideltä.

Näin työpäivälle tulee pituutta noin 14,5 tuntia.

Vierailija
9/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kummallinen olisi koko kuvio mielestäni.

Vierailija
10/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että haluaisit aikuisseuraa (ap).

Olisi niin kiva, jos asioista puhuttaisiin suoraan, eikö niin? Eihän kenenkään tarvitse ruveta lapsenhoitajaksi vasten tahtoaan?

Minulla ei ole tällaisia ongelmia, koska olen suorapuheinen. Välillä tulee joku lapsi meille leikkimään itsekseen lasteni seuraksi, mutta siitä on nimenomaan silloin sovittu: olen PYYTÄNYT lasta meille. Tai sitten lapseni on pyytänyt ja minulta on kysytty sopiiko. Jos sopii, tervetuloa, mutta aina ei sovi ja silloin sanotaan: " Joku toinen kerta sitten" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän