Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Marrasten -05 vuoden viimeinen viikko**

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] en olekaan jaksanut/kerennyt käydä vähään aikaan.

Tosiaankin joulu oli ja meni. Poju sai lahjaksi vaatteita, kaksi sylofonia (miten kirjoitetaankaan) legoja ison laatikollisen, Joulupukki ja noitarumpu-paketin (dvd+kirja), kylpyvaahtoa, Brion puujunan. Ja äiti osti " pojalle" uudet vaunut. Emmaljungan City Cerox 360, Melon green

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=FI&country= (tuolta voi käydä katsomassa)

Itelle pukki toi (tässä muutamia juttuja) kolme mariskoolia (onneksi kaikki erivärisiä) viisi Kivi-tuikkua ja Aino Aallon pieniä laseja ja marmorikynttilöitä, eli kaikkea tuli mitä toivoinkin.

Alennusmyynneissä käytiin Sellossa ja ensi talveksi löytyi haalari kokoa 92 ja hintaa vain 17 (59e) ja hanskoja kahet parit 2e/kpl. Pitäis varmaan käydä noita hanskoja lisää ostamassa, mummolaan ja varalle tuleviin vuosiin.

Voi Kitty, ei kuulosta ollenkaan kivalta teidän epäilyt!

Toivotaan parasta..

Mutta nyt syömään hernerokkaa :)

Vierailija
22/27 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys vaan taas täältäkin!

Meillä on ollut oikein puuhakas päivä. Aamulla olimme talopakettikaupoilla pari tuntia, huh huijaa, nyt se on sitten tehty ja säävarauksella sovittu paketin pystytyspäiväkin heti kesäkuun alkuun. Myyjä kehui, että talostamme tulee erittäin hyvän näköinen tekemiemme suunnitelmien pohjalta. Se oli mukava kuulla=)

Iltapäivä menikin sitten kaupoilla. Pojalle ostin villahaalarin ja Lassien hanskat. Noita hanskoja on kaupoissa aivan loputtomat määrät, jospa nuo nyt olisivat hyvät. Itseä piti hemmotella 6:lla Essence-viinilasilla ja ihanilla valkoisilla tulppaaneilla=) Kelpaa nyt suunnitella huomista juhlakattausta (olen ihan intona tällaisesta puuhasta), kun ystäväperhe tulee syömään.

Astia-friikkinä ihastelenkin täällä 10kaks:n ihania joululahjoja!

Viime päivinä on tapahtunut niin paljon kaikkea; mies sai yllättäen ylennyksen, teimme talokaupat yms ihanaa. Tällä viikolla saimme kuitenkin myös surullisia uutisia; erään perheen pienen lapsen äkillinen kuolema on vetänyt mielen maahan ja saanut taas tajuamaan, kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni. Miten äkkiä pieni ihminen voikaan olla lopullisesti poissa. Mitä jos se olikin ollut meidän poikanen?

Tässä heitänkin nyt uuden vuoden haasten kaikille marrasmammoille (ja iseille myös); opetelkaa ja kertailkaa elvytysasioita! Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja silloin ei ole aikaa etsiä ensiapukirjaa.

Hauskaa illan jatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yrittää nukuttaa poikaa.. meillä ollaan niin äidin poikaa, että taas kuukauteen ei ole kelvannut kuin minä.. kokeillaan taas. Lupasin mennä jos kova huuto alkaa.

10kaks, bongasin sut myös tuolta tarvike puolelta.. ratasgallupista, heh löytyihän täältäkin yksi friikki :) mä ostin pojalle joululahjaksi brion racet! Hyvät on ollut.

Nautiskelen tässä rankalaista patonkia ja jaffaa.. niin epäterveellisesti tullu syötyä pari viikkoa.

Niin, jouduin sitte ite menee tänään päivystykseen kun alkoi aivan sairas korvasärky yöllä, minullakin on sekä korva- että silmätulehdus. Voi näitä pikkuisia jos niiden korvat on niin kipeät kun mulla oli! Ajattelin yöllä, että synnytyskin oli kivuttomampi kuin se särky, heh, taitaa olla muisti mennyt!

Kaipa se on tuonne makkarin puolelle taas lähdettävä.. Oikein mukavaa Uutta Vuotta kaikille, pariin päivään ei taida taas ehtiä tänne..

Vierailija
24/27 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva lukea niin monien kuulumisia :)

Paljon oli porukalle tapahtunut.

Manna:Aivan totta puhut, kuinka pienestä kaikki kiinni on. Todella hirveä juttu tuttava perheen lapsi :(

Onnea tulevasta talosta :) ja miehen ylennys juttu hieno!

tintta-liisa:ymmärrän kyllä pahan mielesi, toivottavasti ensi joulusta tulee parempi.

kitty:tosi kurja home! Toivottavasti ei kovin pahaksi vielä ole mennyt.

ollinäiti:olipas outoa ettei päivystykseen päässyt. Hyvä kuitenkin, että syy löytyi. Ihan ihmeissäni olin tuosta ei silmätippoja alle 1-vee.

Perttu oli 5vko, kun ekat tipat on sai. Oikeen kun alan miettiin, niin pari kertaa on yhtäaikaa ollu silmä-ja korvatulehdus.

noema:Mukavaa, kun olet taas remmissä mukana :)

Onnille paranemisia! Sairastelu on kyllä kurjaa. :(

Onneksi pahoinvointi jo hellittänyt. On teillä ihanaa jännää, sydänääniä, ultraa, liikkeitä :)))

gerda:huippu ihana lahja :)

Toivon sydämestäni perheellesi oikein hyvää uutta vuotta! Liian paljon ikäviä asioita teillä tapahtunut tänä vuonna.

puhihaa:Toivottavasti saatte puhuttua asiasta. Vaikea on kyllä neuvoja antaa.

manna:Kyllä kuvaajat on taitavia hommassaasn ja eiköhän teidänkin pojasta onnistuneitakin otoksia saatu. Perttu karkas koko ajan toimiston puolelle, mutta ihania kuvia saatiin.

Mukavaa yhdessä oloa ystävä perheen kanssa :) sinun kattauksesi ja ruuat kuulostaa kyllä ihanilta. :)

10kaks:ihania lahjoja olet saanut :)

Ja edullisia vaatteita olet löytänyt alesta, jospa itsekin pääsen ensi viikolla.

Minun siskon poika 6-vee tykkää Pertusta tosi paljon. Aian leikkii ja toihaa sen kanssa meillä ollessa ja haluaa syöttää ym. Ja haluis viedä mukanaan. Eilen oli keksinyt loistavan ratkaisun kuinka Pertun saisi, antaa kaikki rahat pankistaan minulle, mitä on ainakin tuhat euroa (todellisuudessa korkeintaan 20¿) ja hän saa Pertun.

Ja eskarin ajaksi aiko tuoda Pertun minulle hoitoon.

Taidanpa kyllä pitää pojan itse, vaikka pukiessa vieläkin rimpuilee ihan mahdottomana :)

Me ollaan vielä anoppilassa, aika valmis oisin kyllä kotiin lähteen, mutta ekaan päivään ollaan täällä.

gerda, mua kyllä huvitti " ihana anoppi" :) just nyy ei tunnu niiin ihanalta, alkaa olla mitta jo täysi, vaikka ihan jees anoppi onkin. Liika on liikaa.

Muutaman raketin oli appiukko ostanut, itse en niistä oikeen välitä.

Varmaankin tiedossa hyvää ruokaa.

On kyllä ihana päästä pian omaan kotiin järkkään uusia juttuja :)

Fannykin jo laskee kotiin lähtöön öitä. Vaikka mukava on ollut olla, ei sillä.

Taidan kirjuutella vasta kotoa seuraavan kerran.

Onnellista uutta vuotta meidän parhaalle marrasporukalle!!!! :)

Hilda

Vierailija
25/27 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] ollin_äiti: juu, ratasfriikki olen.. Seuraava haave ois Quinnyn Zappit. Niitä tosin näkyi ainakin Sellossa jo aika paljon. Mies ei ymmärrä ollenkaan tätä mun touhua :D Pitäis noi Jovit ja Emmat kyllä laittaa myyntiin.

Niin se vain on kohta tämäkin vuosi ohi. Ensi vuonna (ja ihan oikeasti ensi vuonna) alkaa laihari. Ruokavalio on ensimmäinen mitä tulee muuttaa ja heti perään liikunta.

Räiskyviä ja paukkuvia vuoden vaihteita kaikille!

10kaks

Vierailija
26/27 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eilen pitkän viestin, jossa kommentoin kaikille ja se hävisi bittiavaruuteen! Hittolainen soikoon. Mannalle kommentoin nyt kuitenkin vielä, että kamala tuo teidän norovirus säätö. Ihan hirveältä kuulosti! Onneksi virus on nyt taltutettu.

Meille on pian tulossa vieraita, pari tuttavapariskuntaa tulee uuden vuoden viettoon. Tehdään paellaa ja tapaksia, sangria on jo jääkaapissa maustumassa, vaikka tosin minultahan se jää juomatta tänä uutena vuotena :)

Meidänkin pitäisi ratasasiaa alkaa taas pohtimaan, tuplarattaat pitäisi kaiketi hankkia. Ensin mietin, että ei tarvita, mutta kyllä taitaakin tulla tarpeeseen.

Ultrassa oli kaikki kunnossa! Ihana kokemus! Tuntuu mielettömän etuoikeutetulta, että saa toisenkin lapsen ja että kaikki näytti pienellä olevan enemmän kuin hyvin :)

Mutta nyt hommiin!

Ihanat uudet vuodet kaikille!

Noema

Vierailija
27/27 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taaskaan ehdi enempiä juttuja kirjottamaan ja jatksosa vielä harvemmin ehdin kuulumisia lukemaan(alotan työt huomenna) mutta oeltte mammat ja murut mielessä joka päivä ja käyn kyllä välillä teidän kuulumisia lukemassa. teemu on kehittynyt hienosti,oppii kokoaika uutta ja mikä parasta meillä nukutaan nykysin yöt hienosti...palaan asiaan paremmalla ajalla*halit*