Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tiinaa ei etsitä samalla tavalla kuin Atsoa?

Vierailija
18.12.2006 |

Alaikäinen lapsi kadoksissa, ei mitään yhteyttä sukulaisiin puoleen vuoteen. Tyttö on luultavasti vaarallisen ampuma-aserikoksesta tuomitun nuorista tytöistä kiinnostuneen 30-vuotiaan miehen seurassa!

Eikö Tiina ole yhtä tärkeä kuin Atso?

www. iltalehti. fi/uutiset/200611215390215_uu. shtml

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan vanhemmilla ei liene yhtä paljon rahaa kuin Atson vanhemmilla. Surullista.

Vierailija
2/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että vaikkei ole aikuinen, niin kyllä 15-vuotias halutessaan voi pysytellä vanhempiensa ulottumattomissa. Tekee tapauksesta varmasti vaikeamman.

Sääliksi käy kyllä vanhempia, hätä on varmasti kova :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä Tiinan vanhemmat ei välitä sen vertaa, ettei ilmaiset ilmoitukset kiinnosta?

Vierailija
4/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoi joku MTV 3:n puolesta jossain lähtihaastattelussa. Hinta liikkunee kymmenien tuhansien eurojen luokassa, ei sellaiseen ole kaikilla varaa.

Vierailija
5/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atson uskon hukkuneen ja näin kuolleen, mutta tuosta Tiinasta ei tiedä yhtään kun tuollaisen hullun kanssa liikkuu. Onko hengissä vai ei. Onko mies tai joku muu miehen tuttavapiiristä tehnyt hänelle jotain?

Vierailija
6/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä EI laittaisi maksullista ilmoitusta jos lapsi katoaisi? Ei mullakaan " olisi varaa" eli ei makaa tileillä ylimääräistä rahaa, mutta möisin vaikka talon tai auton rahoittaakseni lapseni etsintöjä, jos nyt en lisälainaa saisi.

Tekö ette? Sanoisitte vaan ettei ole varaa?

Vierailija
7/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä tyhjän kanssa.

Kenenkään etsintöjä ei myöskään jatketa puolta vuotta kovin aktiivisesesti. Se on tietysti kaipaavien ja pelkäävien läheisten kannalta kamalaa, mutta jos ihminen ei löydy muutamassa viikossa, hän ei vain löydy (paitsi vahigossa), eikä poliisi enää uhraa siihen resursseja, joilla muualla vielä voitaisiin saada jotain aikaan.

Vierailija
8/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vain oikaista sen väärinkäsityksen, että TV julkaisisi katoamisilmoitukset ilmaiseksi.

Itselläni olisi varaa siihen, ja varmasti tekisin kaikkeni lapseni löytämiseksi jos sellainen tilanne tulisi.

10

Vierailija
9/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moniko teistä EI laittaisi maksullista ilmoitusta jos lapsi katoaisi? Ei mullakaan " olisi varaa" eli ei makaa tileillä ylimääräistä rahaa, mutta möisin vaikka talon tai auton rahoittaakseni lapseni etsintöjä, jos nyt en lisälainaa saisi.

Tekö ette? Sanoisitte vaan ettei ole varaa?

Vaikka maksaisit miljoonan ja mainos pyörisi telkkarissa 24/7 niin se ei löytymistä takaa.

Järki päässä kuitenkin. Jos parikymppinen lapsi katoaa niin en viikon jälkeen taloa myisi jonkun mainoksen takia jos sitä kysyt...

Vierailija
10/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan äiti oli puhunut tyttärensä kanssa puhelimessa vähän aikaa sitten. Tiinan ei uskota olevan hengenvaarassa, vaikka kriminaalin kanssa liikkuukin. Tiina ei varsinaisesti ole KADONNUT, hän on vain häippässyt ja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä ihan kunnossa. Ja on aikaisemminkin karannut kotoaan.

Eli ihan erilainen juttu kuin Atson kohdalla.

Vierailija
11/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten te siis jättäisitte ne tekemättä jos kyseessä olisi teidän lapsi? Niinkö?

Kyllä on kyynisiä ihmisiä, en voi muuta sanoa.

Vierailija
12/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vaikka maksaisit miljoonan ja mainos pyörisi telkkarissa 24/7 niin se ei löytymistä takaa. "

Ei niin, joten mitä suotta edes yrittämään?

" Jos parikymppinen lapsi katoaa niin en viikon jälkeen taloa myisi jonkun mainoksen takia jos sitä kysyt... "

Ajatella, jotkut lakkaa välittämästä lapsestaan kun nämä aikuistuvat. Mä vaikka myisin taloni, kyllä, jos uskoisin siitä olevan apua lapseni löytymisessä.

Harmi ettei sinusta ole kukaan välittänyt niin paljoa, että olisit oppinut omistasikin välittämään.

Vierailija
13/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten te siis jättäisitte ne tekemättä jos kyseessä olisi teidän lapsi? Niinkö?

Kyllä on kyynisiä ihmisiä, en voi muuta sanoa.

Kyllä, jättäisin maksamatta jos ei olisi rahaa ja jos sen takia talo pitäisi myydä. Sekö sun mielestä on siinä tilanteessa oikea ratkaisu? Pistää koko elämä ihan sekaisin tuolla tavalla. Oma ja lasten.

Vierailija
14/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Vaikka maksaisit miljoonan ja mainos pyörisi telkkarissa 24/7 niin se ei löytymistä takaa. "

Ei niin, joten mitä suotta edes yrittämään?

" Jos parikymppinen lapsi katoaa niin en viikon jälkeen taloa myisi jonkun mainoksen takia jos sitä kysyt... "

Ajatella, jotkut lakkaa välittämästä lapsestaan kun nämä aikuistuvat. Mä vaikka myisin taloni, kyllä, jos uskoisin siitä olevan apua lapseni löytymisessä.

Harmi ettei sinusta ole kukaan välittänyt niin paljoa, että olisit oppinut omistasikin välittämään.

Mietis nyt. VIIKON katoamisen jälkeen laitat talon myyntiin. Siihen se aika sitten meneekin... Tosi järkevää. Hyvä, olet vähän parempi vanhempi.

Vierailija
15/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atso katosi kuitenkin Turussa ja nopeasti oli siellä kaveriporukassa tieto katoamisesta ja tieto levisi samaten nopeasti koko Turkuun ja muualle Suomeen. Oli lehdissä jne. En laittaisi omaisuuttani johonkin TV-mainokseen, Atson vanhemmat ovat ilmeisesti rikkaita, joten ymmärrettävää, että noissa rahoissa tekee kaikkensa lapsensa löytymiseksi. Mutta minä köyhempänä en esim. myisi taloani tuon takia, koska uskon, että jos lapsi olisi löytyäkseen niin hän löytyisi etsijöiden, lehti-ilmoitusten ym. avulla myös.

Vierailija
16/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoaminen"

Vierailija
17/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän ei ole kadonnut maastoon vaan majailee ihqun poikaystävänsä luona jossain, ja vähäx elämä on siistii ku ei tarvi mennä skoleen ja saa vaan löhöö sohval Maken kans ja juoda bissee ja sextailla. Mutsi on siis niiku ihan pimee ku se ei tajuu et mä en oo mikää pentu enää ja mä teen just niinku mä haluun ja oon tosiaanki jo tarpeex vanha asumaa Maken kaa. Pian me mennää kihloihinki ja saadaan oma ihqu beibi.

Vierailija
18/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vähäx elämä on siistii ku ei tarvi mennä skoleen ja saa vaan löhöö sohval Maken kans ja juoda bissee ja sextailla. Mutsi on siis niiku ihan pimee ku se ei tajuu et mä en oo mikää pentu enää ja mä teen just niinku mä haluun ja oon tosiaanki jo tarpeex vanha asumaa Maken kaa. Pian me mennää kihloihinki ja saadaan oma ihqu beibi.

Vierailija
19/19 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska hän ei ole kadonnut maastoon vaan majailee ihqun poikaystävänsä luona jossain, ja vähäx elämä on siistii ku ei tarvi mennä skoleen ja saa vaan löhöö sohval Maken kans ja juoda bissee ja sextailla. Mutsi on siis niiku ihan pimee ku se ei tajuu et mä en oo mikää pentu enää ja mä teen just niinku mä haluun ja oon tosiaanki jo tarpeex vanha asumaa Maken kaa. Pian me mennää kihloihinki ja saadaan oma ihqu beibi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan