En osaa flirttailla
En osaa flirttailla, enkä ymmärrä flirttailua. Nyt minua on alkanut epäilyttää, että eräs henkilö saattaa yrittää flirttailla minulle. En ole hänestä kiinnostunut, mutta työn puolesta joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä.
Minä siis en ole varma, yrittääkö hän flirttailla vai ei, ja se häiritsee minua.
Kannattaako minun ottaa asia hänen kanssaan puheeksi, vai olla niin kuin en huomaisikaan?
Edellisen kerran, kun olin vastaavassa tilanteessa, en tajunnut koko juttua ennen kuin koko työyhteisö luuli, että minulla ja flirttailijalla on suhde. Irtisanouduin siitä työpaikasta, mutta trauma siitä jäi.
t. aikuinen autisti
Kommentit (17)
Asuttuani Lontoossa ja katseltuani italialaisten kurssikavereideni flirttailua, olen tullut johtopäätökseen, että suomalaiset ymmärtävät flirttailusta saman verran kuin sika sinfoniasta.
Suomalaiset tunnetusti ovat loistavia flirttailijoita.
Ilmeisesti olet sitten sivustaseuraajien mielestä flirttaillut hänelle takaisinkin, kun kerran ovat ajatelleet sutinaa olevan?
Vierailija kirjoitti:
Asuttuani Lontoossa ja katseltuani italialaisten kurssikavereideni flirttailua, olen tullut johtopäätökseen, että suomalaiset ymmärtävät flirttailusta saman verran kuin sika sinfoniasta.
😂
Vierailija kirjoitti:
yäk. Joku hiestä nahkea luigi yrittää päivittäin pesälle. Menis fiilikset lopullisesti.
koston miekka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yäk. Joku hiestä nahkea luigi yrittää päivittäin pesälle. Menis fiilikset lopullisesti.
Flirttailu on heille kevyttä ja viatonta piristystä päivään ilman taka-ajatuksia. Sinä tyypillisenä suomalaisena luulet sen tarkoituksena olevan päästä sänkyyn. Vahvistit siis väitteeni.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet sitten sivustaseuraajien mielestä flirttaillut hänelle takaisinkin, kun kerran ovat ajatelleet sutinaa olevan?
Sain sellaisen käsityksen työkavereideni puheista, että se "flirttailija" olisi työpaikan pikkujouluissa yms. puhunut minusta kuin meillä olisi suhde. Itse en ollut paikalla niissä illanvietoissa.
En tiedä, olenko käyttäytynyt tässä uudessa(kin) tilanteessa niin, että siitä voisi päätellä, että olisin kiinnostunut siitä ihmisestä, jonka epäilen flirttailevan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ookkonääpöljä?
Kyllä, syntymäpöliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sellaisen käsityksen työkavereideni puheista, että se "flirttailija" olisi työpaikan pikkujouluissa yms. puhunut minusta kuin meillä olisi suhde. Itse en ollut paikalla niissä illanvietoissa.
En tiedä, olenko käyttäytynyt tässä uudessa(kin) tilanteessa niin, että siitä voisi päätellä, että olisin kiinnostunut siitä ihmisestä, jonka epäilen flirttailevan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ookkonääpöljä?
Kyllä, syntymäpöliä.
Älä välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettet edes yritä mitään.
En yritäkään. Olen uudessa työpaikassa, ja tarvitsen ajoittain neuvoja tehtävissäni. Tämä yksi saattaa tulla neuvomaan, vaikka siinä olisi jo joku muu vanha työntekijä minua neuvomassa.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta tää oli hauska 🤣🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuinka paljon siat ymmärtävät sinfoniasta?
Minä olen elämäni aikana tuntenut yhden sian (siis ihan oikean sika-eläimen), ja en olisi yhtään yllättynyt, vaikka se olisi ymmärtänyt sinfoniasta enemmän kuin keskiverto ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tasaisin väliajoin paritetaan jollekin selvästi minusta kiinnostuneelle sen jälkeenkin kun sanon suoraan ettei kiinnosta.
Ainoa keino siis vaihtaa ympyröitä silloin kun ei puhe tehoa.
Minä osaan flirttailla mutta arvaas onko sillä mitään väliä tässä maassa :DDDD
En nyt löytänyt sitä linkkiä (is?), missä lehmät tuli kuuntelemaan musiikkia! :)
Totta toinen puoli, setävainaa otti radion mukaan, polttopuusavottaa - lampaat tuli höristelemään, et mitäs nyt? :)))
(ihan muuten sama, - vähän aikaa kuuntelivat ja sit läksivät pois)
Ookkonääpöljä?