Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaljut miehet olette menestyneet Tinderissä tai muissa vastaavissa deittipalveluissa?

Vierailija
24.09.2023 |

No siinäpä se kysymys tulikin. Miten hyvin kaljulle miehelle löytyy Tinderistä seuraa? Ja jos seuraa tulee paljon, niin onko sinulla jotain muita naisia kiinnostavia ominaisuuksia, kuten alhainen rasvaprosentti ja erittäin tyylikkäät vaatteet tms?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Ei ole mitään yhtä makua siitä, kuka on viehättävä!

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Ei ole. Naisilla on ihan yksilöllinen miesmaku. En ikinä huolisi kavereitteni kumppaneita. 

Ei ole. Silloin minä ja miesmalli olisimme samalla viivalla. No emme ole.

Vierailija
22/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kuuma jos muuten hoikka/normaalipainonen mies. Itsevarmuus kruunaa tän kaiken ja jos on vielä oikeasti hyvä luonne nii avot.

N

Miten tämä itsevarmuus näkyy sinulle valokuvissa, kun mätsäät kaljun kanssa?

Hymyilee, kuvat otettu jotain aktiviteettia tehdessä ehkä. Huonoitsetuntoinen jurottaa maaninen ilma naamallaan vessan kaakelit taustalla, LEEEFTT!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Valtaosa miehistä

-ei edusta tätä fantasiamiestyyppiäsi

- pariutuu.

Miksi kaikkien pitäisi saada *eniten* seuraa? Miksi ihan vaan seuraa ei riitä?

Vierailija
24/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komeat kasvot, kokonaan kalju on erittäin kuuma. Ja vaikka olisi lyhyt, niin jos on leveät hartiat ja muutenkin lihaksikas niin todellakin toimii.

Vierailija
25/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla listaa tämän miestyypin ominaisuuksista? 😇

Vierailija
26/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on herunut. Nytkin hoitelen tippuria. BMI yli 30. Muna alle 20.

Vierailija
27/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan vastailette niin kuin normaalille miehelle. Hukkaan menee vaivaannäkö.

Vierailija
28/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuuden myös huomaa jos joka kuvassa on pipo/lätsä

Kuvat ovat sumeita/pimeässä otettuja

Ei ollenkaan selvää kuvaa

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Ja sitten jos biossa keskittyy negatiiviseen niin seki antaa epävarman kuvan.

Itsevarmuus on seksikästä mutta liikaa on aina liikaa.

Esim biossa lausett en oo komein mut oon hyvä kokkaa

Sama N

Tarkoitatko, että bioon kannattaa laittaa: "kaljuna en ole ehkä kaikkein komein, mutta olen hyvä kokkaamaan"?

Ei, jos satutkin olemaan kaikkein komein, tai jos et osaakaan kokata :)

Mikä siinä on, ettei voi kuvailla OMAA ITSEÄ siinä biossa?

Eri

Vierailija
29/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän logiikan mun kaljun miehen vastakohta lienee kalju nainen.

Vierailija
30/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Sama N

Tarkoitatko, että bioon kannattaa laittaa: "kaljuna en ole ehkä kaikkein komein, mutta olen hyvä kokkaamaan"?

Eri

Niin kuin että en käy töissä ja kirjoittelen koko päivän vauva foorumille hiusrajasta?

Vierailija
31/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan vastailette niin kuin normaalille miehelle. Hukkaan menee vaivaannäkö.

Jos joku muu normaali mies näitä vaikka lukee. Minullakin on kalju, itseäni sentin pari lyhyempi mies. En vaihtaisi keneenkään

Vierailija
32/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai minä nyt omalla kuvallani ole tinderissä. Treffeillä aina pipo päässä .

Minä läksin koko tinderistä pois kun tuli rintasyöpä ja hiukset lähti. En ole mennyt takaisin vaikka tukka on kasvanut takaisin, liian pinnallista.

Vierailija
33/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupee. Naiset ei erota, että ei ole omat hiukset.

Vierailija
34/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku muu normaali mies näitä vaikka lukee. Minullakin on kalju, itseäni sentin pari lyhyempi mies. En vaihtaisi keneenkään <3

No tämä on ihan hyvä syy.

Vierailija
35/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Sama N

Eri

Niin kuin että en käy töissä ja kirjoittelen koko päivän vauva foorumille hiusrajasta?

😂😂😂

Jos keskittyisi positiiviseen: minulla on paljon vapaa-aikaa ja tunnen monia pitkiä sanoja kuten kaukasidinen etnisyydestä puhuttaessa :P

Vierailija
36/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla listaa tämän miestyypin ominaisuuksista? 😇

Kyllähän tuo löytyy, tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Nämä ominaisuudet on siis oltava kaikki kohdallaan. Yksikin eri tavalla, ja mies putoaa Tinderissä tavallisten kuolevaisten joukkoon. Esimerkkejä yllämainitusta miestyypistä voisivat olla esimerkiksi nämä miehet:

http://i.pinimg.com/736x/d0/75/ed/d075ede4ff8bd270ea7544d965355e9f.jpg

http://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5d2346cbe7875300014eeb79/1…

http://www.ciaomodels.com/wp-content/uploads/2020/01/2-david-bo-main-bo…

Ja nämä ovat siis esimerkkejä. Ihannemiehen ei tarvitse näyttää juuri tältä, vaan ihannemiehellä täytyy olla nuo samat ominaisuudet, mitkä jokaisella näistä miehistä on.

Ihanaa, kiitos!

Vierailija
37/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Sama N

Eri

Millainen mies sinusta on se kaikkein komein, joka voisi kirjoittaa tuon profiiliinsa? Miten minä voin tietää, olenko kaikkein komein? Mitä ominaisuuksia tästä yleisesti komeasta miehestä sinun listauksessa löytyy?

Vierailija
38/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tätä nyt on in action kun puhutaan että autisti jauhaa loputtomiin kapeasta kiinnostuksen kohteestaan vaikka kukaan ei enää haluaisi kuulla.

Vierailija
39/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti civicci kirjoitti:

Hyvin on herunut. Nytkin hoitelen tippuria. BMI yli 30. Muna alle 20.

Opettele vielä laittamaan se pipo sinne pikkukaverin päälle, niin ei tarvitse kylvää kuppaa ja tippuria :)

Vierailija
40/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Nyt ei ole enää tinderille käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä