Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaljut miehet olette menestyneet Tinderissä tai muissa vastaavissa deittipalveluissa?

Vierailija
24.09.2023 |

No siinäpä se kysymys tulikin. Miten hyvin kaljulle miehelle löytyy Tinderistä seuraa? Ja jos seuraa tulee paljon, niin onko sinulla jotain muita naisia kiinnostavia ominaisuuksia, kuten alhainen rasvaprosentti ja erittäin tyylikkäät vaatteet tms?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kalju virallisesti ole mut pidän sitä lookia ajamalla hiukset monesti viikkoon pois. Kyllä kelpaa naisille, varsinkin kun parta löytyy enkä ole läski.

Ilmeisesti siis aika paljon pokailet, eli onko vaikuttanut menestymiseen esim. Tinderissä, että olet kalju? Vai teetkö lähestymisiä livenä?

Tinder ja facebook dating lähinnä.. Molemmista löytyi seuraa. Nykyään olen jo suhteessa. Sen suhteen naiset oli tarkkoja että pitäisi olla jompikumpi, hiukset tai parta. Tämä tuli usein esille kun mieltymyksistä tuli juteltua. En kuitenkaan usko että mitään menestystä tällä sai sen kummemmin. Jutut ne tärkeimmät on.

Vierailija
62/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tyylistä. Itse etsisin sinkkuna raskaampaa musiikkia kuuntelevaa miestä, koska tykkään käydä paljon keikoilla ja musiikki on iso osa elämää. Heviporukoissa on aika paljon kaljujakin, tosin pitkät hiukset vie kyllä voiton kaljusta ja nykyinenkin mieheni on pitkähiuksinen. Lyhyet hiukset ei sytytä juuri ollenkaan. Ulkonäkö ei toki ole ainoa asia mikä ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon tyylistä. Itse etsisin sinkkuna raskaampaa musiikkia kuuntelevaa miestä, koska tykkään käydä paljon keikoilla ja musiikki on iso osa elämää. Heviporukoissa on aika paljon kaljujakin, tosin pitkät hiukset vie kyllä voiton kaljusta ja nykyinenkin mieheni on pitkähiuksinen. Lyhyet hiukset ei sytytä juuri ollenkaan. Ulkonäkö ei toki ole ainoa asia mikä ratkaisee.

Sama juttu, mutta sillä erotuksella, että omaa silmääni miellyttää kaljut metallimiehet ihan siinä missä pitkähiuksisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän