Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaljut miehet olette menestyneet Tinderissä tai muissa vastaavissa deittipalveluissa?

Vierailija
24.09.2023 |

No siinäpä se kysymys tulikin. Miten hyvin kaljulle miehelle löytyy Tinderistä seuraa? Ja jos seuraa tulee paljon, niin onko sinulla jotain muita naisia kiinnostavia ominaisuuksia, kuten alhainen rasvaprosentti ja erittäin tyylikkäät vaatteet tms?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan olet epävarma, kaljut miehet on ihania ja komeita <3 Mä tapasin ihanan miehen tinderissä, oli kalju eikä sillä ollut mitään vaikutusta mihinkään, olisin halunnut vakavan suhteen mut hän ei. Onneksi siitä ei tullut mitään, koska tapasin myöhemmin aviomieheni, sattumoisin kalju oli hänkin. Miehet stressaa ihan turhaan kaljuudesta.

Vierailija
42/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö taas viikonloppuna ilman naisen hellää kosketusta?

- panomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuuden myös huomaa jos joka kuvassa on pipo/lätsä

Kuvat ovat sumeita/pimeässä otettuja

Ei ollenkaan selvää kuvaa

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Ja sitten jos biossa keskittyy negatiiviseen niin seki antaa epävarman kuvan.

Itsevarmuus on seksikästä mutta liikaa on aina liikaa.

Esim biossa lausett en oo komein mut oon hyvä kokkaa

Sama N

Tarkoitatko, että bioon kannattaa laittaa: "kaljuna en ole ehkä kaikkein komein, mutta olen hyvä kokkaamaan"?

Ei, jos satutkin olemaan kaikkein komein, tai jos et osaakaan kokata :)

Mikä siinä on, ettei voi kuvailla OMAA ITSEÄ siinä biossa?

Eri

Millainen mies sinusta on se kaikkein komein, joka voisi kirjoittaa tuon profiiliinsa? Miten minä voin tietää, olenko kaikkein komein? Mitä ominaisuuksia tästä yleisesti komeasta miehestä sinun listauksessa löytyy?

Jos luet tarkasti, en kehota kirjoittamaan, että on kaikkein komein. Mutta jos sattuisi olemaan kaikkein komein, mitä ikinä se tarkoittaakin, ei liene hyvä kirjoittaa, että ei sitä ole.

Noin yleisesti kauneus ja komeus ovat katsojan silmässä, ja ihanteet sekä yksilön mieltymykset vaihtelevat.

Egyptin hoveissa on ollut muotia pitää kaljua päätä myös naisten keskuudessa :)

Vierailija
44/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kaljuista en tiedä, mutta minä ainakin olen menestynyt äärimmäisen huonosti Tinderissä.

T. Kalju Tinder mies

Vierailija
45/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Ei ole mitään yhtä makua siitä, kuka on viehättävä!

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Ei ole. Naisilla on ihan yksilöllinen miesmaku. En ikinä huolisi kavereitteni kumppaneita. 

Ei ole. Silloin minä ja miesmalli olisimme samalla viivalla. No emme ole.

Logiikkasi on puutteellinen. Moni pitää Coca-Colasta, mutta toisaalta moni ei. Moni pitää miesmalli X:n kasvoista, kaikki eivät. Ulkonäkö vaikuttaa monien kumppanivalintaan, mutta ei kaikkien.

Hyvänen aika, itket sitä, että suosittu ihminen on suosittu. Se ei tarkoita, etteikö moni muukin voisi olla pidetty ja haluttu, eikä tarvitse olla niitäkään löytääkseen kumppanin. Se yksi riittää.

Vierailija
46/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Ei ole. Naisilla on ihan yksilöllinen miesmaku. En ikinä huolisi kavereitteni kumppaneita. 

Logiikkasi on puutteellinen. Moni pitää Coca-Colasta, mutta toisaalta moni ei. Moni pitää miesmalli X:n kasvoista, kaikki eivät. Ulkonäkö vaikuttaa monien kumppanivalintaan, mutta ei kaikkien.

Hyvänen aika, itket sitä, että suosittu ihminen on suosittu. Se ei tarkoita, etteikö moni muukin voisi olla pidetty ja haluttu, eikä tarvitse olla niitäkään löytääkseen kumppanin. Se yksi riittää.

Nollan joukosta on vaikea löytää yhtä, kuten on monta kertaa todettu. Miesmalli valitsee 1000 joukosta.

Vierailija
47/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on puutteellinen, mutta suosittu ihminen on suosittu? No sitähän juuri sanoin. Suosittu mies saa valita lukuisia seksikumppaneita tai valita erittäin hyvän yhden pysyvän suhteen. Eli kyllä siinä aika paljon on eroa esimerkiksi minun deittailuuni. Jota ei ole.

Vierailija
48/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi elämäni suurinta rakkautta olivat miehiä, joiden hiusraja oli pitkälle vetäytynyt. Eivät täysin kaljuja, mutta molemmilla siilitukka, koska hiuksia oli enää niin vähän. Molemmat noin 170 cm ja pikemmin tanakoita kuin hoikkia.

Mutta hiusraja-autistihan ei edes halua naista vaan hänellä on pakko-oireyhtymä ja muita diagnooseja. Itsekin myöntänyt, että näillä postauksillaan vain varmuutta siitä, ettei voi koskaan kelvata yhdellekään naiselle.

Vierailija
49/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuuden myös huomaa jos joka kuvassa on pipo/lätsä

Kuvat ovat sumeita/pimeässä otettuja

Ei ollenkaan selvää kuvaa

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Ja sitten jos biossa keskittyy negatiiviseen niin seki antaa epävarman kuvan.

Itsevarmuus on seksikästä mutta liikaa on aina liikaa.

Esim biossa lausett en oo komein mut oon hyvä kokkaa

Sama N

Tarkoitatko, että bioon kannattaa laittaa: "kaljuna en ole ehkä kaikkein komein, mutta olen hyvä kokkaamaan"?

Ei, jos satutkin olemaan kaikkein komein, tai jos et osaakaan kokata :)

Mikä siinä on, ettei voi kuvailla OMAA ITSEÄ siinä biossa?

Eri

Millainen mies sinusta on se kaikkein komein, joka voisi kirjoittaa tuon profiiliinsa? Miten minä voin tietää, olenko kaikkein komein? Mitä ominaisuuksia tästä yleisesti komeasta miehestä sinun listauksessa löytyy?

Jos luet tarkasti, en kehota kirjoittamaan, että on kaikkein komein. Mutta jos sattuisi olemaan kaikkein komein, mitä ikinä se tarkoittaakin, ei liene hyvä kirjoittaa, että ei sitä ole.

Noin yleisesti kauneus ja komeus ovat katsojan silmässä, ja ihanteet sekä yksilön mieltymykset vaihtelevat.

Egyptin hoveissa on ollut muotia pitää kaljua päätä myös naisten keskuudessa :)

Komeus ja kauneus eivät ole katsojan silmässä, vaan osa omínaisuuksista ovat hyvin universaaleja ihanteita. Takuuvarmasti lihaksikas ja rasvaton miesvartalo on paljon useamman kauniin naisen mieleen, kuin lihavan miehen vartalo.

Vierailija
50/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on puutteellinen, mutta suosittu ihminen on suosittu? No sitähän juuri sanoin. Suosittu mies saa valita lukuisia seksikumppaneita tai valita erittäin hyvän yhden pysyvän suhteen. Eli kyllä siinä aika paljon on eroa esimerkiksi minun deittailuuni. Jota ei ole.

Miten sinulla olisi deittailua, kun vietät vapaa-aikasi meidän mammojen seurassa?

N60

Vierailija
51/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaju mies ja sokeroitu nainen istuu yhteen.

Vierailija
52/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi elämäni suurinta rakkautta olivat miehiä, joiden hiusraja oli pitkälle vetäytynyt. Eivät täysin kaljuja, mutta molemmilla siilitukka, koska hiuksia oli enää niin vähän. Molemmat noin 170 cm ja pikemmin tanakoita kuin hoikkia.

Mutta hiusraja-autistihan ei edes halua naista vaan hänellä on pakko-oireyhtymä ja muita diagnooseja. Itsekin myöntänyt, että näillä postauksillaan vain varmuutta siitä, ettei voi koskaan kelvata yhdellekään naiselle.

Oletko itse millainen? Olisiko siis varaa vaatia esimerkiksi lihaksikasta/rasvatonta vartaloa ja täydellistä hiusrajaa mieheltä? Ai niin, olemme AV:lla: totta kai sinä olet hyvin nätti nainen, jolla olisi ollut vaihtoehtoja vaikka muille jakaa.

Vierailija
53/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kaljuista en tiedä, mutta minä ainakin olen menestynyt äärimmäisen huonosti Tinderissä.

T. Kalju Tinder mies

Kalsju mies ja hapsottavat munakarvat ei ole seksikäs yhdistelmä

Vierailija
54/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo kaljut äijät kelpaa joillekin naisille.

Vierailija
55/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa kaljuja miehiä, koska se kertoo testosteronitason puutteista ja siis potenssihäiriöistä

Vierailija
56/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kalju virallisesti ole mut pidän sitä lookia ajamalla hiukset monesti viikkoon pois. Kyllä kelpaa naisille, varsinkin kun parta löytyy enkä ole läski.

Vierailija
57/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kalju virallisesti ole mut pidän sitä lookia ajamalla hiukset monesti viikkoon pois. Kyllä kelpaa naisille, varsinkin kun parta löytyy enkä ole läski.

Ilmeisesti siis aika paljon pokailet, eli onko vaikuttanut menestymiseen esim. Tinderissä, että olet kalju? Vai teetkö lähestymisiä livenä?

Vierailija
58/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse millainen? Olisiko siis varaa vaatia esimerkiksi lihaksikasta/rasvatonta vartaloa ja täydellistä hiusrajaa mieheltä? Ai niin, olemme AV:lla: totta kai sinä olet hyvin nätti nainen, jolla olisi ollut vaihtoehtoja vaikka muille jakaa.

Kerrotko, autisti, minne niitä vaatimuksia voi lähettää.

Minä en enää jaksa sinun kanssasi vääntää, mutta tavallaan nautin siitä, että muutama muu jaksaa ja kuluttaa siten elämäsi ainutlaatuista aikaa siihen, että googletat hikipäässä miesten kuvia netistä ja jauhat hiusrajasta ja vaatimuksista.

Sairashan sinä olet.

P.S. Mitä tulee noihin rakkauksiini, niin olin itse 160/52, pitkähiuksinen, kävin salilla, uimassa, kävelin päivittäin ja olin kaikin puolin timmissä kunnossa.

Vierailija
59/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoa kaljuja miehiä, koska se kertoo testosteronitason puutteista ja siis potenssihäiriöistä

Päinvastoin, kaljuilla on keskimäärin korkeammat testotasot.

Vierailija
60/63 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo kaljut äijät kelpaa joillekin naisille.

Näinhän ne tuntuvat naisetkin usein sanovan: monet naiset pitävät kaljuista / kyllä jotkut naiset pitävät kaljuistakin miehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi