Heteronainen: Oletko seurustellut / seurusteletko /kykenisitko seurustelemaan yksiavioisen bi - miehen kanssa?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse bi-seksuaalina miehenä sanosin, että omasta rajoittuneesta kokemuksestani yleistän, oman sukupuolieni e. miehet ovat olleet kumppaneina huomattavaisesti kauniisti sanottuna haastavampia kuin naiset.
Siis nimenomaan bi-miehet ovat olleet haastavia ei miehet yleensä?
Sori, jos kirjoitin edellä epäselväst tarkoitin siiis, että bi-miehet ja homomiehet ei miehet yleensä.
Joo, no. Omasta puolestani miehet, bi-naiset ja lesbot ovat kaikki haastavia mutta jokainen eri tavalla.
Näin varmasti on, kuten kirjoitit. - Itse vain edellä aattelin, että kuka tai ketkä mahdollisten olisivat oman rajoittuneen kokemukseni mukaan olleet haastavimpia. - En eleässäni ole ollut bi-naisen kanssa parisuhteessa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurustellu yli 10v bi-miehen kans. Tai ehkä pikemminkin ollaan panseksuaaleja molemmat. Rakastetaan toisiamme ihmisinä, persoonina.
Uteliaisuudesta miten teet eron biseksualisuuden ja panseksuaalien välille?
Sinänsä fine line termien välillä, panseksuaalisuus yleensä määritellään siten että mennään ihmisen persoona edellä, sukupuoli on toissijaista, kattaen myös sukupuolettomuuden sekä transihmiset.
Vierailija kirjoitti:
en ikinä.
Utliaisuudesta miksi et? - Mikä siinä arveluttaa? - Itse jaan tuon aiemmin kirjoittaneen bi-miehen havainnon, että miehet ovat omankin kokemuskeni mukaan olleet ennakkoluuloisempia ja tuomistevampia kuin naiset.
En pystyisi. Mielikuvat asiasta omassa päässäni olisivat liikaa. Se olisi aika iso turn off.
Kyllä, toivoisin että mieheni olisi bi niin voisi saada kivaa kolmen kimppaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurustellu yli 10v bi-miehen kans. Tai ehkä pikemminkin ollaan panseksuaaleja molemmat. Rakastetaan toisiamme ihmisinä, persoonina.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4645428/miten-teista-panseksualisuus-er…
Eri
Voosin seurustella. Paitsi jos olisi jotenkin tosi naismainen mies. Mutta sellainenhan voi olla heterokin mies.
Olin melkein vuoden miehen kanssa, joka sitten kertoi, että on seurustellut myös miesten kanssa. Sen jälkeen mun halut putosi aivan täysin. Erottiin melko pian. Jotenkin ällöttävä ajatus ja itse tule melko perinteisestä kodista ja haaveilen isosta perheestä, niin tuollainen kuulosti epätavalliselta ja inhottavalta. En halua olla minkään ylihimokkaan perverssin kanssa.
Miehen entiset panot on aina turn-off, oli sukupuoli sitten mikä hyvänsä.
uskis
En pystyisi. Tuntuisi jotenkin "tyhmältä", jos mies katselisi miehiäkin sillä silmällä. Itse olen niin hetero kuin olla voi, niin tahdon sitä myös kumppaniltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ikinä.
Utliaisuudesta miksi et? - Mikä siinä arveluttaa? - Itse jaan tuon aiemmin kirjoittaneen bi-miehen havainnon, että miehet ovat omankin kokemuskeni mukaan olleet ennakkoluuloisempia ja tuomistevampia kuin naiset.
Miehillä biseksuaalisuus on välivaihe kohti homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ikinä.
Miehillä biseksuaalisuus on välivaihe kohti homoutta.
Entä naisilla?