Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heteronainen: Oletko seurustellut / seurusteletko /kykenisitko seurustelemaan yksiavioisen bi - miehen kanssa?

Vierailija
24.09.2023 |

.Miehen, jolla on joskus ollut myös miehiä historiassaan.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melkein vuoden miehen kanssa, joka sitten kertoi, että on seurustellut myös miesten kanssa. Sen jälkeen mun halut putosi aivan täysin. Erottiin melko pian. Jotenkin ällöttävä ajatus ja itse tule melko perinteisestä kodista ja haaveilen isosta perheestä, niin tuollainen kuulosti epätavalliselta ja inhottavalta. En halua olla minkään ylihimokkaan perverssin kanssa.

Tulit maininneeksi asian, mikä minua biseksuaalina harmittaa. Se on kuvitelma tai luulo siitä, että jos on biseksuaali, niin hän olisi jotenkin suoraviivaiasesti  "ylihimokas" tai perverssi, jonka vuoksi emme tai hän (bisekslaali nainen tai mies)  ei olisi hetero tai homoseksuaaleihen verrattuna yhtä uskollinen ja luotettava parisuhdekumppanilleen , vaan biseksuaaleilla olisi jokin erityinen tarve päästä harrastamaan seksiä molempien sukupuolein kanssa. Ja monogamia olisi biseksuaaleille täysin mahdotonta.

Toisaalta ymmärrän, että meihin biseksuaaleihin osa suhtautuu ennakkoluuloisesti. - Ei sen (oman biseksualisuuteni) löytäminen ja hyväksyminen omalta osaltanikaan ollut mutkatonta ja kivutonta. 

Vierailija
42/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ikinä.

Utliaisuudesta miksi et? - Mikä siinä arveluttaa? - Itse jaan tuon aiemmin kirjoittaneen bi-miehen havainnon, että miehet ovat omankin kokemuskeni mukaan olleet ennakkoluuloisempia ja tuomistevampia kuin naiset.

Miehillä biseksuaalisuus on välivaihe kohti homoutta.

Entä naisilla?

Naisten seksuaalisuus on joustavampaa kuin miesten, tästä on tutkimuksiakin, että  naisten biseksuaalisuus on hyvin yleistä. Miehet ovat enemmän joko tai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska kuvittelisin miehen alistuneena jollekin ukolle, jos se mies olisi fyysisesti ollut siellä. Ja se mielikuva ei mene pois. Tai joku muu mielikuva. Onneksi on naisia joita ei haittaa, mikään.

Vierailija
44/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En usko miesten bi-seksuaalisuuteen.

Tuo on yksi ikävimmistä ennakkoluuloista ja ilm kohdistuu erityisesti meihin biseksaaleihin miehiin. - Tämän  vuoksi myös kipuilin ja kärvistelin ja jännitin, että mikä minusta lopulta kuoriutuu,..

Vierailija
45/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä ennakkoasenteita ja oletuksia ihmisillä täällä. Ihan hävettää että naisissa on noin herkkiä tapauksia että menee elämä ja suhde pilalle siitä että joku on aikoinaan ollut jonkun toisen kanssa suhteessa, oli sukupuoli mikä tahansa. Toivottavasti teille tulee vastaan mies jota kuvottaa se että olette jonkun kanssa olleet aiemmin, saisitte itse perspektiiviä noihin käsittämättömiin kammoihin. 

Olen siis nainen, enemmän miehistä viehättynyt pan mutta olen ollut naimisissakin naisen kanssa. Kunhan on suhteet olleet laillisuuden rajoissa, ei ole väliä onko kumppani ollut saman sukupuolen kanssa vai ei.  

Vierailija
46/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ikinä.

Utliaisuudesta miksi et? - Mikä siinä arveluttaa? - Itse jaan tuon aiemmin kirjoittaneen bi-miehen havainnon, että miehet ovat omankin kokemuskeni mukaan olleet ennakkoluuloisempia ja tuomistevampia kuin naiset.

Miehillä biseksuaalisuus on välivaihe kohti homoutta.

Entä naisilla?

Naisten seksuaalisuus on joustavampaa kuin miesten, tästä on tutkimuksiakin, että  naisten biseksuaalisuus on hyvin yleistä. Miehet ovat enemmän joko tai.

Niin. Vertailun vuoksi jo katsoo ja vertaa naisten vs. miesten ulkoisia tyylejä ja eimerkiksi oman ulkoisen tyylin ilmentämistä erilaisilla vaatteilla ja asusteilla jne, niin Suomessa naisille se on yleisesti hyväksyttävämpää kuin miehille. - Jossain lähi-idän muslimimaassa se voi olla toisinpäin.

Vierailija
47/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei?

Vierailija
48/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua lainkaan haittaa ajatus siitä, että mies olisi ollut miehen kanssa. Ajatus rakkaasta kulli suussahan on vain seksikästä. Mikä mietityttää on se, että mitä jos mies kaipaakin jotain sellaista, mitä en itse voi hänelle antaa. Kun on pitkään seurustellut naisten kanssa tuntuvat miehet jotenkin karheilta ja karkeilta. Kuvittelisin, että se on sama bi-miehille; naiset tuntuvat jotenkin liian pehmeiltä.

Vierailija
49/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran. Mies petti miehen kanssa, joka pukeutuu naiseksi.

Myös muutama kaveri seurustellut bi-miesten kanssa. Jokaisella kerralla on esiintynyt pettämistä ja hyperseksuaalisuutta.

Ei enää ikinä ainakaan minulle.

Vierailija
50/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella bi miehen kanssa, sellainen ei viehätä tippaakaan. Olen hetero ja kumppanini täytyy myös olla hetero.

Vierailija
51/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua lainkaan haittaa ajatus siitä, että mies olisi ollut miehen kanssa. Ajatus rakkaasta kulli suussahan on vain seksikästä. Mikä mietityttää on se, että mitä jos mies kaipaakin jotain sellaista, mitä en itse voi hänelle antaa. Kun on pitkään seurustellut naisten kanssa tuntuvat miehet jotenkin karheilta ja karkeilta. Kuvittelisin, että se on sama bi-miehille; naiset tuntuvat jotenkin liian pehmeiltä.

"Ajatus rakkaasta kulli suussahan on vain seksikästä." Ei jumalauta 🤣🤢🤮

Vierailija
52/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En mielellään. Mutta ei ajankohtaista muutenkaan.

Yhden miehen kanssa olin intiimisti ja paljasti jälkikäteen (en tiedä miksi), että on harrastanut seksiä miesten kanssa.

Ei kuulemma kuitenkaan seurustelisi miesten kanssa.

Itselleni tuli jotenkin ällö olo ja kävin sukupuolitesteissä. Se oli vain oma rehellinen reaktioni siinä tilanteessa.

Homoja on kaverina ollut eikä sinänsä mitään vastaan.

Sori. Olen vain rehellinen. Ehkä asiasta pääsisi jotenkin yli,jos muuten olisi hypoteettinen tilanne muuten täydellisestä kumppanista.

(Tosin olen epäillyt exän mahdollisesti olevan kaappihomo. Sille olisin suonut täyden siunauksen,jos näin olisi.)

Mutta. Asia ei ole yhtään ajankohtainen.

Vierailija
53/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ajatus rakkaasta kulli suussahan on vain seksikästä." Ei jumalauta 🤣🤢🤮

Todella hot...🥵

Apua🤣

No ihmiset on erilaisia....

Vierailija
54/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "heteronaiset" jotka yökkäilette bimiehille, oletteko varmoja että olette heteroja? saatatte olla oikeasti lesboja.

Vierailija
55/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska kilpailoijoita on sitten tuplasti enemmän. Ja muutenkin äklöttäisi.

Vierailija
56/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella bi miehen kanssa, sellainen ei viehätä tippaakaan. Olen hetero ja kumppanini täytyy myös olla hetero.

Tavallaan ymmärrän vaikka sitten kuitenkaan en ymmärrä. - Ensinnäkää, mistä sitä voisi olla ehdottoman varma kumppnaninsa seksuaalisesta suuntautuneisuudesta; kun ei sitä ole osannut tai kyennyt olemaan tietoinen edes omastaan aluksi edes itse.

Vierailija
57/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te "heteronaiset" jotka yökkäilette bimiehille, oletteko varmoja että olette heteroja? saatatte olla oikeasti lesboja.

Miksi kyseenalaistat toisten seksuaalisuutta?

Ei kenenkään ole pakko seurustella vaikka bi:n kanssa,jos ei halua.

Kaikilla on ns. Dealbreakkereja. Eri ihmisillä eri asiat.

Vierailija
58/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin en. Ja jos seurustelisin, yksiavioisuus olisi ehdoton juttu.

Vierailija
59/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole (tietääkseni) kokemusta mutta uskon että pystyisin, kunhan miehelle ei olisi ongelma pitäytyä vain minussa.

Yhdestä tapailumiehestä epäilin monestakin syystä että on bi, mutta ei ajatus mitenkään vaikuttanut fiiliksiini. Tuskin olisin järkyttynyt jos olisi kertonut.

Vierailija
60/100 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten ihmeessä pääsit tuollaiseen lopputulokseen?