Heteronainen: Oletko seurustellut / seurusteletko /kykenisitko seurustelemaan yksiavioisen bi - miehen kanssa?
.Miehen, jolla on joskus ollut myös miehiä historiassaan.
Kommentit (100)
Ei kiinnosta entiset. Tilanne on tässä parisuhteessa se mikä sovitaan. Joko meillä on vain toisemme tai sitten kumpikin on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, ja ollut pitkään. Silti, vieläkin, tulee välillä pieni epäilys että mieheni on "kaappihomo". Tiedän, että mies ei käy vieraissa, mutta pitkän avioliiton aikana makuuhuone-elämä väljähtyy väistämättä ja ollaan enemmän kaverisuhteessa nykyään. Ikäkin tietysti vaikuttaa jo.
Olen siis naimisissa bi-miehen kanssa. Nuorena hän oli avoimesti suhteessa sekä naisten, että miesten kanssa. Se oli minulle aivan ok, ja on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kahden bi-miehen kanssa seurustellut taannoin
EI ENÄÄ IKINÄHeteromiehet paljon tasapainoisempia
Ohis kuinkahan paljon vähemmän epävakaita biseksuaaleja miehiä olsim jos laajemmin oltaisiin valmiita tunnustaaman, että aitoja biseksuaaleja miehiä(kin) on, eikä kyse ole vain hautomisvaiheesta, jossa heidän tulisi osata päättää ovatko hteroita vai homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis kuinkahan paljon vähemmän epävakaita biseksuaaleja miehiä olsim jos laajemmin oltaisiin valmiita tunnustaaman, että aitoja biseksuaaleja miehiä(kin) on, eikä kyse ole vain hautomisvaiheesta, jossa heidän tulisi osata päättää ovatko hteroita vai homoja.
Ei yhtään vähemmän epävakaita, koska tuo ei ole syy heidän epävakauteen.
Vierailija kirjoitti:
En. Koska kuvittelisin miehen alistuneena jollekin ukolle, jos se mies olisi fyysisesti ollut siellä. Ja se mielikuva ei mene pois. Tai joku muu mielikuva. Onneksi on naisia joita ei haittaa, mikään.
Tää aina kiehtoo mua, oon pistänyt merkille että heteromiehet näkee naisen alempana jonka kuuluu alistua ja siksi kammoavat homoja koska heteromiehiä inhottaa että homot ovat miehiä jotka "alentuu" naisen tasolle. Mutta nähtävästi on myös naisia joiden mielestä miehet on liian hyviä olemaan nöyryyttävässä roolissa (miksi muuten se olisi ongelma elleivät näkisi sitä huonompana/nöyryyttävänä roolina).
Ei, en haluaisi seurustella. En seurustelisi myöskään transvestiitin kanssa tai muidenkaan sellaisten, joiden kanssa halut eivät ole samansuuntaiset kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mikä on syy heidän epävakauteensa? - Kysyn kun jäi mielikuva, että saattaisit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Koska kuvittelisin miehen alistuneena jollekin ukolle, jos se mies olisi fyysisesti ollut siellä. Ja se mielikuva ei mene pois. Tai joku muu mielikuva. Onneksi on naisia joita ei haittaa, mikään.
Tää aina kiehtoo mua, oon pistänyt merkille että heteromiehet näkee naisen alempana jonka kuuluu alistua ja siksi kammoavat homoja koska heteromiehiä inhottaa että homot ovat miehiä jotka "alentuu" naisen tasolle. Mutta nähtävästi on myös naisia joiden mielestä miehet on liian hyviä olemaan nöyryyttävässä roolissa (miksi muuten se olisi ongelma elleivät näkisi sitä huonompana/nöyryyttävänä roolina).
Homofobia, internalisoitu misogynia. Ihmiset täällä tuulettelevat omia ennakkoluulojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mikä on syy heidän epävakauteensa? - Kysyn kun jäi mielikuva, että saattaisit tietää?
Jos he ovat epävakaita niin silloin kyseessä on mielenterveyshäiriö. Huomaa, että en sano heidän seksuaalisen suuntautumisen olevan, vaan se että ovat epävakaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi vilpittömästi bi-mies. Haasteena on, että homous on niin iso tabu omassa ikäluokassa (40v) silloin kun oltiin nuorempia, että en luottaisi siihen että kyseessä on aito bi-mies vaan kenties homo joka ei ole vielä tullut kokonaan kaapista. Monestihan kaapista tuleminen alkaa tässä "tykkään myös pojista" -kommentilla, kunnes sitten joidenkin vuosien jälkeen tunnustetaan itselle että oikeastaan vaan kuitenkin pojista. Niin tätä itse pelkäisin. Jos kyseessä olisi nuorempi henkilö joka asuu suvaitsevaisessa (kaupunki)ympäristössä, niin luottaisin enemmän siihen että on oikeasti bi, enkä ole vain joku koekappale naisena.
Mikä on biseksuaalina miehenä ollut yksi tylsimmistä asioista, joka tuskin yllättää on se, että meihin (lue biseksuaaleihin, erityisesti biseksaaleihin miehiin) tuntuu suhtautuvan ennakkoluuloisesti ja tuomitsevasti niin heterot kuin homot.
Mitä itse ajattelet bisseistä,jotka sanovat olevansa bissejä, mutta kuitenkin seurustelisivat vain miehen tai naisen kanssa. Eli toinen sukupuoli "kelpaisi" vain seksiin tms.
Tässäkin aloituksessa kysytään heteronaisten mielipidettä bi-miehistä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se mielletään niin, että se joka pannaan takapuoleen on se "nainen" ja se panija on sitten miehekkäämpi mies. Muistan kun meidän kylällä yksi humalainen perheenisä meni kännipäissään yhden tunnetun biseksuaalin sänkyyn ja sen jälkeen kaikki tiesi että se pani sitä takapuoleen. Ihmiset naureskelivat sille selän takana ja jopa tämä joka pani sitä, alkoi suhtautua siihen ylimielisesti. Tavallaan kuin isäntä alempaansa. Perhe sai hirveän häpeän kun isä oli alistunut sängyssä isomunaiselle miehelle.
Hassu kysymys. Mitä väliä sillä on? Tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt itse ihan samaa.
En minä koe olevani mitenkään alentunut tai nöyryyttävässä roolissa harrastaessania seksiä miehen kanssa, joten on kummallista ajatella että toisella kahdesta miehestä olisi myöskään tällainen rooli. Kyseessähän on yhteinen hauskanpito, tai miksi sitä nyt ikinä haluaa kutsuakaan.
En myöskään osaa ajatella, että jos esim. oma miesystäväni olisi harrastanut seksiä toisen miehen kanssa hän olisi yhtään vähemmän mies kuin pelkillä heterokokemuksilla. Jotenkin tulee väkisin mieleen, että monet bi-miehet ovat kaapissa juurikin näiden ahtaiden ajatusten takia siitä mitä miehekkyys on.
En tietenkään. En heterona ole kiinnostunut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi vilpittömästi bi-mies. Haasteena on, että homous on niin iso tabu omassa ikäluokassa (40v) silloin kun oltiin nuorempia, että en luottaisi siihen että kyseessä on aito bi-mies vaan kenties homo joka ei ole vielä tullut kokonaan kaapista. Monestihan kaapista tuleminen alkaa tässä "tykkään myös pojista" -kommentilla, kunnes sitten joidenkin vuosien jälkeen tunnustetaan itselle että oikeastaan vaan kuitenkin pojista. Niin tätä itse pelkäisin. Jos kyseessä olisi nuorempi henkilö joka asuu suvaitsevaisessa (kaupunki)ympäristössä, niin luottaisin enemmän siihen että on oikeasti bi, enkä ole vain joku koekappale naisena.
Mikä on biseksuaalina miehenä ollut yksi tylsimmistä asioista, joka tuskin yllättää on se, että meihin (lue biseksuaaleihin, erityisesti biseksaaleihin miehiin) tuntuu suhtautuvan ennakkoluuloisesti ja tuomitsevasti niin heterot kuin homot.
Mitä itse ajattelet bisseistä,jotka sanovat olevansa bissejä, mutta kuitenkin seurustelisivat vain miehen tai naisen kanssa. Eli toinen sukupuoli "kelpaisi" vain seksiin tms.
Tässäkin aloituksessa kysytään heteronaisten mielipidettä bi-miehistä. Miksi?
Jokainen biseksuaali on yksilönsä ja toteuttaa sukupuolistasuuntautumistaan omalla tavallaan. Siinä missä joku toinen haluaa seurustella kummankin sukupuolen kanssa, toinen on kiinnostunut toisesta sukupuolesta vain seksin merkeissä.
Se miksi aloituskessa kysytään heteronaisten mielipiteitä on taas ihan vain aloittajan aivotusten tulosta.
Joo. Kerran hän "lainasi" mun huulipunaa ja ilmaisi et "wau hieno meikkilaukku, haluaisin samanlaisen". Lahjoitin sen laukun hänelle. Meni pari kk ja tuli ulos kaapista homona. (Koskaan ei ollut seksi sujunut.) Uskon, että oli homo koko tän ajan, "bi" oli vain "pehmeä lasku" totuuden kertomiseen. Komee eestimees.
Kun deittailin, bifobian määrä koulutettujen ja vapaamielisten naisten keskuudessa järkytti minua heteromiehenä aika paljon. Kaverini oli juuri tullut kaapista biseksuaalina, ja aihe oli siksi ehkä pinnalla. Tuntui aika ihmeelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen biseksuaali on yksilönsä ja toteuttaa sukupuolistasuuntautumistaan omalla tavallaan. Siinä missä joku toinen haluaa seurustella kummankin sukupuolen kanssa, toinen on kiinnostunut toisesta sukupuolesta vain seksin merkeissä.
Pitääkö tuo ymmärtää siten että, jos bi henkilön kanssa alkaisi seurustelemaan pitäsi johonkin tuollaiseen "pettämiseen" varautua? Ettei voisi luottaa hänen ollessa samaa sukupuolta olevien porukassa? Nuo gender agendat on vihervasemmiston lanseeraamaa hapatusta.
EI ENÄÄ IKINÄ
Heteromiehet paljon tasapainoisempia