Hei sinä äitipuoli! Kerro millaista se on ja oletko tekemissä paljonkin miehesi lasten kanssa?
Kommentit (7)
En ole äitipuoli vaikka olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla alaikäinen lapsi
Olen ollut edellisessä suhteessa, eikä enää koskaan sitä uusperhehelvettiä minulle. Joka hetki oli kauheaa toisen naisen lapsen kanssa. Mies oli muuten ok.
Kummallakin 2 lasta. Minun kuopus asuu isänsä kanssa, esikoinen asuu puolisonsa kanssa.
Puolison lapset olivat muuttaneet jo vuosia ennen, kuin tavattiin. Puolison lapset, tullaan toimeen ihan ok, mutta he ovat päättäneet käytän heidän isää hyväksi. Asun heidän lapsuudenkodissa, puoliso maksaa kaiken ja lasten mielestä tämä on suuri vääryys. Kerran toinen kysyi onko minulla heidän isän luottokorttiin sivukortti. Vastasin kyllä. Pojat nousi ja alkoi valittamaan isoon ääneen ryöstän heidän isän. Puoliso kertoi en ole ikinä käyttänyt korttia. Hän meinasi heittää pojat pihalle.
Poikien tyttöystävät ovat mukavia. Kun veimme Ukraina keräykseen heidän vanhat sängyt, sai pojat kohtauksen. He eivät ole nukkuneet sängyissä lähemmäs 10 vuoteen. Tyttöystävät tulivat heti puolelleni ja kehuivat kuinka viihtyisää talossa on.
Asunnosta ei ole ollut vuosikausiin lainaa, taloyhtiö on hyvin hoidettu, puoliso tienaa hyvin.
Olemme menossa naimisiin ja teemme avioehdon, jonka pojat saavat nähdä ennen h hetkeä
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin 2 lasta. Minun kuopus asuu isänsä kanssa, esikoinen asuu puolisonsa kanssa.
Puolison lapset olivat muuttaneet jo vuosia ennen, kuin tavattiin. Puolison lapset, tullaan toimeen ihan ok, mutta he ovat päättäneet käytän heidän isää hyväksi. Asun heidän lapsuudenkodissa, puoliso maksaa kaiken ja lasten mielestä tämä on suuri vääryys. Kerran toinen kysyi onko minulla heidän isän luottokorttiin sivukortti. Vastasin kyllä. Pojat nousi ja alkoi valittamaan isoon ääneen ryöstän heidän isän. Puoliso kertoi en ole ikinä käyttänyt korttia. Hän meinasi heittää pojat pihalle.
Poikien tyttöystävät ovat mukavia. Kun veimme Ukraina keräykseen heidän vanhat sängyt, sai pojat kohtauksen. He eivät ole nukkuneet sängyissä lähemmäs 10 vuoteen. Tyttöystävät tulivat heti puolelleni ja kehuivat kuinka viihtyisää talossa on.Asunnosta ei ole ollut vuosikausiin lainaa, taloyhtiö on hyvin hoidettu, puoliso tienaa hyvin.
Olemme menossa naimisiin ja teemme avioehdon, jonka pojat saavat nähdä ennen h hetkeä
Loikkihan sinä olet, pojat on oikeassa. Asuisitko jossain muualla ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien tyttöystävät ovat mukavia. Kun veimme Ukraina keräykseen heidän vanhat sängyt, sai pojat kohtauksen. He eivät ole nukkuneet sängyissä lähemmäs 10 vuoteen. Tyttöystävät tulivat heti puolelleni ja kehuivat kuinka viihtyisää talossa on.Asunnosta ei ole ollut vuosikausiin lainaa, taloyhtiö on hyvin hoidettu, puoliso tienaa hyvin.
Loikkihan sinä olet, pojat on oikeassa. Asuisitko jossain muualla ilmaiseksi?
Miesystäväni ei huoli rahaa. Hän perustelee minä en lisää asumiskuluja lainkaan. Hän myös tienaa hyvin.
Minä teen päivittäin ruuat, maksan kaikki tähän liittyvän ja hoidan mm siivouksen, olen tehnyt pientä fiksausta jne. Mm tein ison urakan autotallissa, tyhjensin, hommasin ison tason, hyllyjä, koukkuja, lattia uusittiin, seinät ja katto maalattiin. Mies maksoi tosin kaikki, mutta hoidin kierrätyksen, myin tarpeettoman ja hoidin tämän kuntoon
Tosi kivaa.