Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kauheaa nuo kebab boxit on isoja!! Mä syön siitä 3 päivää kerralla. (Kebab ranskalaisilla n. ~ 10€)

Vierailija
24.09.2023 |

Siis noita mitä saa kebab ravintolaista.
Tilasin eilenkin boxin tuota mukaan hinta 10€.
Söin illalla ehkä 1/5 osan tuosta ja olin täynnä.
Loput jääkaappiin ja säilyy pari päivää.
Kyllä tuolla saa kolmen päivän ruuat.
Ei tarvi tehdä lämmintä ruokaa.
Tietysti aamu ja iltapalat erikseen.
Jogurttia, hedelmiä yms.
Mutta ruokaa ei kyllä tarvi tehdä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis syöt kolmessa päivässä yhden kebab annoksen ja vähän hedelmiä ja jogurttia iltapalaksi.

Syöt todella vähän.

Voisin hyvin syödä tuollaisen annoksen kerralla ja sen jälkeen jälkiruuaksu nuo sinun hedelmät ja jogurtit.

Parin tunnin päästä lisää ruokaa.

Käytkö säästöliekillä kun syöt noin vähän.

En ole ap mutta noissa on ihan tajuton määrä lihaa. Tuin boksin jos vetää kerralla, niin saa istua tunnin pusertamassa tunkkia vessassa, eikä tule ulos millään.

Vierailija
22/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen intialaista ja vielä kaiken lisäksi sitä paljon parjattua tikka masalaa kanalla. Totesin, että syön siitä kolme kertaa myös. Eilen söin siitä tosiaan noin kello 15 aikaan, sen jälkeen en syönyt mitään. Tänään aamulla vähän yli klo 10 toisen kerran lämmitin ja kolmas kerta tulee tuossa joidenkin tuntien päästä kun toivottavasti olisi taas nälkä. Viimeisen aterian kanssa sitten salaattia ja myöhemmin iltapäivästä toivottavasti jaksan syödä ihan kunnolla vihreää. 

Kebab aterioita tai pizzaa syön kaksi tai kolme ateriaa. Ällöttäähän tuo kun noi annokset on niin valtavan kokoisia.

Miten niin paljon parjattua Tikka Masalaa? Sehän on se paras ja helpoin intialainen ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap painaa?? 35 kg???

Vierailija
24/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta noita roskaruokia, mutta huomasin että söin jäädytetystä pinaattikeittopalikasta kolme kertaa. Lisänä joka aterialla 1 rkl raejuustoa.

Vierailija
25/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis syöt kolmessa päivässä yhden kebab annoksen ja vähän hedelmiä ja jogurttia iltapalaksi.

Syöt todella vähän.

Voisin hyvin syödä tuollaisen annoksen kerralla ja sen jälkeen jälkiruuaksu nuo sinun hedelmät ja jogurtit.

Höpö höpö! Olen itse pienikokoinen 48- vuotias nainen (pituus 149 cm) ja alan lihota jos syön enemmän kuin 1300 kaloria päivässä.

Ei kyse ole mistään säästöliekistä. Koska olen lapsen kokoinen (lopetin kasvun 12- vuotiaana) syön kuin lapsi. Oksentaisin jos söisin kebab annoksen kerralla. Syön itse siitä 3-5 kertaa.

Vierailija
26/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebab lihat jo valmistus vaiheessa mätiä runsailla mausteilla peitetään maku. 

Vierailija
27/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt todella vähän.

Höpö höpö! Olen itse pienikokoinen 48- vuotias nainen (pituus 149 cm) ja alan lihota jos syön enemmän kuin 1300 kaloria päivässä.

Ei kyse ole mistään säästöliekistä. Koska olen lapsen kokoinen (lopetin kasvun 12- vuotiaana) syön kuin lapsi. Oksentaisin jos söisin kebab annoksen kerralla. Syön itse siitä 3-5 kertaa.

Meillä eskarissa lapset syövät sinua enemmän yhdellä lounaalla. Ovat n 116-124 cm pitkiä

Vierailija
28/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebab ranskalaisilla? Sulla on kolme päivää ollut ranskalaiset jääkaapissa ja lämmität ne mikrossa? Mmm gourmet. Se annoksen salaattikin on varmaan aika kunnossa?

Ymmärtäisin jos olisi annos riisillä tai leipäpaloilla, niin toisena päivänä voisi vielä lämmittää.

Ranskalaiset voi lämmittää kiehuvassa öljyssä paistinpannulla. Paras tuos, niin myös lihan . 

Vierailija
29/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukista mureutta kirjoitti:

kebab lihat jo valmistus vaiheessa mätiä runsailla mausteilla peitetään maku. 

Inhottavinta ruokaa mitä tiedän. 

Vierailija
30/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt todella vähän.

Ei vaan ap ei liiku lainkaan ja on lisäksi pienikokoinen.

Vierailija
31/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 6 henkeä ja noista 2 on teinipoikia. Lähipizzeriassa on niin isot rullakebabit että ostan niitä 2 ja riittää koko porukalle. Toisen otan kylläkin tuplalihalla.

Lihikiinalaisessa myös niin isot annokset että ei todellakaan oteta omia. Kolme annosta riittää. Vähän erilaisia kun ottaa niin on valinnan varaa

Vierailija
32/32 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä alkaa mukavasti mikrobit kasvamaan kun pidät ruokia monta päivää jääkaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi