Oletteko saaneet tällaista "asiakaspalvelua?"
Kohta varmaan pompotetaan esiavussakin ! Mulla on ihan tajuton hammassäky.No soitin kipupolille ja kysyin aikaa,Sanoivat että mulla on voimassa ostopalvelu yksityiseen hammaslääkäriin , soita sinne. NO soitin, sanottiin ettei aikoja täksi päiväksi.. jätti lääkärille soittopyynnön, jos ehtisi jossain välis... lääkäri sit soitti ja sanoi olevan liian täyttä tänään ,soita kipupolille.... saat ajan tänään!!! Soitan kipupolille uudestaan esitän asiani ja sanon että pyydettiin soittaan takasin ... sielä sit todettiin ärsyyntyneinä etteivät hoida yksityisen päivystyksiä, että otat ajan sitten huomiseksi yksityiseltä!Vielä kehtasivat mulle valittaa ,että ovat selvittäneet asiaa yksityiselle ! voi!!!Sanoin sitten että kiva kun potilas saa kärsiä..... ja lopetin puhelun... Soitin sitten uudestaan yksityiseen.... jonotin vaikka kuin kauan, ennenkö vastattiin.... sain ajan huomiseksi 14.30.ONNEKSI LAPSEN KANSSA EI OLE TÄTÄ RUMPAA!Mietin vaan näitä vanhuksia, kun kaikista oikeuksista saada hoitoa on taisteltava . pitää osata vaatia.soita sinne soita tänne ,,, joka paikkaan jonottaa....IHAN ALA ARVOISTA KOHTELUA. HÄVETTÄÄ KUN ON ITSE HOITOALALLA JA IHMISIÄ KOHDELLAAN NOIN. Terveyskeskukset on Toinen HOURULA OIKEIN. EN IKINÄ PÄÄSTÄISI MUMMOANI TAI VANHEMPIANI SINNE YKSIN . vuorolappu systeemillä nöyryytetään ,jos et osaa ottaa oikeaa vuorolappua otat uuden , ovia ei neuvota ,tiuskitaan .... Mennyt todella hermot joskus , olen auttanut vanhuksia kun olen ollut paikalla. Varmaan tarittaisi vapaa ehtoisia auttamaan vanhuksia tälaisessa + tukien hekemisessa.. yms. taistelussa.Pelottaa vanheta yhteiskunnassa jossa vanhuksia kohdellaan huonosti.! niin ja keski ikäisiä perheen äitejä kans nyyh.:( ei aina jaksais olla sotajalalla peräämässä etuuksia.