Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö ihastuminen pariskunnasta?

Vierailija
24.09.2023 |

Näkyykö yleensä seurustelevasta parista, että ovat ihastuneita tai rakastuneita? En siis tarkoita mitään 30 v yhdessä ollutta vakiintunutta paria, vaan esim. vuoden seurustellutta nuorta paria.

Ihmetyttää eräs lähipiirin pariskunta. Viihtyvät selvästi keskenään ja heillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja hauskaa keskenään Mitään, siis yhtään mitään romanttiseen rakkauteen viittaavaa heistä ei kuitenkaan näy. Pitävätkö jotkut parit romantiikan täysin itsellään? Eivät siis koskaan muiden nähden esim. pidä kädestä, tuijota toisiaan silmiin tms.

Varmasti kaikki vastaavat, että ei ole minun asiani, mutta silti ihmetyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä kuulu kellekään. Miksi sinua edes kiinnostaa?

Vierailija
2/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä väitän että tavallisempaa on pitää romantiikka kahdenkeskeisenä. Poikkeuksena kyseisten henkilöiden häät :) Ja hyvä niin! Kyllä siinä itsellä olisi hieman epämukava ja tungetteleva olo jos pariskunta uppoutuisi seurassa toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Ei kaikille ole luontevaa osoitta hellyttää julkisesti ja toisaalta, vaikka olisi kuinka ihastunut ja rakastunut jokainen osoittaa senkin täysin omanlaisella tavallaan.

Vierailija
4/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä väitän että tavallisempaa on pitää romantiikka kahdenkeskeisenä. Poikkeuksena kyseisten henkilöiden häät :) Ja hyvä niin! Kyllä siinä itsellä olisi hieman epämukava ja tungetteleva olo jos pariskunta uppoutuisi seurassa toisiinsa.

Mä taas väitä, että yleensä pariskunnasta näkee, että ovat suhteessa. Esim. mies pitää kädellään kiinni naisen selästä tai pitää naista kainalossa. Kun toinen lähtee, moni vaihtaa nopean suukon. Vastarakastuneet parit ovat erityisen rakastuneen näköisiä.

Vierailija
5/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää. Ei kaikille ole luontevaa osoitta hellyttää julkisesti ja toisaalta, vaikka olisi kuinka ihastunut ja rakastunut jokainen osoittaa senkin täysin omanlaisella tavallaan.

Kyllä se rakkaus yleensä huokuu ihmisistä ilman mitään hellyyden osoittamista.

Vierailija
6/6 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pariskunnan tilanne käy ilmi ihan jutuista. Ovat tehneet yhdessä asioita, mies sitä, nainen tätä, etenkin nainen puhuu yhteisestä arjesta. Mies voi olla hyväntuulinen mutta ehkä ujo tai jäyhempi sellaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi