Koska olette käyneet viimeksi sirkuksessa?
Kommentit (24)
Äiti pakotti sirkukseen vuonna -84 itsensä ja isisiskoni kanssa kun olin 5v. Isä oli töissä eikä lapsenvahtia saatavilla niin siksi minun oli pakko tulla mukaan. Olin todella arka ja ujo lapsi, pelkäsin sirkustelttaa, pelkäsin kiivetä sirkuksen katsomoon, pelkäsin vieraita ihmisiä yleisössä ja pelkäsin varsinkin sitä että nuorallakävelijä tippuu alas. Koko sirkuskokemus oli niin traumatisoiva etten ole sinne toiste enää mennyt :(
Väheksymättä aloittajan alkuperäistä ajatusta. Joka päivä olen sirkuksessa kun elän täällä pellemaailman keskellä, enkä nyt tarkoita teitä rakkaat kanssaeläjät, vaan tätä naurettavaa yhteiskuntaa joka perustuu silmänkääntötemppuun ja muuhun sirkusohjelmaa, jota osa ihmisistä rakentaa toiselle osalle ihmisiä, sekä paradoksaalisesti osa siitä osasta myös rakentaa sitä itselleen ymmärtämättä sitä.
Joskus lapsena. Huvikseen kurkkasin Tähden hinnat kun tähän lähelle on tulossa. Järkky hinta yhdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle. Vielä jos otettaisiin isi mukaan niin satanen tuntuu aika mahdottomalta maksaa, kun ei nyt mielenkiinnon kohteista se suurin kulttuurin saralla ole.