Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselen kaavinnan kokeneilta nyt raskaana olevilta

25.12.2006 |

Hei,

kyselen täältä odotuspalstalta kun oma raskauteni keskeytyi juuri ja jouduin kaavintaan, toinen lapsi olisi kuitenkin ollut jo tervetullut.

Koska tuli ensimmäiset normaalit kuukautiset kaavinnan jälkeen?

kuinka kauvan olette odottaneet ennen uutta yritystä??

ja kauvanko kesti että tulitte uudelleen raskaaksi??

lämmin kiitos vastanneille.

yst.pähkinä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on tosi yksillöllisiä,mutta mulla alko kuukautiset n. 3viikon kuluttua kaavinnasta ja kahdet(2) kuukautiset(normaalit) odoteltiin ennenkuin alettiin yrittää uudestaan,kun oli kroppa joutunut sen verran koville,että katsottiin parhaaksi ottaa varman päälle!Sitten yritystä oli reilu puol vuotta eli alotettiin heti tammikuusta yrittämään ja elokuun lopussa on tärpännyt ja nyt ollaan menossa rv 19+2 eli melkeen puolväli,hui:-)Olen pahoillani tosta ikävästä kokemuksesta ja toivotan oikein paljon onnea uuteen yritykseen ja voimia ja tsemppiä,kyllä se sieltä tulla tupsahtaa,kun jaksaa sinnikkäästi toivoa ja yrittää!Hyvää joulunaikaa sinulle!

-emunainen-

Vierailija
2/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kuukautiset tulivat noin neljän viikon päästa. Toisella kertaa kuukautisten tulo kesti melkein neljä kuukautta. Toisella kertaa myös hcg laski tosi hitaasti. Mulla uudet raskaudet alkoi 1-3 kierron päästa kaavinnasta, ja tämän toisen kaavinnan jälkeen siis onnistunut raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinnasta tulleen jälkivuodon jälkeen kuukautiset tulivat melkein normaalisti. Sen jälkeen tuli vielä toiset kuukautiset, ja sitten olinkin jo raskaana. Lääkäri suositteli odottamaan yhdet kuukautiset, mutta ei kyllä odotettu yhtään, mutta kahdet siis tuli. Nyt rv 28 ja toivottavasti kaikki hyvin. Alkupäässä raskautta minulla on ollut verenvuotoja, mutta ei ne kai ole liittyneet mitenkään edelliseen keskenmenoon.

Voimia teidän perheelle ja onnea yritykseen!

Vierailija
4/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastanneille=)

mulle kaavinta tehtiin viikolla 7-8? ja vuoto kesti runsaana vajaan päivän ja nyt 3päivää ihan välillä kun käy vessassa niin pyyhkiessä tulee ihan vähän. minkäänlaisia kipuja ei ole ollut onneksi.

jään nyt odottelemaan niitä normaaleja menkkoja että pääsisi taas yrittämään.

ihanaa loppuodotusta teille=)